Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Riki2011-02-04 08:21:43 // 33523
Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni mi okozhatja a nagyon drasztikus alapjárati ingadozást egy 146 1.6 TS 99évj esetében. Terhelés mellett van hogy az alapjárat leesik 600 körülire majdnem lefullad közbelép majd felugrik hírtelen 1500 körülire és ingadozik 600 - 1500 körül. Okozhatja LMM esetleg? Vagy az alapjárati motor járja a véget? Vagy segíteni rajta esetleg egy alapos pucolás a pillangószelepnékl?
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2011-02-03 20:57:23 // 33521
164 ABS Hibakeresés Itt
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2011-02-03 20:38:43 // 33520
Egy kis segitseg
Test kábeleket rendbetenni, ABS egy biztin kozvetlenul az akkutol kap pozitivat az mindig problémás szokott lenni. ujra saruzni, csiszolni stb. 155 , 164 nél nekem ezek voltak hiba okok.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2011-02-03 20:25:02 // 33519
Holnap megnézem estefele. Az abs szeleptömbnél nincs ott valahol ?
Egy ilyet kell keress Kb ugyan ott ahol a képen van (ez Régebbi GTV/Spider)
Ferke2011-02-03 19:17:08 // 33518
Van itt egy kupacban kb 40 darab....ha gondolod, vigyétek, de gari nincs rá:) 100ft/db!:)))))))
Ferke2011-02-03 19:16:20 // 33517
A legjobb, amikor a bontottat beszerelik a régi vezérlést visszarakva. Az az igazán finom és igényes:)))
Kau2011-02-03 14:44:36 // 33516
Létezik hozzá javító szett. Kb 2000 Ft.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-03 14:19:47 // 33515
mért? azt mondják nem kerreg aztán lebombáznak mindent, új szíj, munkadíj aztán megint kerreg...ki küldi vissza? tuti biznisz :P
Youri2011-02-03 14:04:40 // 33514
Bontottan módosítót?? Hááááát,nem hangzik ésszerűen......
Alfa GT-Csaba2011-02-03 14:00:42 // 33513
Szia.Próbáld meg a tatai bontóstól,el is postázzák ha kell.30 2-718-077
Tom145ts2011-02-03 13:50:26 // 33512
Üdv!
Érdeklődnék hogy hol lehet a lehető legolcsóbban beszerezni vezérlésmódosítót!Tudna vki valami jó beszerzési helyet mondani?
Köszi!!! (99-es 145 1.6 ts-be)
Szatyi2011-02-03 12:53:01 // 33511
Gyári NGK, vagy a BOSCH gyertyát. BOSCH-t használom és hibátlanul müködik.
Kareszka19842011-02-03 08:00:39 // 33510
sziasztok...147, 1,6TS, 105 lovas masinámba mien gyertyákat ajánlatok? gondolok most a márkára, valamint a hőértékre. nemtudom mennyire játszik szerepet, de szekvienciális gázrendszerem van
Tocsa2011-02-02 16:17:18 // 33509
Hegyalja kft nél talán még kapsz , de Elaforg 2000 is esélyes lehet !

Ha nincs akkor a lényeg ne védett elektródás gyertya legyen !!! A védett elektróda a normál amikor felé hajlik a test elektróda na az a nem jó ! Neked olyan kell ami mellette van mint a lodgon !

És igen 25hld kis menetes
Szatyi2011-02-02 14:31:11 // 33508
A 25HLD-való bele,40ezrenként csere.
vm2011-02-02 12:37:58 // 33507
Mintha a 25LHD-re emlékeznék, de nem tudom, találsz-e még Lodge-t.
Nem bajlódnék vele, NGK a megoldás, BCP6ET.
AKI2011-02-02 11:02:33 // 33506
Üdv!

Tudja valaki melyik golden lodge való az én alfámba? 2,0 TS Super 8 szelepes, 96-os évjárat. Ehez keresek GOLDEN LODGE 8db gyertyát legalább! De jobb volna a 16 egy tarcsi szettnek is lenne hely...


előre is Köszi!
Hunor2011-02-01 21:38:34 // 33505
Üdv!Valaki meg tudja mondani,hogy 164 TS Supernek az ABS diagnosztika csatlakozója hol van,hogy kitudják olvasni a hibaüzenetet?
MIFI2011-01-30 19:41:19 // 33504
Jah jól emléxel:) De a vezmód nem volt cserélve:) De azt is hozzá kell tenni hogy 10K sosem futott az olaj azóta inkább lecseréltem előtte. Igaz olyan a színe majdnem mint az újnak:)))
vm2011-01-30 18:43:52 // 33503
Ugyan Ts, de az előző serpenyőmben egyszercsak zárva maradt. El is mentem Pestről Egerbe reggel nyolctól, fél ötig...
Peta742011-01-30 18:42:59 // 33502
Városban azért felmelegedett a víz de ahogy ki mentem városon kívül azonnal vissza esett a vízhőfok 50-60 fokra.
Peta742011-01-30 18:37:41 // 33501
Nálam egy kicsit nyitva maradt tehát cserére szorul.
EngineCoffeeTables2011-01-30 17:25:33 // 33500
V6 alfánál lehet olyan hogy elromlik a termosztát, nyitva marad vagy korán nyit ki. Megy vele így az ember és fogja magát a termosztát és egyszer csak bezár teljesen?
Tudom kicsit furcsa dolog de hátha látott már valaki ilyet.
Piritu - 1.000.0002011-01-30 09:39:13 // 33499
Nálam a feszítő állt be, mert a szakszerviz elfelejtette kicserélni a szíjal együtt :-((
Ferke2011-01-30 06:53:33 // 33498
Itt is lefogazódott a szíj. Az a baj, hogy sokan nem gondolnák, mikből adódhat egy vez.szakadás. Simán lehet a módosító miatt, de akár egy elszakadó hosszbordás miatt is.
Piritu - 1.000.0002011-01-29 22:41:55 // 33497
Elszakadt a szíj, hogy a kipuff rész is elszállt?
Nekem "csak" lefogazódott a 147-ben, ott "csak" 12 szelep ment el :-(
Ferke2011-01-29 22:37:33 // 33496
Nofene, láttad az ominózus 147-et?:) Vagy csak mondta?:) 16-ból 16 szelep:))) Olcsóbb lett volna megvenni csak a vezmod-ot a vezérlésszettel:)))
szasza(SW)2011-01-29 22:35:47 // 33495
Ne így számold.Ez alatt volt két motor generálod,de egy biztos,ha jól emlékszem:)
Piritu - 1.000.0002011-01-29 22:27:25 // 33494
Ha széthullott, akkor ott már nagy bajok voltak.
Amúgy bármire, bármikor találni olyat, aki ellenpéldát tud mondani. Az eddig TS-el megtett 360e km-em alapján nem foglakoznák vele, amíg nem kerreg folyamatosan. Akkor is csak,mert ronda a hangja. Főleg, hogy a megbontása a vezérműszíj (és társai) cseréjével is jár.
GTPeti2011-01-29 22:20:23 // 33493
Mindenesetre elég nagy ismertségre tett szert barátunk. Azt viszont csodálom, hogy ide még nem regisztrált. Vagy már kitették? :)
Wickey2011-01-29 22:12:45 // 33491
ez mondjuk öt éve volt, de vannak dolgok, amik nem változnak, ilyen a pi, az abszolút nulla fok, meg a védani elmeállapota. :-P
GTPeti2011-01-29 21:30:22 // 33490
Már 5éve is gyagya volt, ezexerint nem nőtte még ki... :))
Wickey2011-01-29 21:27:24 // 33489
ezt a védani nem csak gondolja, hanem tudja is. Elment a balfék a bátyja kúvéjával szlalomra minimum olajszinten, és még csodálkozott is, hogy az a kis piros kannácska mindig felgyullad, ahogy terelgeti a bóják között, oszt ment is tréleren az állat versenygép a Szamosihoz. :-P
MIFI2011-01-29 17:45:28 // 33488
Érdekes ezek a vezmód történetek:) 3 éve mióta nálam van nem hallottam a vezmódot pedig nem volt mindig maxon az olaj és a 100K közel benne van.. Nem úgy mint az 56osban már menet közben is hallani...:D
Kau2011-01-29 17:02:27 // 33487
Mindig lesznek okosabbak, ezért is írtam, hogy nem akarok én se meggyőzni senkit se ;)
mreni2011-01-29 16:50:49 // 33486
én is ezt tapasztaltam akárki akármit mond...
[k i z z o]2011-01-29 16:37:45 // 33485
A vezérlöböl a hibakód ha jól emlékszem 40 ciklus alatt tárolódik history -ba, ha a hiba nem áll fenn. De ez csak akkor fut le, ha a hibát a környezet okozta, és a hiba nem áll fenn. (Ilyenek a magas körellenállás, nyitott kör, stb, van egy pár.)

