Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
☻SKULL☻2007-08-08 21:08:54 // 16848
Sziasztok üdv mindenkinek!
Egy kis infóra volna szügségem a 156-os klíma kompresszorában milyen gyakran kell olajat cserélni és milyet?
Egy kis infóra volna szügségem a 156-os klíma kompresszorában milyen gyakran kell olajat cserélni és milyet?
TIbor2007-08-08 19:08:57 // 16847
ÍÍÍssteeeeeeneeeeeeeem !
Hát ezek aztán az egybehangzó vélemények :-))))))))))
Én azt gondoltam a Breda jó, azt lehúzták, azt tudtam, hogy az SKF igen jó erre arról is jön a nemjótapasztalat !
Natessék !
Hát ezek aztán az egybehangzó vélemények :-))))))))))
Én azt gondoltam a Breda jó, azt lehúzták, azt tudtam, hogy az SKF igen jó erre arról is jön a nemjótapasztalat !
Natessék !
ALFI1562007-08-08 17:56:11 // 16846
Írtam az oldaladra.
András bácsi2007-08-08 17:17:01 // 16845
Bredát. :)
Magyar útra tök mindegy. Olcsót. Jártam már úgy skf-fel, FAG-gal, hogy néhány ezer km után szólt. Szóval szerintem az olcsó, vagy a közepes minőség tökéletes.
Magyar útra tök mindegy. Olcsót. Jártam már úgy skf-fel, FAG-gal, hogy néhány ezer km után szólt. Szóval szerintem az olcsó, vagy a közepes minőség tökéletes.
TIbor2007-08-08 17:14:29 // 16844
Akkor tippetz kérek, hogy milyet vegyek !!!!
Sax1552007-08-08 13:31:58 // 16843
Üdv mindenkinek!
Ma megállt a klima és nem akar bekapcsolni. :S És arra gyanakszunk hogy cserére érett a pollenszűrő. Ami nem egy nagy baj, az már inkább hogy nem tudjuk hol is van. :D Ha valaki meg tudná mondani annak megköszönnénk. :D A légszűrőt sikerült megtalálni, de ez a fránya pollenszűrő jól el lett dugva. Jah, amugy egy 156 SW faceliftes 2,4 MJTD-ről lenne szó.
Köszi.
Ma megállt a klima és nem akar bekapcsolni. :S És arra gyanakszunk hogy cserére érett a pollenszűrő. Ami nem egy nagy baj, az már inkább hogy nem tudjuk hol is van. :D Ha valaki meg tudná mondani annak megköszönnénk. :D A légszűrőt sikerült megtalálni, de ez a fránya pollenszűrő jól el lett dugva. Jah, amugy egy 156 SW faceliftes 2,4 MJTD-ről lenne szó.
Köszi.
András bácsi2007-08-08 10:47:42 // 16842
Nekem a 155-ben négy évet elment hiba nélkül. Viszont feszítócsapágyban csak 30e-et. :(
Tentacle2007-08-08 10:41:48 // 16841
Sztem a Breda az nem olyan rossz, ha fel evente cserelgeted :)
Ha tartosat akarsz, ne azt vegyel.
Ha tartosat akarsz, ne azt vegyel.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-08-08 09:48:17 // 16840
kelly family... érdekes...futóműben meg felejtős
TIbor2007-08-08 09:41:07 // 16839
Szaisztok!
A mindenestőlcsere a szándékom nekem is, de még nem most, ki tudja miért !
Valamelyik cégnél asszem 15 alatt volt, ha jól emlékszem Breda, ha jól tudom azok nem olyan rosszak!
Majd rápályázok egyre, de előbb termosztát projekt lesz, vasárnap jöttem vele haza Csongrádról kb 90 km-t, jó 30 fokban, és csak úgy állt 70-75 fokon a mutató! Hurrá !
Aztán még tél előtt krézifékbowden, mert télen befagy és nem lehet használni, tavasszal műszakira két első lengéscsí, plussz komplett hátsófék !
Meg ami még jön ....:-(((
A mindenestőlcsere a szándékom nekem is, de még nem most, ki tudja miért !
Valamelyik cégnél asszem 15 alatt volt, ha jól emlékszem Breda, ha jól tudom azok nem olyan rosszak!
Majd rápályázok egyre, de előbb termosztát projekt lesz, vasárnap jöttem vele haza Csongrádról kb 90 km-t, jó 30 fokban, és csak úgy állt 70-75 fokon a mutató! Hurrá !
Aztán még tél előtt krézifékbowden, mert télen befagy és nem lehet használni, tavasszal műszakira két első lengéscsí, plussz komplett hátsófék !
Meg ami még jön ....:-(((
Smith2007-08-07 21:09:01 // 16838
Hi!
Kelly Auto alkatrészekről valaki valamit tudna? Pontosabban futómű alkatrészek. Jók? Vagy szarok nagyon?
Kelly Auto alkatrészekről valaki valamit tudna? Pontosabban futómű alkatrészek. Jók? Vagy szarok nagyon?
süsnye2007-08-07 19:13:53 // 16837
Egyetértek! Ne szórakozz ilyennel, hanem vedd meg ABS tárcsástól, ha olyan kell bele (nyilván ABS függvénye :) ). A 155 ön kellemes felüdülés volt cserélni az első után, mert kb fél óra mindennel együtt. :))
András bácsi2007-08-07 16:42:09 // 16836
A jeladó az, ami a tárcsáról veszi a jelet. :) Kis bigyó kanóccal és bosch felirattal. :)))
Szóval a hátsó csapágy a kerékaggyal egyben van, rajta az abs tárcsájával. Ez utóbbi egyesek szerint átrakható, szerintem meg nem éri meg a macerát, meg az eszetrgályos munkát.
Szóval a hátsó csapágy a kerékaggyal egyben van, rajta az abs tárcsájával. Ez utóbbi egyesek szerint átrakható, szerintem meg nem éri meg a macerát, meg az eszetrgályos munkát.
TIbor2007-08-07 15:44:26 // 16835
Ha a tárcsának azt a fogas őrületet gondolod, akkor én jeladónak a tárcsát gondolom !
Érteeeeed???? :-)))))))
Na jó félre a tréfát ! A "csapányház" külső oldala fogas, assztem az az ABS jeladója !
tévedtem ?
Bárdiéknál ugyanis van fogas és sima külsővel is, az enyémet még nem bontottam meg melyik való bele, majd talán holnap, tehát egyenlőre nem tom !
Azért köszönöm az infót !
Érteeeeed???? :-)))))))
Na jó félre a tréfát ! A "csapányház" külső oldala fogas, assztem az az ABS jeladója !
tévedtem ?
Bárdiéknál ugyanis van fogas és sima külsővel is, az enyémet még nem bontottam meg melyik való bele, majd talán holnap, tehát egyenlőre nem tom !
Azért köszönöm az infót !
András bácsi2007-08-07 11:28:02 // 16834
Csak egyben. Ha a jeladónak a tárcsát gondolod.
TIbor2007-08-07 11:20:56 // 16833
Sziasztok reszelők!
Kérdésem a köv volna aki már csinált ilyesmit, van tapasztalata !
Hátsó agyban csapágyat lehet külön cserélni, vagy csak egyben a "csapágyházzal, ABS jeladóval ?
Ahogy a képeket nézem elvileg kiüthetőnek tűnk de nem biztos, hogy maga a ház kibírná az ezzel járó megpróbáltatásokat, illetve külön csapágyat sem nagyon találtam hozzá!
ÜDv: és Kösz!
Kérdésem a köv volna aki már csinált ilyesmit, van tapasztalata !
Hátsó agyban csapágyat lehet külön cserélni, vagy csak egyben a "csapágyházzal, ABS jeladóval ?
Ahogy a képeket nézem elvileg kiüthetőnek tűnk de nem biztos, hogy maga a ház kibírná az ezzel járó megpróbáltatásokat, illetve külön csapágyat sem nagyon találtam hozzá!
ÜDv: és Kösz!
süsnye2007-08-07 08:38:06 // 16831
OKsa, elvileg lesz próbára 1db gyújtó trafó + 2 modul. Azokat megpróbálom + gyertyák.
[k i z z o]2007-08-07 00:47:20 // 16830
Uaz a hatáa mint az injektortisztitónak, csak olcsóbb. vehetsz persze bele azt is.
Tisztitja a bef. szelepet. Elég agr. ahhoz, hogy a lerakodásokat oldja. nem lesz tole baja. Szoktam en is csinalni.
De szeritem nem az injektorokkal van a gond.Eloszor nézz 1 szórásképet.
Valamitol szegény / túl dús / nem birja berobbantani. Elosztó / rotor? Valahol irtam hogyan kell végigmenni kiméregetni a gyujtást.
Gyertyakép?
kizzo
Tisztitja a bef. szelepet. Elég agr. ahhoz, hogy a lerakodásokat oldja. nem lesz tole baja. Szoktam en is csinalni.
De szeritem nem az injektorokkal van a gond.Eloszor nézz 1 szórásképet.
Valamitol szegény / túl dús / nem birja berobbantani. Elosztó / rotor? Valahol irtam hogyan kell végigmenni kiméregetni a gyujtást.
Gyertyakép?
kizzo
András bácsi2007-08-06 21:36:06 // 16829
Én mindent elhisezk, de egy olajtérbe tekert csavar szerintem nem szokott tömíteni csak úgy magában.
süsnye2007-08-06 21:25:31 // 16828
semmiképp nem szeretném, ha úgy tűnne, h kétségbe vonom a szakértelmedet, de nem durva az egy kicsit?? :)) milyen hatást fejt az ki?
[k i z z o]2007-08-06 17:31:12 // 16827
Higitot. Drágabb fajtát.
admirális2007-08-06 11:07:17 // 16826
Valaki megy a héten a tatai bontóba Pestről? Mást kaptam mint amit kértem, és ki kéne cserélni. Már le van beszélve, csak le kellene valahogy juttatnom.
süsnye2007-08-05 16:25:12 // 16825
nitrot? mármint?
[k i z z o]2007-08-05 12:35:11 // 16824
A motronic 40 ciklus után teszi le historyba a hibát. Azert most sem artana egy hibakod olvasas.
A motronic amugy nem öntanuló:)
Azert a gyertyat probald meg cserelni. Ultrahangos tisztitás nem kell. Önts 1/2 L nitrot 1 tank benzinhez. Vagy vedd ki az injektorokat es nezd meg a szoraskepet. Esetleg valamelyik nem e folyat:) De akkor nehezen indulna.
Lelevegosodni nem igen tud, ha OK az AC. De kidolgozza 1 pillanat alatt.
Szenzorjeleket megintcsak a motronic konektoron nézd.
gyertya / gyujtás.
A motronic amugy nem öntanuló:)
Azert a gyertyat probald meg cserelni. Ultrahangos tisztitás nem kell. Önts 1/2 L nitrot 1 tank benzinhez. Vagy vedd ki az injektorokat es nezd meg a szoraskepet. Esetleg valamelyik nem e folyat:) De akkor nehezen indulna.
Lelevegosodni nem igen tud, ha OK az AC. De kidolgozza 1 pillanat alatt.
Szenzorjeleket megintcsak a motronic konektoron nézd.
gyertya / gyujtás.
bzoli2007-08-05 11:21:18 // 16823
SEGÍÍTSÉÉG!!!!
kébne kölcsönbe egy vonószem mert az enyém elveszett és nemműködik a teknika!!!20 ker közelében??
kébne kölcsönbe egy vonószem mert az enyém elveszett és nemműködik a teknika!!!20 ker közelében??
süsnye2007-08-05 11:19:44 // 16822
A hiba kódot nem olvastattam ki beszerelés után, mert megkérdeztem a szakit, akihez vinni szoktam hibakód kiolvasásra, aszonta nem kell csinálni semmit, pár 10km alatt megtanulja az értékeket és kész.
Az LMM lassan kizárva, mert az enyémen mért ellenálásokkal nagyságrendileg megegyező értékeket mértem még másik 3 bontott LMMen is (mind 8Vbe való).
Én is a keverékképzésre gyanakszom. A gyertyák egyébként szintén nem volotak hatással a jelenségre. Kb. két hónapja cseréltem őket a Bosch-ra, előtte Golden L 25hld volt benne.
A lev rendszerben már az alapjárati poti is ki lett mérve és az is OK. Most marad még az üa rendszer, mert lehet, h vhol lelevegősödik. Eseteg vmely befecsi szelep xar. Télleg azt tudja vki, hogy ilyen ultrahangos tisztítást mennyiért csinálnak? Érdemes csináltatni?
A hőmérséklet jeladók is jók (a motorhőm a termosztátban és a termiszor az LMM ben is ki lett mérve, a leírás szerint jó értékeket adnak, már amennyire ki lehet következtetni belőle a helyes értéeket :) )
még azért körül nézek fals levegők után, meg amiket írtál megnézem a comp csatlakozónál. köszi! :)
Az LMM lassan kizárva, mert az enyémen mért ellenálásokkal nagyságrendileg megegyező értékeket mértem még másik 3 bontott LMMen is (mind 8Vbe való).
Én is a keverékképzésre gyanakszom. A gyertyák egyébként szintén nem volotak hatással a jelenségre. Kb. két hónapja cseréltem őket a Bosch-ra, előtte Golden L 25hld volt benne.
A lev rendszerben már az alapjárati poti is ki lett mérve és az is OK. Most marad még az üa rendszer, mert lehet, h vhol lelevegősödik. Eseteg vmely befecsi szelep xar. Télleg azt tudja vki, hogy ilyen ultrahangos tisztítást mennyiért csinálnak? Érdemes csináltatni?
A hőmérséklet jeladók is jók (a motorhőm a termosztátban és a termiszor az LMM ben is ki lett mérve, a leírás szerint jó értékeket adnak, már amennyire ki lehet következtetni belőle a helyes értéeket :) )
még azért körül nézek fals levegők után, meg amiket írtál megnézem a comp csatlakozónál. köszi! :)
[k i z z o]2007-08-05 10:19:07 // 16821
Hi,
9 honapig nm volt benne szonda: a hibakodokat beszereles utan kiolvastad?
vagy nem volt addig lambdara konfigurálva? Motronic pin27? Ha GND akkor Lambda ON. Ezt felveheted GND - rol, de akkor CO potis AFM -et kell felrakni. van ilyen is.
A torpanás biztosan nem AFM. Ha hidegen jobban csinalja, melegen meg kevesbe az akkor v. benzin, --- keves v. tuldusit hidegen. v. gyujtás
Szerintem siman lehet a Bosch Super4 is. Probalj meg belerakni 8 sima gyertyat, valami NGK -t. Lehet hogy hidegen a dusabb kevereket nem tudja gyujtani. Nekem Champion N2G vel volt ilyen, de melegen elhagyta. iszont az egy nagyon kemény gyertya.
Hidegen sem lehet elindulás után a Lambda, mivel a szonda bemelegedeseig kb. 40s nincs lambdaszabályozás.
Falsot nem sziv valahol? Szivóoldalon. Az alapjarati motor biztosan OK. Irtam it mar, hogy az nem szabalyoz semmit sem. Alapjaratot benzin + ign. adv gorbekkel allit a motronic. Amig tudja:)
Hom, jeladok? beszivott lev. hom, hfej. hom jelado. Nezd meg a jeleket kozv. a motronic labain: Lambda szabalyzo jel, hom. jeladok jelei.
Mindenkeppen a gyertyat is, Gyertyakép? AFM, alapjarati motor kizárva. Pillangó mikrokapcsoló OK?
+ a falsokat nezd meg. Szivhat a hfej - szovocso kozott is a kicsi gumiosszekötőknél is.
Ha sok a levego akkor sem megy, szegény lesz a a keverék.
lambda szenzorbol meg az utangyartott is uolyan jo. be kell rakni, ki kell mérni fűtést, aktiv jelet, es OK. legtobben rosszul kotik, mivel a labkiosztas az utangyartottnal mas, es azert mondjak NOK.
kizzo
9 honapig nm volt benne szonda: a hibakodokat beszereles utan kiolvastad?
vagy nem volt addig lambdara konfigurálva? Motronic pin27? Ha GND akkor Lambda ON. Ezt felveheted GND - rol, de akkor CO potis AFM -et kell felrakni. van ilyen is.
A torpanás biztosan nem AFM. Ha hidegen jobban csinalja, melegen meg kevesbe az akkor v. benzin, --- keves v. tuldusit hidegen. v. gyujtás
Szerintem siman lehet a Bosch Super4 is. Probalj meg belerakni 8 sima gyertyat, valami NGK -t. Lehet hogy hidegen a dusabb kevereket nem tudja gyujtani. Nekem Champion N2G vel volt ilyen, de melegen elhagyta. iszont az egy nagyon kemény gyertya.
Hidegen sem lehet elindulás után a Lambda, mivel a szonda bemelegedeseig kb. 40s nincs lambdaszabályozás.
Falsot nem sziv valahol? Szivóoldalon. Az alapjarati motor biztosan OK. Irtam it mar, hogy az nem szabalyoz semmit sem. Alapjaratot benzin + ign. adv gorbekkel allit a motronic. Amig tudja:)
Hom, jeladok? beszivott lev. hom, hfej. hom jelado. Nezd meg a jeleket kozv. a motronic labain: Lambda szabalyzo jel, hom. jeladok jelei.
Mindenkeppen a gyertyat is, Gyertyakép? AFM, alapjarati motor kizárva. Pillangó mikrokapcsoló OK?
+ a falsokat nezd meg. Szivhat a hfej - szovocso kozott is a kicsi gumiosszekötőknél is.
Ha sok a levego akkor sem megy, szegény lesz a a keverék.
lambda szenzorbol meg az utangyartott is uolyan jo. be kell rakni, ki kell mérni fűtést, aktiv jelet, es OK. legtobben rosszul kotik, mivel a labkiosztas az utangyartottnal mas, es azert mondjak NOK.
kizzo
Epy2007-08-03 16:52:15 // 16820
Hali! Szervízben is érdeklődtem, azt mondta a csákó , idézem "hát, ha kis olaj folyik az jó, ha sok az nem" szerintetek? normális a csávó? Most vagy folyhat, vagy nem! Nem? Vagy van lyuk az olajtér fele, vagy nincs! Esküszöm ez ez egész világ kész bolondok háza! Egyébként kérdeztem Pirit is ő azt mondta hogy a csvarok az olajtérben végződnek. Már nem értek semmit azt hiszem!
TIbor2007-08-02 19:12:35 // 16818
Sziasztok!
Hát az olajfolyás valóban nem természetes ám az említett helyen, utána kell annak járni, ilyet nem csinálnak Giorgioék sem !
Ja egyébként most cseréltem LMM-t, eredeti BOSCH csomagban, abszolut gyári cucc, házhoz szállítva jattal 48 eFt volt ! Remélem végre ez legalább jó bolt volt!
Hát az olajfolyás valóban nem természetes ám az említett helyen, utána kell annak járni, ilyet nem csinálnak Giorgioék sem !
Ja egyébként most cseréltem LMM-t, eredeti BOSCH csomagban, abszolut gyári cucc, házhoz szállítva jattal 48 eFt volt ! Remélem végre ez legalább jó bolt volt!
András bácsi2007-08-02 13:18:41 // 16817
Azért erre kíváncsi volnék, ki mondott ilyet? Mert ha ez így lenne, akkor tömíteni is kellene.
Epy2007-08-02 13:02:36 // 16816
Hali! megérdeklődtem több helyről is és azt mondták teljesen normális, mert sok csavar benyúlik az olajtérbe! :) igazad volt , ami az olaszokat illeti, aztán lehet sok más márkánál is így van.
András bácsi2007-08-02 09:24:38 // 16815
Ez egy nyócszelepes moto. Tök más.
Grando2007-08-01 22:33:05 // 16814
Nyilván. Viszont szép bosch dobozost csak csővel együtt adnak. Legalábbis a V6-hoz. :(( (Talán nem értetted, pénból mondtam, hogy a cső 40 rongy... ;)) )
süsnye2007-08-01 22:24:44 // 16813
egyébként, a szonda nem új, hanem az, ami anno benne volt.
süsnye2007-08-01 22:24:03 // 16812
gagyi??? előbb veszek újonnan NTK (=NGK) szondát, mint BOSCH-t. :))
RoliQ42007-08-01 22:20:45 // 16811
a lambda csak alapjáraton kutyul be a dolgokba! meg ugye ki lett mérve! ez LMM saját tapasztalatból tudom! ugyan ez volt nekem is!!!!!!!!
RoliQ42007-08-01 22:19:05 // 16810
Ezek az árak mind cső nélkül értendők... egy csövön nem megy tönkre semmi!:D
Grando2007-08-01 22:17:53 // 16809
Hát te tudod...
Csak kicsit érdekes, hogy lambda nélkül ugyanolyan, mint ezzel az új gagyi lamdával...)
Csak kicsit érdekes, hogy lambda nélkül ugyanolyan, mint ezzel az új gagyi lamdával...)
RoliQ42007-08-01 22:17:03 // 16808
Én otto155 től kaptam... szerencsére jót! de tényleg lutri a használt és nem ócsó az is 10 körül van... én ajánlom az ujjat de szét kell nézni hol ócsó!
süsnye2007-08-01 22:13:05 // 16807
nem értem miért erőlteted ezt a lambdát... :)))
A leírt jelenségek akkor is megvoltak, amikor még nem volt benne szonda (9 hónapig minimum nem volt benne). Most, h be lett szerelve semmi nem változott, anank ellenére, hogy szépen dolgozik.
Szal, a szonda az ég világon semmilyen hatást nem fejtett ki a megtorpanásra ill. az alapjárat problémára... pedig én is bíztam benne, h ha bekerül, akkor ezek megszűnnek :))
A leírt jelenségek akkor is megvoltak, amikor még nem volt benne szonda (9 hónapig minimum nem volt benne). Most, h be lett szerelve semmi nem változott, anank ellenére, hogy szépen dolgozik.
Szal, a szonda az ég világon semmilyen hatást nem fejtett ki a megtorpanásra ill. az alapjárat problémára... pedig én is bíztam benne, h ha bekerül, akkor ezek megszűnnek :))
Grando2007-08-01 22:11:44 // 16806
Nem alkatrészszámot adtam. Sejtettem, hogy nem V6... ;))
Attól még lehet, hogy érdemes rákérdezni, vagy utánanézni, nem?
Amikor az enyémet csereberéltük, pont volt Harinál egy 156 1.6 TS. Az univerzális szondát tették bele tán egy évvel ezelőtt, és már meghalt. Úgyhogy ezekkel télleg nem érdemes xarozni. (De egyébként asszem pont te mondtad nekem, hogy CSAK A GYÁRIT! Nem betétet, hanem az egész cuccot. Azt mégse úgy lett. Pedig a túrós meg a 2.5 sem ugyanaz...)
Attól még lehet, hogy érdemes rákérdezni, vagy utánanézni, nem?
Amikor az enyémet csereberéltük, pont volt Harinál egy 156 1.6 TS. Az univerzális szondát tették bele tán egy évvel ezelőtt, és már meghalt. Úgyhogy ezekkel télleg nem érdemes xarozni. (De egyébként asszem pont te mondtad nekem, hogy CSAK A GYÁRIT! Nem betétet, hanem az egész cuccot. Azt mégse úgy lett. Pedig a túrós meg a 2.5 sem ugyanaz...)
Grando2007-08-01 22:07:03 // 16805
Bontottat ne vegyél, mert lehet, hogy pár kilométer után ugyanúgy eljön az ideje...
Azért azt a lambdát sem ártana megnézetned diagnosztikával, mert az enyém is (a régi) matatgatott valamennyire, de már haldoklott. Belepróbáltuk az univerzálisat (vadiújan), és még rosszabb lett. A gyárival tökéletes.
Azért azt a lambdát sem ártana megnézetned diagnosztikával, mert az enyém is (a régi) matatgatott valamennyire, de már haldoklott. Belepróbáltuk az univerzálisat (vadiújan), és még rosszabb lett. A gyárival tökéletes.
süsnye2007-08-01 22:06:29 // 16804
jah... :)) bár írhattam volna. :) 155 1.8 TS 8V
András bácsi2007-08-01 22:05:14 // 16803
Rossz infot adsz, nézd meg milyen motor. :)
Grando2007-08-01 22:04:17 // 16802
Mi meat&doria légtömegmérő-betétet raktunk be. Ez kb. feleár a gyári cucchoz képest. A cső nélkül jön, csak azért nem adunk +40 rongyot. Ahogy kivettük a dobozból, láss csodát: a bosch cucc volt benne. Repül vele a vas, mint az álom! ;))))
(Na mondjuk nem kis cirkusz volt, mire megjött, de sztem ennek nézz utána, ha már cserélni kell. Márpedig ha az LMM tönkremegy, akkor már hiába bűvölöd.)
(Na mondjuk nem kis cirkusz volt, mire megjött, de sztem ennek nézz utána, ha már cserélni kell. Márpedig ha az LMM tönkremegy, akkor már hiába bűvölöd.)
RoliQ42007-08-01 22:00:19 // 16800
Nekem mondod... én is így tettem:) azóta jó a gép!