Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Szabeee2009-12-02 19:57:32 // 27942
nekünk "szerencsére" nem ilyen volt, nálunk egy gumicsőből folyt a szervóolaj, majd megadta magát a szervó motor, lassan több benne a ford alkatrész, mint az eredeti :D
pb_2009-12-02 16:06:55 // 27941
Rossz hozzáállás, a +felelő osztályzat dukál.D
Ferke2009-12-02 16:01:51 // 27940
Ehhez nőjön fel az, akinek 7 anyja van:)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-02 15:56:49 // 27939
Tegnap volt nálam egy ismerősöm,mondta,hogy van egy haverjának egy gtv-je,osztrák,
ide jött vízpumpát cseréltetni mert itt olcsóbb-144000 ft!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lehet,hogy elbeszélgettem volna a szerelővel.
pb_2009-12-02 15:01:21 // 27938
Aki nem tud felnőni a feladathoz-D
Ferke2009-12-02 13:49:53 // 27937
Addig örülj, amíg nem 16v-d van...nekem is szivárog, de az egész autót el kell bontanom, hogy hozzáférjek:)))
Coyote2009-12-02 12:24:27 // 27936
Üdv Cartársak!

146-om kormányműjéből folyik a szervó olaj.
Mibe fájna nekem a javítása? Gondolom nem lesz occsó :-)
Addig is töltögetem utánna szorgalmasan.
zsola752009-12-01 19:37:52 // 27935
Na látod ez nem rossz döntés :)
Szabeee2009-12-01 10:22:15 // 27934
áttettük, végülis úgy döntöttünk, hogy megy majd diagnosztikára, mert inkább csináljon vele vmit olyan valaki, aki már látott ilyet, minthogy mi itthon szétbarmoljunk vmit...
zsola752009-11-30 18:05:29 // 27933
Szabeenak akartam írni.............................................
zsola752009-11-30 18:04:35 // 27932
A másik mociról azért tegyél át szerintem kábelt,gyertyát meg a trafót is.
Azon ment nem?!
Ha akkor is fent áll a hiba akkor a motorban kell keresni a kis ördögöt..... :)
LacUS2009-11-30 13:37:21 // 27931
Nem, nem kaptam magyarázatot, de bakker tényleg működik :)
Wickey2009-11-30 12:45:12 // 27930
Jaja, ez a félig lehúzott gyertyapipa megvolt, viszont magyarázatot nem fűzött hozzá? Ugyanis nemvágom hogy ettől miért is lenne jobb a motornak, holott tényleg jobb neki :-P
Wickey2009-11-30 12:43:32 // 27929
pontosan. Szar kábel viszont tényleg nagyot tud ütni.
Szabeee2009-11-30 11:43:27 // 27928
ezt nem tudom... vhogy utánajárunk
pb_2009-11-30 11:40:23 // 27927
Kompresszió is van?
Föckös2009-11-30 11:37:05 // 27926
hát kissé bonyolultabb a dolog, lehet, h a vezérléssel van gond...
Szabeee2009-11-30 11:32:19 // 27925
és e lényeg: valóban nem megy egy henger, van benzin, van szikra... mi lehet a probléma?
Szabeee2009-11-30 11:25:54 // 27924
jah és ami falb@sz, az az, hogy apám csak túráztatja mint a hülye.... aztán ha megint elszarja, lesz boldogság... 3 évet állt a motor és csak nyomja meg nyomja neki..... kinyir minden kocsit :@@@@@@@@@@@@@@@
pb_2009-11-30 11:24:55 // 27923
Az, csak bizonyos Mberek kiváltsága.DDD
Föckös2009-11-30 11:22:06 // 27922
rengetegszer tettem, mégsem rázott meg.
(lehet, h azért mert voltam villanyszerelő és azóta engem "nem fog" az áram:-)))
Szabeee2009-11-30 11:18:28 // 27921
hát annyi, hogy vmi cső, amiben benzin folyt, meg volt repedve, ez volt a hiba oka..... meg amit mondtam már, hogy az egyik gyertya nedves volt.... felkerültek a téli kerekek, ami kicsit rond a kinézetén, szóval alig várom, hogy nyár legyen :D
zsola752009-11-29 21:03:54 // 27920
Na hali!

Hogy álltok?
Van valami fejlemény?
Grando2009-11-29 19:50:48 // 27919
Ha az öv a tisztítás után sem tekeredik fel rendesen, akkor valszeg nem tudod megkerülni. ;)))
12009-11-29 16:20:33 // 27918
Ez alapjában véve jó jel/hír! :-) Köszönöm a tippet. Ha már takarításnál járunk, még egy kérdés. Ha az öv viszi be a dzsuvát, és az övet megtakarítom, akkor a csévélő szerkezet nem kívánna valami takarítást "olajozást"? Vagy ahhoz nem tanácsos hozzápiszkálni?
Grando2009-11-29 15:24:48 // 27917
13 év az semmi (feltéve, hogy nem érte komoly behatás az övet, de ez látszana a szöveten).
Inkább valószínű, hogy a "gyakori" használat miatt belerakódott a getva az öv anyagába, emiatt megkeményedett, és így a csévélő nehezebben tekeri fel. Ha ez van, akkor ki kell húzni tökig, és meg kell takarítani az övet szappanos vízzel. Semmi faxni. ;)))
12009-11-29 15:11:54 // 27916
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a biztonsági övnek, van e valami "szavatossági ideje"?
A visszahúzó automatika már nem igazán akarja betölteni funkcióját, viszont magának az övnek, még semmi látható baja. A verda ugye lassan 13 éves, így adódna, hogy komplett cserés az öv esetleg, vagy az visszahúzó szerkezeten még lehet állítani.
Szóval tud e erről valaki infót?
Szabeee2009-11-29 15:04:40 // 27915
fejlemények: apám elvitte egy körre az autót, azt mondja, hogy jobban gyorsul, mint azelőtt, de mondta azt is, hogy nedves az egyik gyertya
Szabeee2009-11-29 11:03:24 // 27914
nah, elkezdődik a hiányzó henger felderítése.... majd irom, hogyan sikerült az akció
"Száguldosrác"2009-11-29 07:47:43 // 27913
Segítségre lenne szükségem!! meghalt teljesen az immo boxom ha esetleg valaki tudna (156 1.6ts) boxot olyat amihez megvolna a kód is az nagyon jó lenne,ujj is érdekel!!!
Szabeee2009-11-29 00:20:13 // 27912
örülök :)
GTPeti2009-11-29 00:14:04 // 27911
...ebben az esetben jobb ha már előre beszerzel egy (Bosch) lambdaszondát, mert a leírt ok miatt a mostani rövid úton meg fog halni...
zsola752009-11-29 00:10:16 // 27910
Azért remélem, hogy szerencséd lesz és nem fogod meg sz.......i! :)
Annyit szívtam már én is ezekkel a dolgokkal, csak ez nem jó az nem jó na még egy kicsit stb. de aztán valahogy lassan de biztosan minden sikerűl :):):)
Szabeee2009-11-29 00:06:26 // 27909
kösz a biztatást, ,akkor egy ideig csak 3 hengerrel fog menni
zsola752009-11-29 00:00:42 // 27908
Igen ahogy Lacus mondja lehet ugratni a szikrát.
Az is egyfajta felderítése a dolgoknak.
Viszont amennyiben ténylegesen kiderűl mi okozza na akkor jön szerintem a nem egyszerű dolog, mert valószínű nem lesz olcsó! Pláne ha nem csak gyertya vagy kábel probléma..... :)
GTPeti2009-11-28 23:52:42 // 27907
(Az előbbi hsz a 230V-ra értendő! Vagyis lehet, hogy félreértelmeztem, amit írtál.)
kando.2009-11-28 23:45:23 // 27906
Jó, nem vagyok autóvillamosságis, ráadásul én sem szeretem fogdosni a gyújtáskábeleket, amikor jár a motor, de ha a kábelen keresztül üt meg, talán...
Mindenesetre én valami más módon győződnék meg, hogy van-e ott nagyfesz és van-e szikra a gyertyán..
GTPeti2009-11-28 23:41:19 // 27905
("bár talán nem annyira veszélyes... mint ha a hálózati 230V rázna meg" Ööö... Tényleg nem veszélyes... egyszer majdnem rámentem.)
GTPeti2009-11-28 23:34:00 // 27904
Nézd, a cartárs akinek a tippet adtad, éppen ismerkedik az autószerelés rejtelmeivel. Elég csak egyik kézzel a blokknak támaszkodni a másik kézzel a pipát fogni egészen a tövénél és máris kész a baj.
kando.2009-11-28 23:20:48 // 27903
Nyílván nem szerencsés fogdosni ilyen nagyfesz kábeleket, járó motornál, vagyis amikor működik is a rendszer. Én se nagyon mertem sose tapogatni ezeket a kábeleket, bár talán nem annyira veszélyes (mivel kis teljesítményről van szó), mint ha a hálózati 230V rázna meg, nem szeretem az ilyen nagyfesz kisüléseket.
LacUS2009-11-28 23:14:09 // 27902
Nem lényegtelen, ha van tapasztalat oszd meg nyugodtan. Én azt írtam le, amit tapasztaltam a saját autóm építésénél,és még anno ügyfél autóknál.
Szabeee2009-11-28 23:13:31 // 27901
van járásnál egy hang..., mintha egy szelep később zárna, koppan egyet..... 1 db szelep.... amikor koppan, utána egy pillanatra leesik az alapjárat és aztán magához tér
LacUS2009-11-28 23:12:47 // 27900
Ütni nagyott, a széthullóban lévő 2tömegű lendkerék szokott, a sívító hangra kíváncsi lennék.
LacUS2009-11-28 23:10:50 // 27899
Ha megvan a lusta henger, gyertya kivesz, megnéz.Ha nedves(benzines) akkor gyújtás nincs.Ha nem nedves benya nincs :) Eccerü :) Aztán jön a kedvencem, na és ezt most miért kérdés :) Ha tudod, hogy melyik nem megy, és az is megvan hogy mi hiányzik,onnan már gyorsan meglesz.
Ja most jutott eszembe.
Nálam a V6 csinálta, még az első indítgatásoknál hogy 4-5 henger ment csak, az autószerelő ismerősöm mutatta a trükköt,hogy lehúzta a kábeleket, és csak rárakta, nem nyomta, a gyertyákra, és így járatta egy picit, és szépen megjelentek a hiányzó hengerek..
GTPeti2009-11-28 23:10:36 // 27898
Én ezt értem, de... mind1 lényegtelen.
zsola752009-11-28 23:09:53 // 27897
Összetett sajna a dolog..
Gyertya, kábel. trafó, szelepek, gyűrű...kb.ennyi.
besson2009-11-28 23:07:39 // 27896
A vizpumpa esetleges hibáját / dizel oldali felvetés /, de gondoltam mást is megkérdezek, mert nem tudom ki mennyire szokott csak egy rovatot olvasni..
Az erősen űtős hang az van állás közben is de sivitás az csak menet közben kb.80 körül jön elő.
kando.2009-11-28 23:05:38 // 27895
Áhh, kv helyett ez is jó ébresztő :) :)
LacUS2009-11-28 23:04:03 // 27894
ööö, csak ha sérült a szigetelése a kábelnek és akkor meg is van a bűnös.Amúgy egy gumisnyelű fogó és kész, ha már para van... A V6nak simán le lehet húzni nem rázott.
Szabeee2009-11-28 23:03:53 // 27893
, észben tartom :DDDDDDDDDD nem készültem, annyira bátor nem vagyok :D egyébként én az ilyenhez hülye vagyok... mitől nem megy egy henger?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak