Tárgyi bizonyíték!
Ez turbómyomásmérő ugyan,de csak befér az olajnyomásmérő:)
(a vekker plexijét meghagyták)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
veteranviking2005-06-29 21:51:21 // 6492
granturismo2005-06-29 19:16:48 // 6491
Sziasztok.
Valaki ajánlotta ezt a Kertész utcai generátor, -önindító felújító műhelyt. Na kipróbáltam. Nagyon elégedett vagyok! Szép, igényes munka, tiszták, ár megfelelő. A felújítás tartalmazta az esztétikai megújítást is megpucolva festve, mintha új lenne. Jár még hozzá egy kártya ami 10% kedvezményt az a következő vásárláskor+ a generátor önindító otthoni beszerelése után várnak az autóval együtt egy ellenőrzésre (töltő, indító rendszer) Ez is ingyenes.
Melegen ajánlom. Ritka ma az ilyen.
bb182005-06-29 16:22:31 // 6489
a két gomba másként mükszik, az egyik csak kapcsol, a másik folyamatos jelt ad. ezért szok kettö lenni, de láttam olyat is hogy egy gomba a müszernek és a müszerben van a lámpa érintkezője a mutaton.
Jogerős2005-06-29 16:19:16 // 6488
Köszi, azt hiszem mindent tudok. Sőt... :-)
a2005-06-29 14:24:28 // 6487
megkérdem majd a srácot, hogy mit szólna hozzá, ha közkinccsé tenném a dolgozatát :)
Benne van a Motronic is, a benne lévő programokkal is...
Véletlenül nem esett le egy pld az asztal alá amit meg lehetne találni ? :)))
Vegyél egy Tuning&Stereo újságot, sok van benne.
Jé egy széles fékpedál.
Tuning boltok? Autoworld? OCT? stb stb
Az olyan mint a hunglish? :)
Én minden időben kedvelem. :))
a2005-06-29 12:19:22 // 6480
A fősulin konzulens is szoktam lenni diplomamunkákhoz.
Az egyik srác megkeresett, hogy kész van, olvassam el.
Bakker.... nagyon komoly! A mai gépjárművek elektronikus vezérlőegységeiről és azoknak a programozásáról írt... Nagggggyon komoly!
a2005-06-29 12:02:24 // 6476
De ez belső hőmérő, az LCD meg a jobbos tükör alatti külső levegőt méri :)
a2005-06-29 12:01:49 // 6475
Szerintem a Lurdy-ban a boombastikban tudsz rendelni...
Nézz szét a www.carstyling.hu oldalon. Ott minden ilyesmit megtalálsz...
Tom122005-06-29 11:55:46 // 6474
Valami meteorológus lehet, mert a hőmérsékletet az LCD-n is meg lehet nézni "gyárilag".:)
Gordon2005-06-29 11:43:06 // 6473
Pls, dobj valami elérhetőségeket, ahol tuti van!
a2005-06-29 11:37:01 // 6472
Majdnem minden tuning shopban lehet ilyet rendelni.
a2005-06-29 11:36:31 // 6471
Jaaaaaa :)))) Nem ismertem ezt a kifejezést :)
veteranviking2005-06-29 11:35:23 // 6470
Gordon2005-06-29 11:26:35 // 6469
Fehér színű indexlámpa búrát szeretnék venni, tud valaki ilyen üzletet?
TtK2005-06-29 11:21:39 // 6468
Nem olasz, hanem italic (=olaszok által beszélt angol). Nagyon szép nyelv. :)))
KKY2005-06-29 11:07:13 // 6467
köszi, átgondolom ezt a sztorit.
a2005-06-29 11:05:45 // 6466
Az a tuti. Én nem szórakoznék órával, hanem egy ledet raknék valahová, hogy gyújtsa ki, ha gáz van.
KKY2005-06-29 11:03:15 // 6465
OK, akkor csak az marad, hogyha összerakjuk mechanikus olajnyomásmérő.
a2005-06-29 11:01:51 // 6464
Ha a visszajelző nem jelzett, akkor a mutató se mutatott volna semmit rendelleneset, ha egy gombán vannak...
KKY2005-06-29 10:59:34 // 6463
Értem, egyébként nekem úgy szállt el a hajtókarcsapágy, hogy a visszajelző biztos hogy nem jelzett.
a2005-06-29 10:58:00 // 6462
Mihez mit szólnak a hajtókarcsapágyak? Az 1 barhoz? AZ valójában 4+, csak az óra gyárilag hülyeséget mutat... mint majdnem minden AR-ben... A gombát kellene cserélni, de ha nincs szerencséd, félévente cserélheted. Egy idő után már nem érdekel annyira, hogy cserélgesse az ember...
KKY2005-06-29 10:56:17 // 6461
És, a hajtókarcsapágyak mit szólnak ehhez, mert az enyémeknek nem tetszett.
a2005-06-29 10:55:28 // 6460
Nem tudom... a visszajelzőt és az órát nem szokás egy gombára rakni, a kettős biztosítás miatt éppen. Ha a gomba meghal, akkor mind2 rosszat mutat. Akkor meg mi értelme? Ha meg jó, és leesik az olajnyomás, akkor ég a lámpa. Akkor meg nem mind1 mennyit mutat a mutató?
KKY2005-06-29 10:54:09 // 6459
Ja és esetleg nincs olyan gomba ami a régi helyére illeszthető, de nem csa a visszajelzőnek, hanem egy mérőnek is tud jelet adni?
a2005-06-29 10:54:05 // 6458
Nem csak a GTA órák vannak egyben, hanem a tiéd is...
De őszintén... minek neked az az óra? Csak a gond van a beszerelésével, és úgyis tökmind1 mennyit mutat, úgyis a piros lámpa a lényeg. Alig látni olyan AR-t, amelyiknek rendesen mutat az olajnyomás lámpája.
Csak idegesíti magát az ember :) Az enyém pl. konstans 1 bart mutat :))))
KKY2005-06-29 10:51:42 // 6457
Akkor a GTA órákat elfelejtem, viszont ha máshova próbálok tenni egyet hogy fog kinézni a műszerfal.
a2005-06-29 10:48:34 // 6456
Azok az órák egyben vannak, nem tudod kiszedni őket egyesével. Ha cserélni akarsz, akkor kompletten kell, új ára 75k huf+áfa tudtommal.
Plusz órát max külön tudsz betenni, de akkor valahogy még gombát is kell a motorba applikálni. No ez a nehezebb falat...
a2005-06-29 10:47:17 // 6455
Rossz vagy :))) Én utólagos lazításra a sört kedvelem :))))
a2005-06-29 10:46:05 // 6453
Ha ez olasz, akkor tanulétam egy új nyelvet :)))
Már nem csak németül és angolul beszélek, hanem olaszul is :))))))) Miket tud meg az ember ;DDDD
KKY2005-06-29 10:44:10 // 6452
Sziasztok!
156-ba szeretnék olajnyomásmérőt beépíteni mondjuk az óra helyére, próbálkozott már valaki ilyennel? Milyen jeladó kell, esetleg a GTA órája jó-e oda ill. mennyiből jön ki?
És utólag is használ a csavarlazító. ;-)))))
TtK2005-06-29 10:20:46 // 6450
Csak 21 éves vagy? De jó neked! :PPP
TtK2005-06-29 10:19:03 // 6449
Ez így az igazi. Zamatos italic nyelven. :))))
a2005-06-29 10:11:24 // 6448
Ja... Kis csavarlazításra jó lesz :)
Szétkaptam a Sprintet, és állítom, hogy 21 évesen én most vettem le először a karbikat a mociról...
a2005-06-29 10:10:31 // 6447
Belinkelné ezt kérem az MTA által elfogadott ékes magyar stílusra fordítva is, magyarázó ábrákkal, színes kivitelben? ;DDD
a2005-06-29 10:09:13 // 6446
Lambda nincs? Biztos vagy ebben?
Már a régi Alfettákban is volt...
a2005-06-29 10:07:49 // 6445
Szerintem nincs... Az Impression már 98 második fele óta tartalmazza a klímát. Szerintem.
Most tuti nincs már. Az első facelift óta kétzónás manuális klíma van az alapkivitelben is.
a2005-06-29 10:05:31 // 6443
A szívoldali változó szelepvezérlést valósítja meg. Magas fordulaton "elfokolja" a vezérműtengelyt, így optimalizálja a szelepek beállítását. Mivel az alacsony fordulatnál ez nem lenne ideális, ott visszaáll az eredetire.
Ez szokott megszorulni, és nem áll vissza alacsony fordulatnál, így alapjáraton rossz a szelepbeállítás, így elkezd kerregni a motor, mint egy diesel.