Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Kazes☻2012-12-06 22:32:06 // 2302
Kazes☻2012-11-19 08:46:55 // 2301
Kazes☻2012-11-19 08:27:07 // 2300
Kazes☻2012-11-07 09:46:07 // 2299
Idióták!
De mondjuk, ha úgy nézzük, hogy mit tudnak még a jelenlegi tervezett munkadíjak vastagon számlázása mellett kiügyeskedni maguknak legálisan... hát az pl. az, hogy így előbb lesz dugódíj és a vele kapcsolatos szintén pumpolható beruházások!!!
Liquid2012-11-07 08:10:08 // 2298
az ilyen lépések számomra is érthetetlenek, pedig nem ez az első példa arra hogy aaz elszeparált gyalogosforgalmat zebrával ráengedik az útra, netto baromság.
.......................2012-11-07 07:41:03 // 2297
Szép ,lesz de a gyalogos aluljàrót miért kell megszüntetni,helyette zebra,
Ez szerintem visszalépés
Zsolt1552012-11-07 06:10:54 // 2296
Gondolom annak, hogy egy Budapest - Győr - Budapest útvonalra közel 25.000.- Forint lesz csak az útdíj (a mostani 3.000.- Helyett), nem lesz semmilyen árfelhajtó hatása. :-(((
Zsolt1552012-10-28 15:59:53 // 2295
Újabb torlódások lesznek a belvárosban. Novemberben kezdődik a Ferenciek tere felújítása.
Zsolt1552012-10-21 15:25:50 // 2294
A jövő júliusi útdíj változás majd visszatereli a kamionokat.
Kazes☻2012-10-18 21:46:29 // 2293
Nem szó szerint értendő! Azt gondoltam egyértelmű. :)
Grando2012-10-18 21:18:57 // 2292
Költségvetési szempontból (rövid távon) viszont jó döntés, mert nem a külföldi, vasúti szállítással foglalkozó cégek zsebébe megy a lóvé. A MÁV-nak ugyanis az ezzel foglalkozó (nyereséges) részét 2008-ban eladták. Szar ez így is, úgy is. :(((
.......................2012-10-18 21:11:18 // 2291
Ez rossz döntés ,hisz így is túl sok a kamion az autópàlyàn
Kazes☻2012-10-18 20:30:19 // 2290
Éljen-hurrá! Megint egy jó döntés! Vagy esetleg ebben is az olaj lobbi keze lehet...?!
Dömpi (il dottore)2012-09-27 20:47:21 // 2289
Sziasztok!
Szombaton mennénk Ópusztaszerre Abonyból. Kinéztem egy útvonalat (az M5 egy napra drága, a régi 5-öst meg már unom):
Szolnok->Martfű->Kunszentmárton->Szentes->a 45-ösről Mindszent->komppal Baks->Ópusztaszer.
Működik-e a komp? Milyen a 45-ös? Milyen az út a 45-östől Mindszenten át Ópusztaszerig?
(19"-es felnim van 255/40-es gumikkal).
Kis segítség kellene...nem tudom valaki járt-e mostanság arrafelé:
Köszi előre is.
Inter156 (il mascalzone)2012-09-26 20:32:12 // 2288
Voltunk egy párnapos Erdélyi kiránduláson...hát az ottani út helyzet sem jobb,sőt... !
A két 156-ost amivel voltunk,odacsaptuk az alját párszor...félelmetes és szívfájdító érzés volt :-(
Kazes☻2012-09-21 22:43:26 // 2287
Kazes☻2012-08-28 15:37:40 // 2286
Megszűnhet a magyar buszgyártás

Gratulálok a felelős beosztású uraknak, hogy b... !
Kazes☻2012-08-17 15:38:43 // 2285
Jó kis olvasmány! :)
Zsolt1552012-08-17 04:18:27 // 2284
Új elképzelések a főváros közlekedésének az átalakításáról.
Zsolt1552012-08-17 04:10:39 // 2283
Csepelen már sok szép "starndkorlátkék" buszt lehet látni.
Zsolt1552012-08-17 04:08:44 // 2282
Az előző érában a távolsági járatok többségét már kiszervezték. Aztán megszüntették a párhuzamosságot, azaz a vasúti közlekedést. Így sok helyre csak magántársaság buszaival lehetett eljutni. Miután nem volt más alternatíva az utazni vágyók számára, a bevétel garantált volt a társaságoknak.
Kazes☻2012-08-14 17:24:33 // 2281
Így kell helyet csinálni az újabb busz biznicnek! :) vagy inkább :(
Kazes☻2012-08-13 14:08:05 // 2280
Régóta megy ez a koncepció, sajna.
Zsolt1552012-08-12 22:16:19 // 2279
Az elmúlt időszakban nagyon hagyták leromlani a buszok állapotát. Aztán most kiszervezik a buszágazat nagy részét.
Ja és égszínkékre festik át a budapesti buszokat. Új "dízájn" jön. Arra a szervizeléssel ellentétben lesz pénz.
Kazes☻2012-08-10 23:12:16 // 2278
HŐGUTA!

Brutál!
Kazes☻2012-08-10 21:45:40 // 2277
Ehelyett inkább lenne egy napos, mondjuk egy ezresért. Biztos jobban fogyna! De...

"Kérdés, hogy hosszú távon ez jó üzlet lesz-e az államnak." - mondjuk ez nem hiszem, hogy valakit is érdekelne arrafelé, a lényeg, hogy ők most megvannak, jól és a többi ...
Xixo2012-08-10 12:05:10 // 2276
Mindent a népért!

Végre a sok csóró nem koptatja az autópályákat...
Kazes☻2012-08-09 21:11:29 // 2275
Legalább csinálnak valamit! :)
GT Ɨ|ѯ2012-08-09 21:08:55 // 2274


magyar high-tech....:-(

tegnapi.
Kazes☻2012-08-06 13:32:21 // 2273
EZ is jó, de vajon a jelenlegi helyzetben nem jelent-e nagyobb környezeti terhelést...?!

A kérdést akár tekinthetjük költőinek is, hisz tudjuk, hogy hogyan kezelik az ilyesféle dolgokat, sajnos. Elgondolkodtató.
Kazes☻2012-08-02 11:40:11 // 2272
Zsolt1552012-06-26 20:19:11 // 2270
Ez van. A győri autóbuszgyár meg lassan csődbe megy, mert nem kap hazai megrendelést.
Rövidtávon biztosan minőségi javulást hoznak az utazás minőségében. Hosszútávon valószínűleg költségnövekedést fog okozni az eltérő típusú buszok üzemeltetése.


A Fővárosi Közgyűlés is döntött a BKK javaslatára, hogy fokozatosan és részlegesen kiszervezzenek járatokat. A cég végleges átalakításról decemberben lesz szavazás. Csak a kötöttpályás járművek maradnak meg teljesen fővárosi tulajdonban.


Az "új" trolik is folyamatosan forgalomba állnak.

Kazes☻2012-06-26 20:09:07 // 2269
Ez is úgy kezdődne, mint a 2265.hsz. :) De nem is folytatom...
Zsolt1552012-06-26 19:56:56 // 2268
Mondjuk szerintem nem lenne istentől elrugaszkodott ötlet. Álmok mindig is voltak, csak nem mindig volt rájuk pénz. A 4-s metróra van, vagy legalább is azt mondják, de senki nem biztos benne, hogy mikor tudják átadni. A honalpjukon csak bővítési elképzelések vannak, de határidőt nem találtam.

Nagytétény és Érd határában valóban dolgoz(gat)nak a vasúti pálya bővítésén.
GTPeti2012-06-26 19:46:01 // 2267
Új kéne... és magyar. :(
Kazes☻2012-06-25 09:42:40 // 2265
Jól vagy te?! Az még ésszerű is lenne, hááát ilyet! És a martonvásáriak akkor miben halnának meg? Majd 120 évesen végelgyengülésben, vagy mi?! :)
Xixo2012-06-25 00:01:14 // 2264
Miért nem lehet azt megoldani, hogy a 7-es úton a martonvásári lámpánál vasárnap este egy jó képességű rendőr kollégát kiállítsanak forgalmat irányítani? Lehet, hogy akkor nem lenne Baracskától dugó!?!?
Kazes☻2012-06-21 21:44:55 // 2263
Jobban rá kellene készülni az biztos és nem ilyen hűbelebalázs módjára...
Kazes☻2012-06-21 21:43:45 // 2262
Mit szólsz a 2246.-hoz? :)
Zsolt1552012-06-21 21:14:37 // 2261
A technika. :-/ :-)))
Zsolt1552012-06-21 21:13:36 // 2260
Ha jól tudom, egyedül Londonban (itt sem igazi a sikertörténet) működik pár éve, míg Milano kísérleti jelleggel vezette be idén.

Az első legnagyobb gond a város kialakítása.
Ha a város vezetése az elmúlt időszakban (5-10-15-20 évben) úgy látta, hogy a város úthálózata a teljesítőképességének a határára jutott, akkor nem lett volna szabad kiadni az építési engedélyeket olyan bevásárló komplexumokra, irodaházakra, melyek egy-egy városrész forgalmát aránytalanul megterhelik. Röviden forgalmat generálnak ott, ahol csökkenteni kellett volna. Lásd, Allee, Aréna, stb. Ezek a fent leírtak mellett a kiskereskedelmi hálózatott is tönkreteszik, vagy tették.

Ahol lecsökken a közlekedés forgalma, ott átalakul a város is. Az üzletek megszűnésével egyre több étterem szórakozóhely nyílik és az adott rész átalakul "vigalmi negyeddé". Lásd Liszt Ferenc tér és környéke, vagy éppen a Váci utcát. Lakhatatlan lesz a környék az állandó zajongás miatt és egyre több ember fog a külvárosokba (szuburbanizáció) költözni. Ami ismét forgalmat fog generálni, amikor azok elindulnak a munkahelyeik felé.

A másik rész az elkerülő utak, vagy éppen az M0-s. Egyedül az M6 épült korszerűen úgy, hogy nem lehet közvetlenül a városba bejutni. A többi autópálya direkt a város központjába vezeti a forgalmat. Ezt is meg kellene szüntetni, ahhoz hogy valós kép legyen a tényleges forgalomról.

A dugódíj szerintem jelenleg csak felületi kezelés lenne, és nem oldaná meg a problémát. Igaz valamelyest csökken majd a behajtó autók száma.
Zsolt1552012-06-21 21:11:45 // 2259
Ha jól tudom, egyedül Londonban működik pár éve, míg Milano kisérleti jelleggel vezette be idén.

Az első legnagyobb gond a város kialakítása.
Ha a város vezetése az elmúlt időszakban (5-10-15-20 évben) úgy látta, hogy a város úthálozata a teljesítőképeségének a határára jutott, akkor nem lett volna szabad kiadni az építési engedélyeket olyan bevásárló komplexumokra, irodaházakra, melyek egy-egy városrész forgalmát aránytalanul megterhelik. Röviden forgalmat generálnak ott, ahol csökkenteni kellett volna. Lásd, Allee, Aréna, stb. Ezek a fent leirtak mellett a kiskereskedelmi hálozatott is tönkreteszik, vagy tették.

Ahol lecsökken a közlekedés forgalma, ott átalakul a város is. Az üzletek megszünésével egyre több étterem szórakozóhely nyilik és az adott rész átalakul "vigalmi negyeddé". Lásd Liszt Ferenc tér és környéke, vagy éppen a Váci utcát. Lakhatatlan lesz a környék az állandó zajongás miatt és egyre több ember fog a külvárosokba (szuburbanizáció) költözni. Ami ismét forgalmat fog generálni, amikor elindulnak a munkahelyeik felé.

A másik rész az elkerülő utak, vagy éppen az M0-s. Egyedül az M6 épült korszerűen úgy, hogy nem lehet közvetlenül a városba bejutni. A többi autópálya direkt a városba (Hungária körgyűrű) vezeti a forgalmat. Ezt is meg kellene szüntetni, ahhoz hogy valós kép legyen a tényleges forgalomról.
Kazes☻2012-06-20 13:44:51 // 2258
Lesz egy újabb Bentley vagy Rolls...
vm2012-06-20 12:35:00 // 2257
A kulcsmondat: "A behajtási díj tehát akár sikeres is lehet"

Ez Londonban ugye azt jelent hogy tisztább a levegő, rugalmasabb a közlekedés, és a pénzből fejlesztenek.

Budapesten ez azt jelenti, hogy valaki kurvajól jár majd...
Saca2012-06-18 18:16:58 // 2254
Grando2012-06-16 18:11:33 // 2253
Na a jó életbe! Akkor tényleg jó nagy kutyaszorítóban vagy. :DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak