ez komoly :))
nem kell ide jelzőlámpa ,meg aluljáró, csak egy szék, egy eszköz, meg egy jómunkásember :)))
Liquid2008-06-05 11:40:48 // 1655
Zsolt1552008-06-05 11:36:07 // 1654
Zsolt1552008-06-05 11:19:51 // 1653
Bizony belefért volna, és még "európai" megoldás is lett volna.
Zsolt1552008-06-05 11:18:20 // 1652
"... Akadály mentesítés címen megszüntetik az aluljárókat és zebrákat létesítenek helyettük. :( Vélhetően forgalomirányító lámpákkal. :( ..."
Bizony, forgalomirányító jelzőlámpa lesz.
Ez tipikus magyar "merocsó" megoldás. Forgalomtechnika szempontjából ez pontosan a visszafejlődés. Egy akkora forgalom mellett nem szabad szintbeni gyalogátkelőhelyet kialakítani, a megnövekedett balesetveszély miatt. Főleg azért, mert miután átadják, akkor meg az Árpád-hídat zárják le egy-másfél évre, és igencsak nagy lesz a forgalom.
Ez is egy elhibázott döntés. Aztán majd siránkoznak, hogy szmog van, meg sok az autó. Igaz maga a városvezetés hoz létre mesterséges akadályokat a forgalomban. De legalább lehet dugódíjat szedni.
Bizony, forgalomirányító jelzőlámpa lesz.
Ez tipikus magyar "merocsó" megoldás. Forgalomtechnika szempontjából ez pontosan a visszafejlődés. Egy akkora forgalom mellett nem szabad szintbeni gyalogátkelőhelyet kialakítani, a megnövekedett balesetveszély miatt. Főleg azért, mert miután átadják, akkor meg az Árpád-hídat zárják le egy-másfél évre, és igencsak nagy lesz a forgalom.
Ez is egy elhibázott döntés. Aztán majd siránkoznak, hogy szmog van, meg sok az autó. Igaz maga a városvezetés hoz létre mesterséges akadályokat a forgalomban. De legalább lehet dugódíjat szedni.
Xixo2008-06-05 03:45:13 // 1651
Mondjuk ekkora projectnél már belefért volna egy lift a kerekesszékeseknek. Gondolom zebra lesz, de a 20centis padka marad a járdánál.... :(((
Liquid2008-06-04 11:11:07 // 1650
gratulálok nekik, ismét tesznek valamit az egyszerűbb / gyorsabb közlekedés érdekében :(
Kazes☻2008-06-04 11:03:27 // 1649
A cikk vége az érdekes. Azért nem örülünk. Akadály mentesítés címen megszüntetik az aluljárókat és zebrákat létesítenek helyettük. :( Vélhetően forgalomirányító lámpákkal. :(
Xixo2008-06-04 03:11:57 // 1648
Ennek miért nem örülünk??
Kazes☻2008-06-03 22:42:42 // 1647
Zsolt1552008-05-18 11:36:15 // 1646
Zsolt1552008-05-10 13:41:41 // 1645
Ismét egy kicsit a 4-es Metróról:
Újraírják a metrókocsik 65 milliárdos szerződését.
"...Újratárgyalják a 2006-ban aláírt metróvonat-szerződést. A szerződést ugyanis úgy kötötték meg, hogy kettő jármű érkezne idén a 2-es vonalra és kettő a 4-es vonalra. Az aláírás idején ugyanis még azzal számoltak, hogy a 4-es metró 2009-re elkészül, szemben a jelenlegi 2011-es céldátummal.
Mivel a metróépítés csúszik, kérdés, hogy hova tegyék a 4-es metró teljesen automatizált szerelvényeit. Ha meg is találják a helyet, a járművek garanciája két évre szól, így mire elérkezik a 2011-es metróátadás, lejárt garanciájú vonatok gördülhetnek a sínekre.
Az automata szerelvényeket a 2-es metró vonalán nem tudják futtatni, mert a vonal nem alkalmas rá. ..."
Újraírják a metrókocsik 65 milliárdos szerződését.
"...Újratárgyalják a 2006-ban aláírt metróvonat-szerződést. A szerződést ugyanis úgy kötötték meg, hogy kettő jármű érkezne idén a 2-es vonalra és kettő a 4-es vonalra. Az aláírás idején ugyanis még azzal számoltak, hogy a 4-es metró 2009-re elkészül, szemben a jelenlegi 2011-es céldátummal.
Mivel a metróépítés csúszik, kérdés, hogy hova tegyék a 4-es metró teljesen automatizált szerelvényeit. Ha meg is találják a helyet, a járművek garanciája két évre szól, így mire elérkezik a 2011-es metróátadás, lejárt garanciájú vonatok gördülhetnek a sínekre.
Az automata szerelvényeket a 2-es metró vonalán nem tudják futtatni, mert a vonal nem alkalmas rá. ..."
Atesz19872008-05-09 22:13:49 // 1644
Remek napom volt...
...Voltunk moziba. Az hogy a bunkó paraszt útépítő nem tudja jelezni sehogy, hogy az út hirtelen eltűnik majd az autó alól, az még nem is érdekes... Hogy az úton vagy 5x lelöktek az útról, kifordultak elém, stb az nem is érdekes... Bár egy eset nagyon tetszett. Ment a belsőben vagy 8 autó egymás után. Elkezdek elmenni mellettük, erre az utolsó előtti hirtelen kiindexel elém, és beáll az első mellé, így nem tudtam elmenni. Ugyanarra mentünk elég sokáig, nagyon köszi! Természetesen egy preztizs kombi Fosvagány páásszát tDI... Na aztán beülünk filmet nézni, ami amúgy kurva jó volt, elmegy a hang, 10 perc után kimegyünk szólni, erre elmegy a kép, és aztán hirtelen folytatják onnan, ahol abbahagyták. Se bocsi, se pá, ez van... Jah, barátnőm vett egy másik helyen üccsit, mert kajoltunk előtte, Én vettem náluk egy 1 literes kólát, meg popcornt, de amit Encsi nem tudott meginni üdítőt, azt nem vihetjük be. Ismét egy nagy piros pont a szolidaritásnak. Nah ,aztán hazafelé, mivel nem volt forgalom, nem volt kivel anyázni. Hazaérünk, hiradó: Egy BKV ellenőr megbüntetett egy srácot, mert nem hitte el neki, hogy rokkant. Erre következő vágás, a srácnak nincs karja... Csókoltatom innen is azt a patkányt. Nah, elindulok haza, d még előtte el kell menjek Tuskóba kávét venni. Előttem nagybevásárláson a familia, egy hónapra előre. Kezemben egy kávéval beállok mögéjük. Szerintetek mondták, hogy "Menjen fiatalember, mi még úgy is pakolunk!"? Hát nem, 15 percig álltam mögöttük. Az alatt hazaértem volna. Döbire... Jah, amúgy nálam szokott vásárolni a szarházi, és mindig kuncsorog, hogy nem lehetne-e engedni. Hát, így fogok legközelebb engedni neki... Szal rohadtul el vagyok keseredve.... Remélem ez most csak így összejött, és nem ez a normális.
...Voltunk moziba. Az hogy a bunkó paraszt útépítő nem tudja jelezni sehogy, hogy az út hirtelen eltűnik majd az autó alól, az még nem is érdekes... Hogy az úton vagy 5x lelöktek az útról, kifordultak elém, stb az nem is érdekes... Bár egy eset nagyon tetszett. Ment a belsőben vagy 8 autó egymás után. Elkezdek elmenni mellettük, erre az utolsó előtti hirtelen kiindexel elém, és beáll az első mellé, így nem tudtam elmenni. Ugyanarra mentünk elég sokáig, nagyon köszi! Természetesen egy preztizs kombi Fosvagány páásszát tDI... Na aztán beülünk filmet nézni, ami amúgy kurva jó volt, elmegy a hang, 10 perc után kimegyünk szólni, erre elmegy a kép, és aztán hirtelen folytatják onnan, ahol abbahagyták. Se bocsi, se pá, ez van... Jah, barátnőm vett egy másik helyen üccsit, mert kajoltunk előtte, Én vettem náluk egy 1 literes kólát, meg popcornt, de amit Encsi nem tudott meginni üdítőt, azt nem vihetjük be. Ismét egy nagy piros pont a szolidaritásnak. Nah ,aztán hazafelé, mivel nem volt forgalom, nem volt kivel anyázni. Hazaérünk, hiradó: Egy BKV ellenőr megbüntetett egy srácot, mert nem hitte el neki, hogy rokkant. Erre következő vágás, a srácnak nincs karja... Csókoltatom innen is azt a patkányt. Nah, elindulok haza, d még előtte el kell menjek Tuskóba kávét venni. Előttem nagybevásárláson a familia, egy hónapra előre. Kezemben egy kávéval beállok mögéjük. Szerintetek mondták, hogy "Menjen fiatalember, mi még úgy is pakolunk!"? Hát nem, 15 percig álltam mögöttük. Az alatt hazaértem volna. Döbire... Jah, amúgy nálam szokott vásárolni a szarházi, és mindig kuncsorog, hogy nem lehetne-e engedni. Hát, így fogok legközelebb engedni neki... Szal rohadtul el vagyok keseredve.... Remélem ez most csak így összejött, és nem ez a normális.
Kazes☻2008-05-07 18:43:30 // 1643
Lehet lesz még pár "ügyes" aki megszokásból megy padlógázon és kersztül hajt rajta.
Zsolt1552008-05-07 09:43:44 // 1642
Meg legalább az útburkolatot is kicserélték egy darabon.
Viszont nem sokkal azután, hogy elkészült - még ott voltak a munkagépek, - már láttam ott egy karambolt. Gondolom az esőben nem figyeltek eléggé az új forgalmi rendre.
Viszont nem sokkal azután, hogy elkészült - még ott voltak a munkagépek, - már láttam ott egy karambolt. Gondolom az esőben nem figyeltek eléggé az új forgalmi rendre.
Kazes☻2008-05-07 09:07:21 // 1641
Jó hír! (végre)
A sokat emlegetett és méltán szidalmazott X. Gitár u. - Mádi u., ill. - Harmat u. sarok beláthatatlan - Stop táblás - veszélyes gócpont problémát megoldották, két szép körforgalom építésével. Így remélem nem lesz már több baleset eme helyeken. Gratula nekik! :-)
A sokat emlegetett és méltán szidalmazott X. Gitár u. - Mádi u., ill. - Harmat u. sarok beláthatatlan - Stop táblás - veszélyes gócpont problémát megoldották, két szép körforgalom építésével. Így remélem nem lesz már több baleset eme helyeken. Gratula nekik! :-)
Zsolt1552008-05-04 20:04:27 // 1640
A Napló műsorában elkaptam egy részt a "zéró tolarenciával" foglalkozó részből. A kiemelt büntetések körébe nem tartozik, az ittas állapotban történt baleset okozás, viszont a természetvédelmi területre való bahajtás az igen??? Vagy az sokkal súlyosabb kihágás???
Pedig KSH (pdf 29.oldal) adatbázisa alpján, évről évre emelkedik az így okozott balesetek száma. Igaz, arra nem találtam adatot, hogy mennyi autó hajtott be a természetvédelmi területre, és ezzel mennyivel rontotta a baleseti statisztikát.
Pedig KSH (pdf 29.oldal) adatbázisa alpján, évről évre emelkedik az így okozott balesetek száma. Igaz, arra nem találtam adatot, hogy mennyi autó hajtott be a természetvédelmi területre, és ezzel mennyivel rontotta a baleseti statisztikát.
Zsolt1552008-05-03 06:44:02 // 1639
A zéró tolarencia jegyében egy-két érdekes kép a KRESZ hét kapcsán.
Zsolt1552008-03-24 16:23:53 // 1638
Kiváncsi vagyok, hogy mikor zárják le a Lágymányosi hídat, mert a végtelenségig nem lehet köveket rakni, hogy ne döljön ki az oldala. 13 év útán kezd elég rendesen kezd szétesni. Ennél még az átkosban is jobban dolgoztak.
Átadták Érden a Diósdi úti aluljárót. No ez még egy szép történet.
Az aluljáró belmagassága 3,7m. Az hogy egy kamion nem fér át az egy dolog, de az emeletes buszok sem, pedig ott van az autóbusz pályaudvar, és ezért - is - építették.. Azok a buszok majd kerülhetnek, a vasúti átjáró felé. Erre sem lehet mit mondani. Pedig új építésű, tehát nem valami "felújítás". :-(((
Átadták Érden a Diósdi úti aluljárót. No ez még egy szép történet.
Az aluljáró belmagassága 3,7m. Az hogy egy kamion nem fér át az egy dolog, de az emeletes buszok sem, pedig ott van az autóbusz pályaudvar, és ezért - is - építették.. Azok a buszok majd kerülhetnek, a vasúti átjáró felé. Erre sem lehet mit mondani. Pedig új építésű, tehát nem valami "felújítás". :-(((
imi1562008-03-23 20:17:06 // 1637
Itt már nem szabad semmin csodálkozni:(((((!
csocsi2008-03-23 20:10:00 // 1636
Jó munkához idő kell.
Sajna hasonlót már láttam én is, és még csodálkozunk a dolgokon.
Sajna hasonlót már láttam én is, és még csodálkozunk a dolgokon.
imi1562008-03-23 20:08:31 // 1635
Ne is mondd:(((!
Múltkor direkt megfigyeltem:egy megsüllyedt csatornafedél kijavítása egy komplett brigádnak több mint egy hétig tartott:(((!
De akár hányszor jártam arra,egy ember bogarászott ott valamit,a másik négy meg támasztotta a lapátot:(((!
Múltkor direkt megfigyeltem:egy megsüllyedt csatornafedél kijavítása egy komplett brigádnak több mint egy hétig tartott:(((!
De akár hányszor jártam arra,egy ember bogarászott ott valamit,a másik négy meg támasztotta a lapátot:(((!
csocsi2008-03-23 20:03:10 // 1634
Ilyen gyorsütemű útjavítás mellett hamar el fognak tünni :))))
imi1562008-03-23 20:02:29 // 1633
Az is lehet!Ez tényleg elég képtelen dolognak tűnik:(!
imi1562008-03-23 20:01:37 // 1632
Bár vannak olyan kátyúk és leszakadt csatornafedelek itt is,amik simán beillenek egy "negatív"fekvőrendőrnek!
Olyanokból meg tényleg lehet találni egyet-egyet száz méterenként:((((((!
Olyanokból meg tényleg lehet találni egyet-egyet száz méterenként:((((((!
csocsi2008-03-23 19:58:58 // 1631
Vagy félreértettünk valamit :))
imi1562008-03-23 19:57:45 // 1630
..........hát,máshogy nem nagyon tudom elképzelni:)!
csocsi2008-03-23 19:55:30 // 1628
Amíg átveszik tőlük :((
imi1562008-03-23 19:43:21 // 1627
Akkor hogyan lehet közlekedni azokon az utakon????
GEORGE2008-03-23 19:41:32 // 1626
Persze felelőse nincs a dolognak......
Ha ez is "jómagyar" munka akkor nem kéne hagyni hogy máskor is magyar építőépitsen.....
Ha ez is "jómagyar" munka akkor nem kéne hagyni hogy máskor is magyar építőépitsen.....
GEORGE2008-03-23 19:39:04 // 1625
Fő úton fekvőrendőr 100m-ként????
Rumi2008-03-23 19:38:04 // 1624
Irorszagban minden jo minosegu uton 100m(!)kent fekvorendor van. a fo utakon is.
es nem azok a normalis lecsavarozott fajtak, irgalmatlan nagy aszfaltozott rampak.
es nem azok a normalis lecsavarozott fajtak, irgalmatlan nagy aszfaltozott rampak.
Zsolt1552008-03-23 18:17:47 // 1623
Zsolt1552008-03-23 12:13:17 // 1622
Már a villamos felsővezeték. sincs biztonságban. Hihetetlen, hogy ezt is lopják. Úgy látszik hazai specialitás. :-(((
Zsolt1552008-03-18 11:35:37 // 1621
Nem csak sz@r az út. Megint szaporodnak a kátyúk.
Van egy két elvetemült hely, ahol már majdnem magasabb a fekvőrendőr, mint a járda. :-(((
Van egy két elvetemült hely, ahol már majdnem magasabb a fekvőrendőr, mint a járda. :-(((
csocsi2008-03-17 21:34:40 // 1620
Nem akarták, hogy száguldva közelítsék meg a romot.
Poló2008-03-17 21:33:42 // 1619
Tegnap voltunk Zsámbékon a Romtemplomnál. A falu főútján olyan nyomvájúk vannak, hogy közrefogtam és leért a motor alatti védőlemez. Az a baj, hogy aki nem ismeri a környéket, az simán közre is fogja, vagy ha jönnek szemből, akkor sincs más választása.
Aztán a templomhoz vezető út... Dombnak visz felfelé, egysávos, de oda-vissza van rajta forgalom. Minősége nem rossz, nincsenek rajta kátyúk. De hogy nehogy már jó legyen az autósnak, tesznek rá fekvőrendőrt, akkorát, hogy itt is leért a lemez, pedig lépésben mentem át rajta.
Aztán a templomhoz vezető út... Dombnak visz felfelé, egysávos, de oda-vissza van rajta forgalom. Minősége nem rossz, nincsenek rajta kátyúk. De hogy nehogy már jó legyen az autósnak, tesznek rá fekvőrendőrt, akkorát, hogy itt is leért a lemez, pedig lépésben mentem át rajta.
csocsi2008-03-11 14:09:55 // 1618
Legalábbis a pénz megmaradt volna.
Peti 1462008-03-11 12:12:49 // 1617
ettől lehet az is jobb, ha nem csinálnak semmit...
Kazes☻2008-03-11 12:06:40 // 1616
Mint a Mátyás király mesében, hozott is meg nem is. Itt meg csinált is meg nem is, ill. van is meg nincs is. :S
csocsi2008-03-11 09:58:28 // 1615
Hát nem túlzottan könnyítik meg a helyzetüket a rászorultaknak.
Zsolt1552008-03-11 05:55:25 // 1614
Marty2008-03-06 15:25:12 // 1613
Zsolt1552008-03-06 15:20:48 // 1612
Arra az 1300 méteres távolságra szerintem nem olyan nagy gond, hogy nincs ablak. Nálunk Budapesten kívül nincs máshol metró, ott pedig egy falu(!) épített magának.
ystuc2008-03-06 08:47:49 // 1611
Milyen furi, hogy nincs ablaka... :-)
GEORGE2008-03-06 08:01:30 // 1610
Ami épitkezésünk olyan amilyen...ha már megcsinálták volna nem lenne miről beszélni.
de hát nálunk minden másképen müködik...itt minden 3-4szer...a bekerülési költség is meg az elkészülési idő is :-)
de hát nálunk minden másképen müködik...itt minden 3-4szer...a bekerülési költség is meg az elkészülési idő is :-)
Zsolt1552008-03-06 06:58:26 // 1609
Egyszer majd az is elkészül.
Kazes☻2008-03-06 00:14:34 // 1608
Eeeeeez nagyon dúrva! Lehet ennél nagyobbat belerugni a "mi" metro építésünkbe?! :-S
Zsolt1552008-03-05 23:55:29 // 1607
Egy kis érdekesség metró ügyben.
Ha valaki azt hinné, hogy csak Kuvaitban vannak gazdagok, azok tévednek.
Az ausztriai Tirolban van egy kis falucska, amit Serfausnak hívnak.
A falu olyan gazdag, hogy saját METRO-t(!) építtetett magának. A kis Serfaus faluban egy egyedülálló metró található a helyi közlekedés megoldására, ezáltal a falu autómentes. A metrónak 4 megállója van, ezáltal elérhetik éppúgy a centrumot, mint a síliftet.

Az első a falu végén, a második a városközpontban, a harmadik a templomnál, a negyedik, pedig a sífelvonónál van.
Bővebben itt olvasható róla.

Ha valaki azt hinné, hogy csak Kuvaitban vannak gazdagok, azok tévednek.
Az ausztriai Tirolban van egy kis falucska, amit Serfausnak hívnak.
A falu olyan gazdag, hogy saját METRO-t(!) építtetett magának. A kis Serfaus faluban egy egyedülálló metró található a helyi közlekedés megoldására, ezáltal a falu autómentes. A metrónak 4 megállója van, ezáltal elérhetik éppúgy a centrumot, mint a síliftet.


Az első a falu végén, a második a városközpontban, a harmadik a templomnál, a negyedik, pedig a sífelvonónál van.
Bővebben itt olvasható róla.










Zsolt1552008-03-03 16:23:07 // 1606
Az is, meg a korlátoltság.