csocsi2009-07-02 20:11:11 // 1902
Lehet a modern eszköz lassúbb, mint az elavult :((
GEORGE2009-07-02 19:42:44 // 1901
Mentik a lovét és ezért látszólagos munkák vannak, amúgy kiváncsi leszek mi lesz a végeredmény.......
GEORGE2009-07-02 19:41:47 // 1900
Rablás megy ebben az országban, de nem is kicsi :-(((((
ystuc2009-07-02 19:36:23 // 1899
És azt is tegyük hozzá, hogy anno, jó pár évvel ezelőtt a Szabadság híd 2 év alatt épült fel. Mióta is újítják? 2 éve? Mi tart ennyi ideig modern eszközökkel...?
Kazes☻2009-07-02 19:25:40 // 1898
Jó kis összehasonlítás! Honnan van? Forrás? :)
Kellene. :)
Kellene. :)
Poló2009-07-02 19:08:10 // 1897
Németország leghosszabb hídját avatták fel 2007-ben, ami az észak-német
Mecklenburg-Elő-Pomeránia tartományt köti össze az idegenforgalmáról
nevezetes, Balti-tengeri Rügen-szigetével.
A német híd 4200 méter, a Megyeri híd 1861 méter, a Margit híd pedig 660
méter hosszú.
A német hidat két év alatt húzták fel, a Megyeri hidat szintén 2 év alatt
építették meg, a Margit hidat pedig a tervek szerint 14 hónap alatt újítják
fel.
A német híd 125 millió euróba (33 milliárd forintba), a Megyeri híd
63milliárd forintba került, a Margit híd felújítása pedig 20 milliárd
forintba fog kerülni.
Magyarország legdrágább hídja, a Megyeri híd. Hossza 1861 méter
(63milliárd), tehát méterenként 34 millió forintért épül.
A Margit híd hossza: 607 méter. Ha a Megyeri híd 34 millió / méteres árával
számolunk, akkor 18,2 milliárdba kerülne egy új Margit híd.
Tehát még akkor is spórolna az ország, ha felrobbantanák az egészet és újra
építenék....
A németek 7,8 millió forintért építettek 1 méter hidat, a Megyeri hídnál ez
33,8 millió, vagyis négyszeres áron húzták fel. Nem 20%-kal drágábban, hanem
400%-kal drágábban. A Margit felújítása pedig 30 millióba fog kerülni
méterenként.
"...Az előterjesztő jelzi azt is, hogy az árak a Főmterv Zrt. 2007-es
becslésére épülnek, és azok 30-50 százalékkal is növekedhetnek. Egyebek közt
azért, mert a gazdasági válság miatt ugrásszerűen drágultak a banki
finanszírozási költségek, emelkedik az áfa, az acél világpiaci ára és az
infláció."
2007-ben a hengerelt acél 500EUR, tavaly ilyenkor 750EUR, most meg 375 EUR.
Csődközelben az ország? Már sejtjük, miért....
Mecklenburg-Elő-Pomeránia tartományt köti össze az idegenforgalmáról
nevezetes, Balti-tengeri Rügen-szigetével.
A német híd 4200 méter, a Megyeri híd 1861 méter, a Margit híd pedig 660
méter hosszú.
A német hidat két év alatt húzták fel, a Megyeri hidat szintén 2 év alatt
építették meg, a Margit hidat pedig a tervek szerint 14 hónap alatt újítják
fel.
A német híd 125 millió euróba (33 milliárd forintba), a Megyeri híd
63milliárd forintba került, a Margit híd felújítása pedig 20 milliárd
forintba fog kerülni.
Magyarország legdrágább hídja, a Megyeri híd. Hossza 1861 méter
(63milliárd), tehát méterenként 34 millió forintért épül.
A Margit híd hossza: 607 méter. Ha a Megyeri híd 34 millió / méteres árával
számolunk, akkor 18,2 milliárdba kerülne egy új Margit híd.
Tehát még akkor is spórolna az ország, ha felrobbantanák az egészet és újra
építenék....
A németek 7,8 millió forintért építettek 1 méter hidat, a Megyeri hídnál ez
33,8 millió, vagyis négyszeres áron húzták fel. Nem 20%-kal drágábban, hanem
400%-kal drágábban. A Margit felújítása pedig 30 millióba fog kerülni
méterenként.
"...Az előterjesztő jelzi azt is, hogy az árak a Főmterv Zrt. 2007-es
becslésére épülnek, és azok 30-50 százalékkal is növekedhetnek. Egyebek közt
azért, mert a gazdasági válság miatt ugrásszerűen drágultak a banki
finanszírozási költségek, emelkedik az áfa, az acél világpiaci ára és az
infláció."
2007-ben a hengerelt acél 500EUR, tavaly ilyenkor 750EUR, most meg 375 EUR.
Csődközelben az ország? Már sejtjük, miért....
Kazes☻2009-07-02 14:43:47 // 1896
Morzsáiban még fellelhető, csak az is külhonban jó, mint pl. USA viszont itthon nem, ide a hulladék jön, mint annak idején a német szemét. :(
Ez már több mint bizarr szvsz. :(
Ez már több mint bizarr szvsz. :(
GTPeti2009-07-02 14:35:26 // 1895
Magyarország, az egykori busznagyhatalom használt belga buszokat vesz. Bizar...
Kazes☻2009-07-02 14:19:22 // 1894
Túl sok mindent nem lehet várni ezektől, pl. Megyeri híd, Margit híd, stb. :(
Kazes☻2009-07-02 14:17:22 // 1893
Gyönyörűek mondhatom és gondolom a festetlenségbe az is belejátszik, hogy ezeknek a futóműve sem a budapesti utakra lettek tervezve, tehát meg kell erősíteni. Vagy ez majd csak ezután jön, hogy külön pénzt lehessen lopkodni???
pityke2009-07-01 22:11:47 // 1892
vas megyében 4 km épült meg 2 év alatt. : (((
pityke2009-07-01 22:06:06 // 1891
kint leselejtezett szarok.
itt tartunk : (((
itt tartunk : (((
Inter156 (il mascalzone)2009-07-01 22:02:24 // 1890
Na...! Ilyen buszokat vettünk? Miért...minek? Ebből megint nem jól fogunk kijönni..szerintem:)))
Zsolt1552009-07-01 06:21:57 // 1889
Kazes☻2009-06-23 19:19:41 // 1888
krecsi2009-06-23 13:12:22 // 1887
Kazes☻2009-06-20 17:59:03 // 1886
Hogy lehetne ezt a kö...g bandát elküldeni a ...csába, hogy legyen egy kis rend?! :)
Zsolt1552009-06-20 07:18:41 // 1885
Leginkább siralmas. :-(((
Kazes☻2009-06-19 19:03:39 // 1884
Vazzz, ezt nem is tudtam. Röhej vagy inkább siralmas?! :(((
Zsolt1552009-06-19 07:01:49 // 1883
Majd ezt is jó áron valaki megkapja, és nagyot kaszál vele. Mint ahogy a közterületi parkolási bevétetelek 54%-a marad a cégek zsebében.
Aztán amikor a főváros több bevételt szeretne, akkor nem a százalékokat módosítják, hanem az óradíjakat emelik.
Aztán amikor a főváros több bevételt szeretne, akkor nem a százalékokat módosítják, hanem az óradíjakat emelik.
Kazes☻2009-06-06 20:26:41 // 1881
Nincs kizárva sajna. :(
ystuc2009-06-06 20:24:25 // 1880
Végül úgy is sokkal drágább lesz. Így szokott ez lenni...
Kazes☻2009-06-06 20:19:28 // 1879
csocsi2009-06-06 11:16:38 // 1878
Igen, erre céloztam vele.
Zsolt1552009-06-06 10:40:12 // 1877
csocsi2009-06-06 10:16:20 // 1875
Elég komoly völgyet kellett átívelniük: ))
Zsolt1552009-06-06 10:07:46 // 1874
Zsolt1552009-06-06 09:29:17 // 1873
Azért mert csak az a jó, amiből lehet egy kicsit a zsebbe is tenni. :-(((
A BKV előző vezetése akart már venni anno darabonként 48 millió forintért használt Volvo buszokat az Alfa busztól, csak közben kiderült, hogy az igazgató fia is ott dolgozott.
A BKV előző vezetése akart már venni anno darabonként 48 millió forintért használt Volvo buszokat az Alfa busztól, csak közben kiderült, hogy az igazgató fia is ott dolgozott.
Kazes☻2009-06-04 10:59:17 // 1872
Ez király nagyon, mondhatom. Csak azt nem értem még mindíg, hogy ma 4-5 helyen gyártanak buszt Magyarországon, ami kb. csak "nekünk" nem jó, persze pl. Chicago-ban megfelel. :P, :(((
Zsolt1552009-06-02 18:29:01 // 1871
Igen, sajnos. :-(((
ystuc2009-06-02 06:36:14 // 1870
Szerencsére már nincs Ikarus, ami ebbe beleszólhatna új buszokkal... :-/
Zsolt1552009-06-02 05:50:05 // 1869
Van Hool buszok érkeznek Budapestre.

A 30 használt, maximum 10 éves csuklósra kiírt közbeszerzési tendert a belga buszgyártó nyertre. A Van Hool 70 ezer euróért (kevesebb mint 20 millió forintért) adja a nyolcéves csuklósokat. A BKV közleményéből nem derül ki, de a tender másik pályázója, az Alfa Busz volt. Ők csaknam kétszer annyit kértek volna egy buszért, mint a belgák.

A 30 használt, maximum 10 éves csuklósra kiírt közbeszerzési tendert a belga buszgyártó nyertre. A Van Hool 70 ezer euróért (kevesebb mint 20 millió forintért) adja a nyolcéves csuklósokat. A BKV közleményéből nem derül ki, de a tender másik pályázója, az Alfa Busz volt. Ők csaknam kétszer annyit kértek volna egy buszért, mint a belgák.
Zsolt1552009-06-02 05:44:02 // 1868
Seriff2009-05-29 11:49:43 // 1867
Ültem ezen, nem sz@r busz, de ezeket is szétverné a magyar utak sima felülete, mint a Volvo elődöket...
Kazes☻2009-05-29 11:46:44 // 1866
Már megint, minek? Volt már hasonló, na de egy totálisan veszteséges vállalatnak, ahol a vezetők kapnak csak jó zsíros pénzeket....
Zsolt1552009-05-29 10:39:39 // 1865
Zsolt1552009-05-21 07:24:04 // 1864
Az lesz a végén a legszebb, hogy ha a végén az EU beintene. A legrosszabb, ha csak egy részét fizetnék, mert akkor valahonnan elő kell teremteni a hiányzó részt. :-(((
Az pedig amit most ki akarnak venni, az már nagyon sántíthat. :-(((
Az pedig amit most ki akarnak venni, az már nagyon sántíthat. :-(((
Kazes☻2009-05-20 20:50:41 // 1863
Zsolt1552009-05-19 22:24:18 // 1862
Elég nagy esély van rá!
Zsolt1552009-05-19 22:17:40 // 1861
Azért mert ők tudnak jó, és főleg előnyös üzletet kötni. Maguknak.
Ennek még a végösszegét sem sejtik, annyira összekuszálták az egészet.
Ennek még a végösszegét sem sejtik, annyira összekuszálták az egészet.
Kazes☻2009-05-18 20:14:28 // 1860
Kazes☻2009-05-16 20:11:23 // 1859
Az orosz államadóság fejében "ingyen" megépített metró helyett. :(
Zsolt1552009-05-16 07:47:52 // 1858
A végén még "szerencse" lesz, hogy ha csak ennyit, mert az Unió előírásai szerint szabálytalan közbeszerzések miatt akár az egész várt támogatást elbukhatja a főváros és a kormány. (Amit majd persze az adókból pótolhatnak ki. :-))) )
Kazes☻2009-05-15 14:53:15 // 1857
Zsolt1552009-05-14 17:56:47 // 1856
Összesen 172 km autópálya 73 milliárd forintért 22 hónap alatt?!? Szerintem csak azért lesz ilyen olcsó, mert nem lesz olyan "jó" minőségű, mint a magyar (pl.M7).
Kazes☻2009-05-12 18:26:18 // 1855
Szomszédok, asszem tanulhatnának már a mi építőink is.
Kazes☻2009-05-12 18:14:49 // 1854
Kazes☻2009-05-04 16:08:12 // 1853
Online tag
1
Vendég1
514
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Belül is érezzük jól ma...
- 164-166
- Giulia
- Alfa reklám
- Spider
- A Stellantis menedzsmen...
- Forma-1
- Filmek
- Ugyanaz kicsiben
Típusok

TovĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂbb