Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Vasarelly2007-07-01 12:07:09 // 16149
Ha valaki cserélt már kormányszervó olajat 146 boxi-ban örömmel vennék egy kis segítséget! Köszi előre is.
Vasarelly2007-07-01 12:04:21 // 16148
Szia! Ismerős a jelenség! Igaz nekem boxerem van. Egy pici hydrotőke hangot akartam "megjavítani" (minden fokozatban szabályzásig) :)) Aztán a többi az kísértetiesen ua. mint nálad. Eredmény: főtengely köszörülve. Meg ami még kellett!
Kitartás! szió! (együttérzek)
Toma2007-07-01 11:52:36 // 16147
Mindkettőből van benne. Jövő héten viszem szervízbe, csak előtte gondoltam körbekérdezek. Kösz a tippekért mindenkinek!
Scott2007-07-01 09:47:18 // 16146
A tuning ott kezdődik, hogy az 1.3-as blokkot kivágod a kukába ( vagy félrerakod ínséges időkre ) és veszel bele 1.7-eset. :)
bb182007-07-01 02:52:30 // 16145
Igazábol hallani kéne azt a hangot, addig felelötlenség bármit is mondani.
falcokc2007-07-01 02:00:15 // 16144
én fötengely csapágyra tippelek.
pb_2007-07-01 01:38:28 // 16143
Olaj, víz van benne?
32007-06-30 19:28:55 // 16142
A párom megint partizámkodott amint látom.De akkor a baleset topicba leírom mi is történt. :( és én voltam végül is a vétkes a műszaki hibát leszámítva! :(
Laci 146 1.9 jtd2007-06-30 19:27:03 // 16141
Szevasztok!
Ocso kell?
Toma2007-06-30 19:10:32 // 16140
Ciao!

Véleményetekre vagyok kíváncsi, hogy mekkora a baj: ma délután meghúzattam a kocsit (145 1.6 TS) hármasban, de nem tiltásig, utána nem sokkal a motor felől eleinte rezonancia szerűség hallatszott, de csak gázadásnál, és csak rövid ideig. Utána kezdett állandósulni és erősödni. Kb 3 km után már kopogássá fajult a dolog és már folyamatos volt. Félreálltam , motorház nyit és a zaj a szelepfedél alól jött. Leparkoltam, nem mentem vele tovább. Ha valakinek van tippje azt örömmel veszem, mert eléggé tele van a gatya. Thx előre is!
32007-06-30 16:41:58 // 16139
Sziasztok! Nem tud véletlenül valaki segíteni? Egy nem méreg drága szerelőre lenne szükségem, ma délelőtt egy barom összetörte az autómat: első két index,lámpa,hűtő,fék,motorháztető:(((( Ha tudtok segítsetek, hol találok egy normális szerelőt:((
Dzsozy2007-06-30 08:26:09 // 16138
Szép napot Mkinek! Lábtérvilágítás érdekelne, házilag barkácsolható. Mit, hogyan, mihez, mivel, stb. :) Csak mert unatkozom a hétvégén! :)
Köszi!
bb182007-06-30 07:00:58 // 16137
csatlakozom.

És ha nagyon rá akar beszélni valaki, lehet hogy kiveszem az autombol a mocit.

Aztán jol meggyürüzöm magamnak :-))
Bánk2007-06-29 17:35:18 // 16136
Sziasztok!!!
Sűrgősen szükségem lenne egy 16-os alufelnire.
előre is köszi!
teleszámom 06703840163.
Bazsa722007-06-29 10:54:46 // 16135
Üdv mindenkinek!
Ha valaki közűletek tudja, legalább annyit mondjatok meg nekem, hogy a 145 első lámpatest szétszethető e, mert a beállító csavarok valszinűleg ki vannak akadva és nem tudom belőni a világítás irányát. Köszi:)
GTVili2007-06-28 21:48:40 // 16134
A hűtő vadiúj...a ventillátor össze-vissza kapcsol...szerintem...
pb_2007-06-28 15:03:49 // 16133
Ne lázadj!)))))) A 16v, csak a elektronikával a király.)))
Ferke2007-06-28 12:21:15 // 16132
Miért akarsz már az elején betonfalakat állítani elé?:))) A karbi a tuttti!:)))))
Ferke2007-06-28 12:20:28 // 16131
Jááááj, neee...csak az elektronikát neee!!:))))))))
Grando2007-06-28 11:40:44 // 16130
A TáDéban is így volt. Úgyhogy nekem is gyanús... Meg is kérdezem erről a többieket Szolnokon.
pb_2007-06-28 10:39:44 // 16129
Inkább 16v kell bele Motronicostól.))
pb_2007-06-28 10:39:08 // 16128
A tuning 1. alapszabálya, vedd a lehető legnagyobb motort.)))
RoliQ42007-06-27 22:36:14 // 16127
szerintem 89 foknál kapcsol... a mutató nem hagyhatja el a 90et semmiképp!!!!!!! ott valami baj van! ha ventillátor kapcsol ... akkor vagy termosztát vagy koszos a hűtő... bedugult valahova a dzsuva...! Szerintem!
Ofi2007-06-27 22:30:57 // 16126
A JTD hütőrendszere 2 literrel kisebb mint a bnzineseké és télen tényleg nagyon hideg van benne kb 7 kilométeren, akkor lehet csak füteni benne, viszont kevesebb a hőveszteségük.
Ferke2007-06-27 21:31:17 // 16125
Sztem vegyél alapnak egy jó 84-es blokkot (pl uccsó szériás 45/46-os boxik), az 1.3-as fúrásának csak akkor állj neki,ha elég elszántságot érzel magadban.:)))
De egyáltalán az egésznek csak úgy állj neki, ha eléggé kitartó vagy!:)))
Ferke2007-06-27 21:28:20 // 16124
Mert xar u.gy. termosztátot raknak bele!:)))))
Csöri2007-06-27 21:21:40 // 16123
Erre ne vegyél mérget.:-)
Csöri2007-06-27 21:20:07 // 16122
Azért, mert ezek a motorok kisebb höfelesleggel dolgoznak, mint benzines társaik.
GTVili2007-06-27 20:59:04 // 16121
Há mongyuk a jó nehéz,öntöttvas motorblokk?....később,magasabb hőfokon nyitó termosztát?
falcokc2007-06-27 20:57:59 // 16120
mert sokkal nagyobb hütő van bennük, meg sokkal több hütőviz
Selmak2007-06-27 20:52:23 // 16119
Akkor miért panaszkodnak sokan hogy télen alig van fűtésük és nehezen melegszik a fel a JTD?
falcokc2007-06-27 20:46:08 // 16118
akkor minden oké!!
GTVili2007-06-27 20:42:05 // 16117
Visszaáll....ha elindulok visszahűl 70fok körülre...
GTVili2007-06-27 20:40:52 // 16116
A Diesel motoroknak nagyobb a hőterhelése...
GTVili2007-06-27 20:38:34 // 16115
Nem a kipufogógáz,hanem a motor üzemi hőfokáról beszélek....
Selmak2007-06-27 20:35:41 // 16114
A diesel magasbb hőfokon üzemel? Szerinted miért nem lehet VTG turbo rakni benyásra? Mert kipufogógáz elégetné a lapátokat. Dieselen meg egy ideje már van VTG.
falcokc2007-06-27 20:35:14 // 16113
az én 1.8 ts-m is ilyenkor 100 fok körül dolgozik, de ez nem gond, ha menet közben
vissza áll.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-27 20:34:02 // 16112
a benzines is ott kapcsol...no para
GTVili2007-06-27 20:32:51 // 16111
De a tied dízel Wazze!....azok általában magasabb hőfokon üzemelnek mint a benzinesek...
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-27 20:28:08 // 16110
de kapcsol... de ez ilyen :)))
Bazsa722007-06-27 20:27:18 // 16109
Üdv, nincsen valakinek rajza a 145 első lámpatestről, amelyik mozgatható?
Valószínűleg kiakadt az a valami, amivel állítani lehet a világítás szögét...
Köszi előre is.
Grando2007-06-27 20:26:39 // 16108
Nálam is gyakran verdesi a 100 fokot, sőt fölé is megy. Az érdekes az egészben az, hogy ha ilyenkor leállítom a motort, majd azonnal újra ráadom a gyújtást, majdnem 10 fokkal kevesebbet mutat... De miért???

A 164 TáDé olyan stabil volt, mint az állat.
ALFI1562007-06-27 20:24:22 // 16107
Nem kapcsol a ventilátor?
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-27 20:22:25 // 16106
nekem 30 fok felett, klímával a dugóban simán felmegy a hőfok 100 fölé:
GTVili2007-06-27 20:12:25 // 16105
OK...bízom benned...:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-27 20:11:06 // 16104
tuti
nekem is 98 foknál kapcsol a ventillátor....
GTVili2007-06-27 20:06:04 // 16103
Tutkó???....néha már 90fok után egy picivel bekapcsol...néha meg jó alaposan elhagyja a 90-et....és már nem merem megvárni hogy mikor kapcsol...ja amúgy most cseréltem hűtőt....
GTVili2007-06-27 19:57:17 // 16101
Tudja valaki hogy hány foknál kéne bekapcsolni a hűtőventillátornak?...2.0TS motorrol van szó....
bb182007-06-27 19:38:44 // 16100
csak csöndben kérdem :

Ki volt az az elmeháborodott aki ennyi maszatot kent minden tömités alá ? És minek ha uj tömitésekkel kell összerakni amugy is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak