Kazes☻2012-12-06 22:32:06 // 2302
Tananyag! :)
Kazes☻2012-11-19 08:46:55 // 2301
Kazes☻2012-11-19 08:27:07 // 2300
Kazes☻2012-11-07 09:46:07 // 2299
Idióták!
De mondjuk, ha úgy nézzük, hogy mit tudnak még a jelenlegi tervezett munkadíjak vastagon számlázása mellett kiügyeskedni maguknak legálisan... hát az pl. az, hogy így előbb lesz dugódíj és a vele kapcsolatos szintén pumpolható beruházások!!!
De mondjuk, ha úgy nézzük, hogy mit tudnak még a jelenlegi tervezett munkadíjak vastagon számlázása mellett kiügyeskedni maguknak legálisan... hát az pl. az, hogy így előbb lesz dugódíj és a vele kapcsolatos szintén pumpolható beruházások!!!
Liquid2012-11-07 08:10:08 // 2298
az ilyen lépések számomra is érthetetlenek, pedig nem ez az első példa arra hogy aaz elszeparált gyalogosforgalmat zebrával ráengedik az útra, netto baromság.
.......................2012-11-07 07:41:03 // 2297
Szép ,lesz de a gyalogos aluljàrót miért kell megszüntetni,helyette zebra,
Ez szerintem visszalépés
Ez szerintem visszalépés
Zsolt1552012-11-07 06:10:54 // 2296
Gondolom annak, hogy egy Budapest - Győr - Budapest útvonalra közel 25.000.- Forint lesz csak az útdíj (a mostani 3.000.- Helyett), nem lesz semmilyen árfelhajtó hatása. :-(((
Zsolt1552012-10-28 15:59:53 // 2295
Újabb torlódások lesznek a belvárosban. Novemberben kezdődik a Ferenciek tere felújítása.
Zsolt1552012-10-21 15:25:50 // 2294
A jövő júliusi útdíj változás majd visszatereli a kamionokat.
Kazes☻2012-10-18 21:46:29 // 2293
Nem szó szerint értendő! Azt gondoltam egyértelmű. :)
Grando2012-10-18 21:18:57 // 2292
Költségvetési szempontból (rövid távon) viszont jó döntés, mert nem a külföldi, vasúti szállítással foglalkozó cégek zsebébe megy a lóvé. A MÁV-nak ugyanis az ezzel foglalkozó (nyereséges) részét 2008-ban eladták. Szar ez így is, úgy is. :(((
.......................2012-10-18 21:11:18 // 2291
Ez rossz döntés ,hisz így is túl sok a kamion az autópàlyàn
Kazes☻2012-10-18 20:30:19 // 2290
Éljen-hurrá! Megint egy jó döntés! Vagy esetleg ebben is az olaj lobbi keze lehet...?!
Dömpi (il dottore)2012-09-27 20:47:21 // 2289
Sziasztok!
Szombaton mennénk Ópusztaszerre Abonyból. Kinéztem egy útvonalat (az M5 egy napra drága, a régi 5-öst meg már unom):
Szolnok->Martfű->Kunszentmárton->Szentes->a 45-ösről Mindszent->komppal Baks->Ópusztaszer.
Működik-e a komp? Milyen a 45-ös? Milyen az út a 45-östől Mindszenten át Ópusztaszerig?
(19"-es felnim van 255/40-es gumikkal).
Kis segítség kellene...nem tudom valaki járt-e mostanság arrafelé:
Köszi előre is.
Szombaton mennénk Ópusztaszerre Abonyból. Kinéztem egy útvonalat (az M5 egy napra drága, a régi 5-öst meg már unom):
Szolnok->Martfű->Kunszentmárton->Szentes->a 45-ösről Mindszent->komppal Baks->Ópusztaszer.
Működik-e a komp? Milyen a 45-ös? Milyen az út a 45-östől Mindszenten át Ópusztaszerig?
(19"-es felnim van 255/40-es gumikkal).
Kis segítség kellene...nem tudom valaki járt-e mostanság arrafelé:
Köszi előre is.
Inter156 (il mascalzone)2012-09-26 20:32:12 // 2288
Voltunk egy párnapos Erdélyi kiránduláson...hát az ottani út helyzet sem jobb,sőt... !
A két 156-ost amivel voltunk,odacsaptuk az alját párszor...félelmetes és szívfájdító érzés volt :-(
A két 156-ost amivel voltunk,odacsaptuk az alját párszor...félelmetes és szívfájdító érzés volt :-(
Kazes☻2012-09-21 22:43:26 // 2287
Kazes☻2012-08-28 15:37:40 // 2286
Kazes☻2012-08-17 15:38:43 // 2285
Jó kis olvasmány! :)
Zsolt1552012-08-17 04:18:27 // 2284
Új elképzelések a főváros közlekedésének az átalakításáról.
Zsolt1552012-08-17 04:10:39 // 2283
Csepelen már sok szép "starndkorlátkék" buszt lehet látni.
Zsolt1552012-08-17 04:08:44 // 2282
Az előző érában a távolsági járatok többségét már kiszervezték. Aztán megszüntették a párhuzamosságot, azaz a vasúti közlekedést. Így sok helyre csak magántársaság buszaival lehetett eljutni. Miután nem volt más alternatíva az utazni vágyók számára, a bevétel garantált volt a társaságoknak.
Kazes☻2012-08-14 17:24:33 // 2281
Így kell helyet csinálni az újabb busz biznicnek! :) vagy inkább :(
Kazes☻2012-08-13 14:08:05 // 2280
Régóta megy ez a koncepció, sajna.
Zsolt1552012-08-12 22:16:19 // 2279
Az elmúlt időszakban nagyon hagyták leromlani a buszok állapotát. Aztán most kiszervezik a buszágazat nagy részét.
Ja és égszínkékre festik át a budapesti buszokat. Új "dízájn" jön. Arra a szervizeléssel ellentétben lesz pénz.
Ja és égszínkékre festik át a budapesti buszokat. Új "dízájn" jön. Arra a szervizeléssel ellentétben lesz pénz.
Kazes☻2012-08-10 21:45:40 // 2277
Ehelyett inkább lenne egy napos, mondjuk egy ezresért. Biztos jobban fogyna! De...
"Kérdés, hogy hosszú távon ez jó üzlet lesz-e az államnak." - mondjuk ez nem hiszem, hogy valakit is érdekelne arrafelé, a lényeg, hogy ők most megvannak, jól és a többi ...
"Kérdés, hogy hosszú távon ez jó üzlet lesz-e az államnak." - mondjuk ez nem hiszem, hogy valakit is érdekelne arrafelé, a lényeg, hogy ők most megvannak, jól és a többi ...
Xixo2012-08-10 12:05:10 // 2276
Kazes☻2012-08-09 21:11:29 // 2275
Legalább csinálnak valamit! :)
GT Ɨ|ѯ2012-08-09 21:08:55 // 2274
Kazes☻2012-08-06 13:32:21 // 2273
EZ is jó, de vajon a jelenlegi helyzetben nem jelent-e nagyobb környezeti terhelést...?!
A kérdést akár tekinthetjük költőinek is, hisz tudjuk, hogy hogyan kezelik az ilyesféle dolgokat, sajnos. Elgondolkodtató.
A kérdést akár tekinthetjük költőinek is, hisz tudjuk, hogy hogyan kezelik az ilyesféle dolgokat, sajnos. Elgondolkodtató.
Kazes☻2012-08-02 11:40:11 // 2272
Zsolt1552012-06-26 20:19:11 // 2270
Ez van. A győri autóbuszgyár meg lassan csődbe megy, mert nem kap hazai megrendelést.
Rövidtávon biztosan minőségi javulást hoznak az utazás minőségében. Hosszútávon valószínűleg költségnövekedést fog okozni az eltérő típusú buszok üzemeltetése.
A Fővárosi Közgyűlés is döntött a BKK javaslatára, hogy fokozatosan és részlegesen kiszervezzenek járatokat. A cég végleges átalakításról decemberben lesz szavazás. Csak a kötöttpályás járművek maradnak meg teljesen fővárosi tulajdonban.
Az "új" trolik is folyamatosan forgalomba állnak.

Rövidtávon biztosan minőségi javulást hoznak az utazás minőségében. Hosszútávon valószínűleg költségnövekedést fog okozni az eltérő típusú buszok üzemeltetése.
A Fővárosi Közgyűlés is döntött a BKK javaslatára, hogy fokozatosan és részlegesen kiszervezzenek járatokat. A cég végleges átalakításról decemberben lesz szavazás. Csak a kötöttpályás járművek maradnak meg teljesen fővárosi tulajdonban.
Az "új" trolik is folyamatosan forgalomba állnak.


Kazes☻2012-06-26 20:09:07 // 2269
Ez is úgy kezdődne, mint a 2265.hsz. :) De nem is folytatom...
Zsolt1552012-06-26 19:56:56 // 2268
Mondjuk szerintem nem lenne istentől elrugaszkodott ötlet. Álmok mindig is voltak, csak nem mindig volt rájuk pénz. A 4-s metróra van, vagy legalább is azt mondják, de senki nem biztos benne, hogy mikor tudják átadni. A honalpjukon csak bővítési elképzelések vannak, de határidőt nem találtam.
Nagytétény és Érd határában valóban dolgoz(gat)nak a vasúti pálya bővítésén.
Nagytétény és Érd határában valóban dolgoz(gat)nak a vasúti pálya bővítésén.
GTPeti2012-06-26 19:46:01 // 2267
Új kéne... és magyar. :(
Kazes☻2012-06-26 19:03:27 // 2266
Kazes☻2012-06-25 09:42:40 // 2265
Jól vagy te?! Az még ésszerű is lenne, hááát ilyet! És a martonvásáriak akkor miben halnának meg? Majd 120 évesen végelgyengülésben, vagy mi?! :)
Xixo2012-06-25 00:01:14 // 2264
Miért nem lehet azt megoldani, hogy a 7-es úton a martonvásári lámpánál vasárnap este egy jó képességű rendőr kollégát kiállítsanak forgalmat irányítani? Lehet, hogy akkor nem lenne Baracskától dugó!?!?
Kazes☻2012-06-21 21:44:55 // 2263
Jobban rá kellene készülni az biztos és nem ilyen hűbelebalázs módjára...
Kazes☻2012-06-21 21:43:45 // 2262
Mit szólsz a 2246.-hoz? :)
Zsolt1552012-06-21 21:14:37 // 2261
A technika. :-/ :-)))
Zsolt1552012-06-21 21:13:36 // 2260
Ha jól tudom, egyedül Londonban (itt sem igazi a sikertörténet) működik pár éve, míg Milano kísérleti jelleggel vezette be idén.
Az első legnagyobb gond a város kialakítása.
Ha a város vezetése az elmúlt időszakban (5-10-15-20 évben) úgy látta, hogy a város úthálózata a teljesítőképességének a határára jutott, akkor nem lett volna szabad kiadni az építési engedélyeket olyan bevásárló komplexumokra, irodaházakra, melyek egy-egy városrész forgalmát aránytalanul megterhelik. Röviden forgalmat generálnak ott, ahol csökkenteni kellett volna. Lásd, Allee, Aréna, stb. Ezek a fent leírtak mellett a kiskereskedelmi hálózatott is tönkreteszik, vagy tették.
Ahol lecsökken a közlekedés forgalma, ott átalakul a város is. Az üzletek megszűnésével egyre több étterem szórakozóhely nyílik és az adott rész átalakul "vigalmi negyeddé". Lásd Liszt Ferenc tér és környéke, vagy éppen a Váci utcát. Lakhatatlan lesz a környék az állandó zajongás miatt és egyre több ember fog a külvárosokba (szuburbanizáció) költözni. Ami ismét forgalmat fog generálni, amikor azok elindulnak a munkahelyeik felé.
A másik rész az elkerülő utak, vagy éppen az M0-s. Egyedül az M6 épült korszerűen úgy, hogy nem lehet közvetlenül a városba bejutni. A többi autópálya direkt a város központjába vezeti a forgalmat. Ezt is meg kellene szüntetni, ahhoz hogy valós kép legyen a tényleges forgalomról.
A dugódíj szerintem jelenleg csak felületi kezelés lenne, és nem oldaná meg a problémát. Igaz valamelyest csökken majd a behajtó autók száma.
Az első legnagyobb gond a város kialakítása.
Ha a város vezetése az elmúlt időszakban (5-10-15-20 évben) úgy látta, hogy a város úthálózata a teljesítőképességének a határára jutott, akkor nem lett volna szabad kiadni az építési engedélyeket olyan bevásárló komplexumokra, irodaházakra, melyek egy-egy városrész forgalmát aránytalanul megterhelik. Röviden forgalmat generálnak ott, ahol csökkenteni kellett volna. Lásd, Allee, Aréna, stb. Ezek a fent leírtak mellett a kiskereskedelmi hálózatott is tönkreteszik, vagy tették.
Ahol lecsökken a közlekedés forgalma, ott átalakul a város is. Az üzletek megszűnésével egyre több étterem szórakozóhely nyílik és az adott rész átalakul "vigalmi negyeddé". Lásd Liszt Ferenc tér és környéke, vagy éppen a Váci utcát. Lakhatatlan lesz a környék az állandó zajongás miatt és egyre több ember fog a külvárosokba (szuburbanizáció) költözni. Ami ismét forgalmat fog generálni, amikor azok elindulnak a munkahelyeik felé.
A másik rész az elkerülő utak, vagy éppen az M0-s. Egyedül az M6 épült korszerűen úgy, hogy nem lehet közvetlenül a városba bejutni. A többi autópálya direkt a város központjába vezeti a forgalmat. Ezt is meg kellene szüntetni, ahhoz hogy valós kép legyen a tényleges forgalomról.
A dugódíj szerintem jelenleg csak felületi kezelés lenne, és nem oldaná meg a problémát. Igaz valamelyest csökken majd a behajtó autók száma.
Zsolt1552012-06-21 21:11:45 // 2259
Ha jól tudom, egyedül Londonban működik pár éve, míg Milano kisérleti jelleggel vezette be idén.
Az első legnagyobb gond a város kialakítása.
Ha a város vezetése az elmúlt időszakban (5-10-15-20 évben) úgy látta, hogy a város úthálozata a teljesítőképeségének a határára jutott, akkor nem lett volna szabad kiadni az építési engedélyeket olyan bevásárló komplexumokra, irodaházakra, melyek egy-egy városrész forgalmát aránytalanul megterhelik. Röviden forgalmat generálnak ott, ahol csökkenteni kellett volna. Lásd, Allee, Aréna, stb. Ezek a fent leirtak mellett a kiskereskedelmi hálozatott is tönkreteszik, vagy tették.
Ahol lecsökken a közlekedés forgalma, ott átalakul a város is. Az üzletek megszünésével egyre több étterem szórakozóhely nyilik és az adott rész átalakul "vigalmi negyeddé". Lásd Liszt Ferenc tér és környéke, vagy éppen a Váci utcát. Lakhatatlan lesz a környék az állandó zajongás miatt és egyre több ember fog a külvárosokba (szuburbanizáció) költözni. Ami ismét forgalmat fog generálni, amikor elindulnak a munkahelyeik felé.
A másik rész az elkerülő utak, vagy éppen az M0-s. Egyedül az M6 épült korszerűen úgy, hogy nem lehet közvetlenül a városba bejutni. A többi autópálya direkt a városba (Hungária körgyűrű) vezeti a forgalmat. Ezt is meg kellene szüntetni, ahhoz hogy valós kép legyen a tényleges forgalomról.
Az első legnagyobb gond a város kialakítása.
Ha a város vezetése az elmúlt időszakban (5-10-15-20 évben) úgy látta, hogy a város úthálozata a teljesítőképeségének a határára jutott, akkor nem lett volna szabad kiadni az építési engedélyeket olyan bevásárló komplexumokra, irodaházakra, melyek egy-egy városrész forgalmát aránytalanul megterhelik. Röviden forgalmat generálnak ott, ahol csökkenteni kellett volna. Lásd, Allee, Aréna, stb. Ezek a fent leirtak mellett a kiskereskedelmi hálozatott is tönkreteszik, vagy tették.
Ahol lecsökken a közlekedés forgalma, ott átalakul a város is. Az üzletek megszünésével egyre több étterem szórakozóhely nyilik és az adott rész átalakul "vigalmi negyeddé". Lásd Liszt Ferenc tér és környéke, vagy éppen a Váci utcát. Lakhatatlan lesz a környék az állandó zajongás miatt és egyre több ember fog a külvárosokba (szuburbanizáció) költözni. Ami ismét forgalmat fog generálni, amikor elindulnak a munkahelyeik felé.
A másik rész az elkerülő utak, vagy éppen az M0-s. Egyedül az M6 épült korszerűen úgy, hogy nem lehet közvetlenül a városba bejutni. A többi autópálya direkt a városba (Hungária körgyűrű) vezeti a forgalmat. Ezt is meg kellene szüntetni, ahhoz hogy valós kép legyen a tényleges forgalomról.
Kazes☻2012-06-20 13:44:51 // 2258
Lesz egy újabb Bentley vagy Rolls...
vm2012-06-20 12:35:00 // 2257
A kulcsmondat: "A behajtási díj tehát akár sikeres is lehet"
Ez Londonban ugye azt jelent hogy tisztább a levegő, rugalmasabb a közlekedés, és a pénzből fejlesztenek.
Budapesten ez azt jelenti, hogy valaki kurvajól jár majd...
Ez Londonban ugye azt jelent hogy tisztább a levegő, rugalmasabb a közlekedés, és a pénzből fejlesztenek.
Budapesten ez azt jelenti, hogy valaki kurvajól jár majd...
Kazes☻2012-06-20 09:49:17 // 2256
Kazes☻2012-06-20 09:48:02 // 2255
Saca2012-06-18 18:16:58 // 2254
Grando2012-06-16 18:11:33 // 2253
Na a jó életbe! Akkor tényleg jó nagy kutyaszorítóban vagy. :DD