Olvastasd ki, ha vezérlő baja van az elemzésében, javításában tudok segíteni (ha minden igaz ebbe még mi gyártottuk).
Liquid2011-01-29 16:32:04 // 33484
mindenesetre az a tapasztalata sokaknak, hogy az olajszint maxközelben tartásával megnő az élettatama, mégha erre nincs is triviális magyarázat
[k i z z o]2011-01-29 16:29:41 // 33483
A vezmodnak szar az anyaga, és kikopik aranyom. Olaj csak az aktiválásához kell, olaj nélkül, úgymond szárazon sem zöröghet.

Nem az 5mm olajszinten múlik, előbb lesz csapágyas olajnyomás issue esetén mint vezmod bajos:)
Bence30hu2011-01-29 14:17:56 // 33482
Sziasztok!

147-es 1.9 JTD-hez nincs valakinek esetleg felső turbócsöve ????

Köszi!

További szép napot!
Alfa_156_lapi2011-01-29 13:36:45 // 33481
Rápróbálok, köszi....
Kau2011-01-29 13:24:06 // 33480
Az azonban érdekes, hogy van egy gyári minimum-maximum szint, ami között lennie kell az olajnak. Középértéknél mindenki nyugodt, hogy pont jó. Érdekes, hogy a vezérlésmódosítók viszont mind tönkremennek, akár 25-30 ezer km alatt! És teljesen mindegy, hogy melyik fajta. Ki van kiáltva típushibának, cserélgesse mindenki...
Kau2011-01-29 13:20:28 // 33479
Nem vagyok műszaki emberke, nem tudom elmondani a megoldást. Először egy szerelőtől hallottam. Kipróbáltam, azóta 100%-osan bevált. Később másik szerelőtől is hallottam... Az elmúlt 65 ezer km alatt a javító szettel! egyszer sem szólalt meg.
Jó pár TS-es ismerősnek mondtam már ezt és eddig még mindenkinél bevált.
Természetesen nem akarok meggyőzni senkit, nekem mindegy, hogy ki mennyi olajjal jár.
GTVili2011-01-29 13:06:37 // 33478
Az is kérdéses,hogy mennyit vesz fel a redszer működés közben. Mert az előfordulhat,hogy pl erős kanyarban falsot szív a pumpa....ha nincs benne elég olaj...
Nem tudom....csak gondolom...
Alfa GT-Csaba2011-01-29 12:14:56 // 33477
Szia 156nál nekem is volt gondom a légzsákkal ,de én úgy tudom hogy az aksi saru le-fel nem törli ki.Az enyémnél is szét lett húzva a csati be lett fújva kontakt sprayal de 1hét múlva megint kigyulladt a lámpa.Szerintem ilyenkor a leg tutibb dolog ha a csatlakozót újra cserélteted.
Wickey2011-01-29 12:00:14 // 33476
Kábé 4 liter az olajtöltet. A min-max szint között van egy liter. Tehát 3-4 liter között elvileg "jó" a szint. Azt meg könnyen beláthatod, hogy a nagyobb olajtömeg hőtároló képessége nagyobb (jobban hűt, mert ugye ez is feladata), továbbá kevésbé használódik el 4 liter olaj, mint 3 liter. Szóval legyen csak max körül.
Alfa_156_lapi2011-01-29 10:43:44 // 33475
Sziasztok Cartársak! Remélem tudtok segíteni valami jótanáccsal, hogy mit kellene tennem...(156 2.0 TS '99)
Simán menet közben elkezdett világítani a légzsák hibajelzőm pirosan, illetve ezzel egyidőben a (szerintem) gyerekülés visszajelző sárga fénye.
Semmi beavatkozás nem volt,csak simán menet közben kigyulladt ez a két lámpa. Valahol itt olvastam, hogy computer nélkül is lehet orvosolni ezt a gondot, az akksi saru megfelelő idejű és sorrendű levételével és visszatételével, de most nem találom ezt az írást sehol....
Válaszotokat előre is köszönöm.
GTPeti2011-01-29 10:42:22 // 33474
Lenne egy láma kérdésem. Az olajpumpa nem legalulról szívja a teknőben az olajat? Mert ha így van, akkor nem értem, hogy miért számít, hogy maxon van-e a szint, vagy mondjuk középen. Pls. világosítson fel vki!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak