Zsolt1552010-06-03 21:09:41 // 2049
Azért mert a cseppfolyósgáz nehezebb mint a levegő, így esetleges szivárgás esetén a gáz megragad a pinceszinten.
Kazes☻2010-05-25 14:17:32 // 2048
Kazes☻2010-05-05 11:01:53 // 2047
Igen! Jogos, valós a probléma, sajnos. És sajnos, hogy továbbra sem gondolkoznak!!!
Például az is egy hatalmas probléma szvsz, hogy elkészítik az ilyen olyan (sugár)utakat, mint például a Lágymányosi híd-Szerémi-6os ki(be)vezető (de mondhatnék mást is) és teleb..ák lámpákkal, miközben az út mellett meg lakóparkok épülnek!!! Na, ezt hogy'???
Ép eszűek ezek???
Például az is egy hatalmas probléma szvsz, hogy elkészítik az ilyen olyan (sugár)utakat, mint például a Lágymányosi híd-Szerémi-6os ki(be)vezető (de mondhatnék mást is) és teleb..ák lámpákkal, miközben az út mellett meg lakóparkok épülnek!!! Na, ezt hogy'???
Ép eszűek ezek???
Kareszka19842010-05-05 11:01:37 // 2046
mi ez a megkülönböztetés? hát így védjem én a környezetet?? :D
Kazes☻2010-05-05 10:57:28 // 2045
Gázos autóval behajtani tilos! :)
Kareszka19842010-05-05 08:10:29 // 2044
az a tábla a piros körben lévő "LPG" írással mit jelent???? ilyennel még sosem találkoztam...
Zsolt1552010-05-05 06:41:18 // 2043
A jóképességű vezetőinktől sokat hallani manapság, hogy hamarosan be "kell" vezetni a dugódíjat, mert így, meg úgy fuldoklik a város, és ez már elkerülhetetlen.
Viszont amikor építési engedélyt adnak ki, irodaházak, bevásárló központok részére, amelyek a belváros egy részén aránytalanul nagy forgalmat generálnak akkor már nem ilyen előrelátóak.
Hamarosan átadják, az amúgy is zsúfolt József körút és az Üllői út sarkától egy-két saroknyira a Corvin sétányt, benne több irodaházzal, és egy bevásárló központtal.

Várhatóan napi több száz autóval növekszik a környékra behajtók száma. A forgalom megemelkedik, és mindenki elhiszi, hogy tényleg szükség van a dugódíjra, mert annyi az autó.
Tipikus esete a "Lángost szeretjük, de a lángossütőt nem." történetnek. Ergo, az autók után kivetett adót szeretjük, de az autóst nem.
Viszont amikor építési engedélyt adnak ki, irodaházak, bevásárló központok részére, amelyek a belváros egy részén aránytalanul nagy forgalmat generálnak akkor már nem ilyen előrelátóak.
Hamarosan átadják, az amúgy is zsúfolt József körút és az Üllői út sarkától egy-két saroknyira a Corvin sétányt, benne több irodaházzal, és egy bevásárló központtal.

Várhatóan napi több száz autóval növekszik a környékra behajtók száma. A forgalom megemelkedik, és mindenki elhiszi, hogy tényleg szükség van a dugódíjra, mert annyi az autó.
Tipikus esete a "Lángost szeretjük, de a lángossütőt nem." történetnek. Ergo, az autók után kivetett adót szeretjük, de az autóst nem.
ystuc2010-04-17 08:36:21 // 2042
Tegnap én is mentem az M6-oson. Az a 4 alagút egy vicc. Szép, és igényes, de minek?
Zsolt1552010-04-17 08:20:38 // 2041
Ha már Pécs. Úgy szét van bombázva a város, mintha még csak most készülnének az EKF-re, és nem úgy mint aki most ünnepli. :-(((
Zsolt1552010-04-17 08:17:07 // 2040
Tegnap kiprobáltuk az M6-s autópályát Pécsig. Szép is, meg új is, de volt egy két olyan része ahol mintha már most meg lenne süllyedve az útburkolat. :-(((
Illetve Bp.- Pécs útvonal 34km-rel hosszabb volt autópályán, mint visszafelé 6-s út Szekszárdig, és onnan az autópálya.
Illetve Bp.- Pécs útvonal 34km-rel hosszabb volt autópályán, mint visszafelé 6-s út Szekszárdig, és onnan az autópálya.
Kazes☻2010-02-26 10:08:34 // 2039
Ez Qva jó, tecccik! :)))
Az meg kár, sőt szégyen. Pedig azt hiszem egy kis nemzettudat-, szeretet, ne adj Isten hazafiság kellene, vagy csak simán végezni a munkájukat becsülettel, mármint a döntéshozóknak.
BKV - egyelőre még csak vicc. :(
Az meg kár, sőt szégyen. Pedig azt hiszem egy kis nemzettudat-, szeretet, ne adj Isten hazafiság kellene, vagy csak simán végezni a munkájukat becsülettel, mármint a döntéshozóknak.
BKV - egyelőre még csak vicc. :(
Zsolt1552010-02-26 06:34:28 // 2038
Oda fog jutni mint a győri Credo busz. Ne adj isten, mint az Ikarus.

Pedig ezt a buszt kifejezetten a magyar igényeknek megfelelően tervezték, gyártották.
Ha nem lehet megutaztatni egy ciprusi cégen keresztül a beszerzésüket, akkor nem lesz érdekes a vezetők számára.
Pedig például a BKV járműparkja elég erőteljesen öregedett az elmúlt időszakban.


Pedig ezt a buszt kifejezetten a magyar igényeknek megfelelően tervezték, gyártották.
Ha nem lehet megutaztatni egy ciprusi cégen keresztül a beszerzésüket, akkor nem lesz érdekes a vezetők számára.
Pedig például a BKV járműparkja elég erőteljesen öregedett az elmúlt időszakban.

Zsolt1552010-02-20 06:39:13 // 2034
Kazes☻2010-02-16 13:24:29 // 2033
Kazes☻2010-02-09 19:04:35 // 2032
Az lehet, de az csak a fricska! A lényeg, hogy szvsz ha neked egyedül kellene lemosnod és takarítanod a buszokat akkor sem néznének így ki, viszont ha század magaddal csinálnád akkor sem kerülne ennyibe.
GEORGE2010-02-04 20:00:24 // 2030
Szerintem Romániában is úgy nézne ki a busz télen, nagy havazás után....
GEORGE2010-02-04 19:55:53 // 2029
Lesz igen, majd ha ez kiöregszik kb 20-25 évesen megvesszük tőlük...
Zsolt1552010-02-04 19:50:24 // 2028
Maximum az. :-)))
Zsolt1552010-02-04 19:49:34 // 2027
Csak az a kérdés, hogy kinek, mert iszonyat koszosak a járműveik.
Bukarestben, pedig az 1200 buszból 1000-t cserélnek, le ez év végéig. Mire befejeződik a csere az ővék lesz Európa legfiatalabb autóbusz parkja.
Bukarestben, pedig az 1200 buszból 1000-t cserélnek, le ez év végéig. Mire befejeződik a csere az ővék lesz Európa legfiatalabb autóbusz parkja.
Kazes☻2010-02-04 14:15:53 // 2025


Városi busz Budapesten...és Bukarestben - a BKV évi 7 milliárd forintot fizet a takarításért.
Zsolt1552010-02-02 06:54:20 // 2024
Kazes☻2010-01-28 16:15:27 // 2023
Kazes☻2010-01-12 19:25:39 // 2022
Ettől félek én is! :D
Zsolt1552010-01-12 18:59:34 // 2021
Nálunk szerintem csak akkor lesz ilyen, ha elfoglaljuk Kínát. :-)))
Kazes☻2010-01-12 11:51:57 // 2020
Nálunk is lesz ilyen? Valaha?
krecsi2010-01-02 16:22:30 // 2019
Kazes☻2009-12-31 00:18:10 // 2018
Inter156 (il mascalzone)2009-12-30 23:22:24 // 2017
Hát ez már nem semmi. Ha a busznak kiesett,akkor egy személy kocsi még fel is borulhat egy nagyobb sebességnél.Nagyon kell figyelni és az a legrosszabb szerintem,mikor az út széli töréseket kerüli az ember és a felezőre húzodva közel kerül a szembe jövőhöz:-)
Zsolt1552009-12-29 14:47:28 // 2016
Zsolt1552009-12-28 10:38:12 // 2015
Ahogy láttam, ismét a "kátyúk" fővárosa lett Budapest. :-(((
Minap jártam a VIII. Népszínház utcában, az meg kritikán aluli. Pedig 10 évvel ezelőtt teljesen felújjították, még a burkolat alatti földet is kicserélték.
Minap jártam a VIII. Népszínház utcában, az meg kritikán aluli. Pedig 10 évvel ezelőtt teljesen felújjították, még a burkolat alatti földet is kicserélték.
Kazes☻2009-12-08 21:40:50 // 2014
Akkor ezt meg is beszéltük. :)))
Xixo2009-12-08 02:16:22 // 2013
Ezért mondom, hogy bár ez lenne a legnagyobb bajunk...
Kazes☻2009-12-07 22:33:44 // 2012
Pedig inkább költhetnék ilyesmire, látványosabb lenne és értelmesebb is, mint ahogyan most elszórják.:)
És valószínű, hogy úgy lesz. :(
És valószínű, hogy úgy lesz. :(
Xixo2009-12-01 12:09:44 // 2011
Hát nem tudom, én nem szívesen pénzelek ilyeneket. Pl szüleimnél se cserélték ki az ablakokat, pedig az érdi forgalom nagyrésze nekik jutott...
Mondjuk bár ez lenne a legnagyobb pénzszórás...
Na igen a kereszteződések. Nekem is eszembe jutott. hogy tán jó volna valahogy segíteni az átmenő forgalmat ezek megszűntetésével. Mert ha azok maradnak, akkor hiába a kétszer két sáv...
Mondjuk bár ez lenne a legnagyobb pénzszórás...
Na igen a kereszteződések. Nekem is eszembe jutott. hogy tán jó volna valahogy segíteni az átmenő forgalmat ezek megszűntetésével. Mert ha azok maradnak, akkor hiába a kétszer két sáv...
Kazes☻2009-12-01 10:04:30 // 2010
Az ablakcsere szerintem jó ötlet, sőt külön üdvözlendő! Viszont arra leszek kíváncsi, hogy a kereszteződések milyenek lesznek. Gyanítom, hogy sz@rok, mert a legolcsóbb megoldás kell és továbbra is f@szán állunk a lámpás kereszteződéseknél: Szerémi, Fehérvári, Tétényi út. :(
Kazes☻2009-12-01 10:01:38 // 2009
Na, hát kívánom, hogy legyen! :D
Xixo2009-12-01 01:19:05 // 2008
Na majd ha kész lesz elhiszem...
Azért durva, hogy kicserélik az ablakokat...
Azért durva, hogy kicserélik az ablakokat...
LeZo2009-11-30 17:09:46 // 2007
A környéken laktam és pont itt dolgozom. Naponta látom reggel-este ezt a szakaszt, hogy mennyire forgalmas. Ráadásul ha kimegyünk Budaörsre, frankón a már egyébként is földút jellegű Fehérvári úthoz képest egyenest mintha a tajgán kéne menni a kocsival. Kraz-Kamaz tesztpályának is ideális, és a nem rutinosak végig leverik az autók alját.
Szánalmas hogy ilyen út vezet itt át ekkora forgalmat, ahogy az is, hogy itt viszik ki a Lágymányosi híd forgalmát, ahelyett hogy egyenest kivitték volna a Dombóvári útnál a vasút mellett...
Ez is olyan igazi magyar megoldás:)
Szánalmas hogy ilyen út vezet itt át ekkora forgalmat, ahogy az is, hogy itt viszik ki a Lágymányosi híd forgalmát, ahelyett hogy egyenest kivitték volna a Dombóvári útnál a vasút mellett...
Ez is olyan igazi magyar megoldás:)
Wickey2009-11-30 16:49:05 // 2006
Kazes☻2009-11-27 22:52:06 // 2005
Na igen, most legalább fél órát pöfög egy autó ott a dugóban, amúgy meg egy perc alatt elsuhanna. :)
Xixo2009-11-27 13:26:36 // 2004
Mondjuk ennél sokkal nagyobb forgalom már nem lehetne. :))
Mer talán ha csak végiggurulnának egy jobb minőségű úton, akkor az kicsit halkabb is lenne, kicsit kevesebbet is pöfékelnének...
Mer talán ha csak végiggurulnának egy jobb minőségű úton, akkor az kicsit halkabb is lenne, kicsit kevesebbet is pöfékelnének...
Zsolt1552009-11-27 07:20:45 // 2003
Illetve az ingatlanaik elértéktelenedésétől. Csak ez a terv már akkor létezett amikor azoknak a házaknak a nagy részét építették. Azért is lett már eleve így kialakítva az a rész.
Xixo2009-11-27 02:29:47 // 2002
Mintha ezt olvastam volna valahol. Félnek a megnövekvő forgalomtól... :)
Kazes☻2009-11-27 00:21:40 // 2001
Csak értelmes nincs egy darab sem. :)
Wickey2009-11-26 23:11:32 // 2000
nagy okosság lenne tőlük. Mellesleg pont az lenne az, ahol nyugodtan lehetne mellette egy második 2x1 sávos vacsi új utat felhúzni, hogy utána arra terelve a forgalmat a régit is meggenerálozzák és onnantól kezdve 2x2 sáv osztottpálya lehetne egészen a Fehérvárig az Egér úttól. Lehet, még értelme is lenne?