Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Ferke2011-02-20 11:03:03 // 33726
Twingonál ekkora hisztit rendez a lambdaszonda...húzd le, hátha úgy jobb lesz...épp a minap volt egy ugyanilyen twingos eset:)
Simon232011-02-20 10:54:26 // 33725
lehet hogy rrossz helyre irtam?? akkor bocsi
Simon232011-02-20 10:53:30 // 33724
Hali szeretnék a 146 os alfámra egy szélvédőcsíkot alfa romeo felirattal fekete alapon fehér, tegnap láttam egy 147 esen nagyon jol néz ki de sajna nem tom hol keressem nem találok pont olyat sehol
ha valaki tudna segiteni azt megköszönném
fisch2011-02-20 10:50:48 // 33723
Sziasztok!A párom off autója (twingo) az alábbiakat produkálja: állandó fordulaton olyan, mintha véletlenszerűen "kihagyna" egy henger egy-egy pillanatra. Ilyenkor "üt" egyet a kasztnin a motor és a kipuff is pukkan egyet. Gondolom későn ég el a nafta, v. ilyesmi. Menni lehet vele, de pl. hirtelen, nyomatékosabb gázadásnál meg-megtorpan. Olyan, mintha felváltva nyomnád a gázt, meg a féket. Mivel a gyertyák már közel 50eKm-t mentek, ezért kicseréltük őket, mivel amúgy is cserések lettek volna. A helyzet sajnos ugyanaz. A gyújtótrafóval sajnos egyben vannak a kábelek, így azokat nem tudom csekkolni. Van valami tippetek, hogy mi okozhatja a gondot? Twingo fórumon a trafóra gyanakodnak, de addig nem akarok befektetni rá, amíg nem járom körbe a problémát. Ha van építő jellegű ötletetek, szívesen venném. Igaz, hogy ez alfás fórum, de azzal most nincs gond és gondoltam, hátha segít valaki :)
pivo2011-02-20 10:48:48 // 33722
oks köszi
Fairlane2011-02-20 08:44:59 // 33720
Itt egy eper link erről a környékről. Meg még egy a vezérlésről.
Talán segít...
Ferke2011-02-20 08:23:43 // 33719
Engedje le mindent (fék, kuplung), aztán töltsd fel új olajjal, végül légtelenítsd mindkettőt. Ja, végül is ugyanaz, mintha külön lenne, csak közös a tartály...
EngineCoffeeTables2011-02-19 18:14:32 // 33718
Végre összerakták a gtv-t. De olyan probléma lépett fel hogy a főtengelyen a két fogas kerék(vezérműszíjé és a hosszbordásszíjé) túl közel van egymáshoz. A szerelőm szerint hiányzik egy távtartó alátét a két kerék közül. Ha valaki tudja mi hiányzik onnan és esetleg egy gyári számot is tudna hozzá keresni nekem azt nagyon megköszönném!
pivo2011-02-18 11:53:39 // 33717
2.szériás 33ason szeretnék kuplungot légteleníteni, de ha már ott vagyok akkor szeintem kicserélem az egész fék+kuplung folyadékot, ami ugye egy tartyálban van ezen az autón. A kérdésem az lenne, hogy ugyanúgy kell csinálni mint amikor külön tartályban lévő olajok cseréjét kell csinálni, csak egyszerre? ( csak azért kérdezem h nehogy elszurjam...) de ha esetleg vki leírná step by step azt megköszönném:) +DOT3 helyett jobb a DOT4 ugye?
Kareszka19842011-02-18 10:20:43 // 33716
barbár banda :D
mreni2011-02-18 10:08:56 // 33715
hát az elég gáz :D
Kareszka19842011-02-18 10:05:11 // 33714
mondjuk picit gáz, hogy a 2 fűtőszál nálam nincs :-/ gyanús, hogy valamiben megakadt az előző tulajnál és kiszakatak, vagy tököm tudja... :-/
mreni2011-02-18 10:04:54 // 33713
0.45V az jó
mreni2011-02-18 10:03:51 // 33712
így is megy ez szabvány tudtommal a 4 vezetékesnél
Kareszka19842011-02-18 09:59:59 // 33711
mekkora érték az optimális második sozndán? kimérné nekem valaki, akinek van ép és müködő katalizátorja? :D
elsőt nem mértem, túl szoros volt a porvédő kupak rajta...
ahogy mértem így mehetnek a kábelek:
jel-test-fütő-fütő
mreni2011-02-18 09:57:32 // 33710
0.2-1V között tud fesz-t változtatni a szonda szal az sem 100%ban igaz amit a cikkben találtál,de van valóság alapja.
mreni2011-02-18 09:55:45 // 33709
én eddig valamiért a lambda értékről beszéltem nem a feszültségéről:D:D sorry
Kareszka19842011-02-18 09:55:12 // 33708
ugyanannyi...0,449V...
nade ha már ott voltam, kimértem ebben az állásban:
[img1]
megvan melyik kábelen kapja a testet...amit gondolom azután visz le erre az értékre, amit mértem...jól mondom?
mreni2011-02-18 09:53:42 // 33707
benéztem,tökéletes a 450mV feszültség amit mértél
Kareszka19842011-02-18 09:47:27 // 33706
na mindjárt, míg meleg a moci :)
csak oda ne füstöltessem amultiméter kábelját a leömlőhöz, mint az előbb :D
mreni2011-02-18 09:46:47 // 33705
én megmérném benzinnel is.
Kareszka19842011-02-18 09:46:11 // 33704
valahol így írja egy elektrós fórumban:

1.0v túldusult keverék
0.7v legnagyobb teljesítmény
0.5v zöldkártya
0.4v min fogyasztás
0.1v benzinszegény keverék

de ez így hülyeség akkor... :D 0,4 min fogyasztás???? tapasztalatból mondom akkor, hogy bazira nem így van :D
Kareszka19842011-02-18 09:45:15 // 33703
nem, gáz...
fordultam egyet, hogy felvegye az üzemhőt és úgy
mreni2011-02-18 09:42:45 // 33702
hát az nagyon nem..benzin üzemben mérted?
Kareszka19842011-02-18 09:40:55 // 33701
0,45 :-/ ez bazira nem jó...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-18 07:20:04 // 33700
annyiért van jobb....
vienna2011-02-17 22:25:05 // 33699
én is fékbetét, és első féktárcsa csere előtt állok. Nekem gyári, és TRW alkatrészeket ajánlottak. Mi a véleményetek ezekről a lehetőségekről? 156 SW
mreni2011-02-17 18:35:20 // 33698
0.97-1.03 között kell lennie tudtommal,ha kisebb akkor dús a keverék ha nagyobb az érték akkor szegény:)
Kareszka19842011-02-17 18:04:10 // 33696
cégben a reklámpolcon van valami elég speckó multiméter, asszem 3 tizedes pontosságig is belehet állítani :)
1V az optimális?
mreni2011-02-17 18:00:44 // 33695
"függ" :D
mreni2011-02-17 18:00:13 // 33694
attól gühh milyened van 1V körüli értéket keress:D
Kareszka19842011-02-17 17:51:42 // 33693
lambdát hogy birom kimérni multiméterrel? hány tizedesre állítsam a V mérőt? mekkora az az érték, ami okésnak mondható?
GTPeti2011-02-17 12:58:40 // 33692
Akkor OK. Szerintem is jól fog. :)
Ferke2011-02-17 12:55:31 // 33691
Na, szóval ez a steinhof sem rossz ezek szerint?:)
Ferke2011-02-17 08:10:13 // 33690
Állati jól fogott a jurid, csak kicsit gyorsan kopott, és autópályás fékezéseknél azért érezhető volt, hogy melegedett...de ez lehetett az alulméretezett fékrendszer hibája is, szóval nem biztos, hogy a juridé:)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-17 07:18:32 // 33689
még jó hogy jókat hallasz a bömös gyárija :P
Haro2011-02-16 23:54:07 // 33688
Nekem ilyen tárcsám van elől illetve fékbetétem amiket az Ofitól vettem.

Nálam jobban működik mint a gyári tárcsa gyári betéttel.

A betét puhának tűnik ,porolja rendesen a felnit:)))

Komolyabb tesztelés még nem történt,majd ha felkerülnek a nyári papucsok irány a szerpentin és akkor meglátjuk....


Gipsy2011-02-16 23:12:26 // 33687
Probált már valaki blue&me-t útolag 159-esbe szerelni
mreni2011-02-16 22:40:45 // 33686
Nekem is Steinhof lesz a következő,de az még néhány év mire a mostani zsír új brembok elkopnak:D
vm2011-02-16 22:26:12 // 33685
A Zimmermannról csak jókat hallok. Iszonyat Audikra pölö csak azt teszik a júzerek, gondolom megvan a miértje. Vennék én is, de a 164 mostohagyerek. Ha a mostani mart serpenyők cinntányérrá kopnak, Steinhof lesz a vágy tárgya ;-)
Liquid2011-02-16 21:36:12 // 33683
a sport mit jelent ebben az esetben? fúrt-mart?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-16 21:32:25 // 33682
pontosítok sport zimmermann + ATE :)
Liquid2011-02-16 21:23:38 // 33680
a Zimmermann teljesen jó, Ate betéttel van párosítva
vm2011-02-16 21:19:10 // 33679
Zimmermann, esetleg Steinhof.
vm2011-02-16 21:05:18 // 33678
???
Nem tudom, mitől törhet el egy fékbetét.
Különösen a Simer, ami egy jó puha, kopós betét.
Nekem elől-hátul az van, és az orrom nyoma ott van a szélvédőn ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-16 21:05:05 // 33677
semmiben a Jurid is jó márka :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak