Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Don Gombóc2007-07-17 21:00:21 // 16399
Tudom. :)
Don Gombóc2007-07-17 20:59:17 // 16398
Valszeg így jelzi az eltérő ellenállást, és valamék izzító szar ahogy Alfi írja.
csocsi2007-07-17 20:50:29 // 16397
Az enyémben is ilyen van.
Bánk2007-07-17 20:46:51 // 16396
már megtaláltuk egymást:)
Grando2007-07-17 20:46:18 // 16395
Az előbb itt ólálkodott (16388. hsz.). ;))
Bánk2007-07-17 20:45:07 // 16394
ADMIRÁLIST kerestetik!
ALFI1562007-07-17 20:42:15 // 16393
Idevele gyorsan.
ALFI1562007-07-17 20:41:52 // 16392
Szerintem az egyik izzitod elhányta magát.Gépet nem dugtatok még rá?
Szvazy2007-07-17 20:39:46 // 16391
Sziasztok!

Nem tudjátok hogy mitől lehet az hogy amikor beinditom az autot utana még villog az izzítás jelző lámpa vagy tizet?! Kerestem a kézikönyvben de olaszul sajnos nem tudok tehát az kilőve.

Ha tudja valaki akkor légyszi írjon mert nagyon idegesít.

166 2.4JTD
Don Gombóc2007-07-17 20:38:45 // 16390
Persze. :))
Bánk2007-07-17 20:37:35 // 16389
danke schön alles personen!!
Tresor2007-07-17 20:35:34 // 16388
Keresd meg admirális nevű usert! 24 ezerért tud gyári Boscht! ;)
Grando2007-07-17 20:33:17 // 16387
1,2? Akkor én az univerzálisra emlékeztem, annak asszem 90 centi volt, de az is fölért visítva. :))
ALFI1562007-07-17 20:31:56 // 16386
Mivagy te alkatrésznepper?Nekem kéne egy baloldali gumiharang.Belső.Tudsz ingyen?
Grando2007-07-17 20:31:42 // 16385
Fel kell vezetni, a csatlakozó a motortérben van. A kábel majd' 1 méter, de nem emlékszem pontosan. ;))
Don Gombóc2007-07-17 20:31:26 // 16384
Utóbbi. De nekem a turbó elől van és a közös elmenő kis katalizátornál van a Lambda szonda és felmegy a tűzfalhoz a motor mögé. A kanóc 1,2 méter hosszú.
admirális2007-07-17 20:25:46 // 16383
Milyen hosszú ennek a csatlakozója? Lent lehet összekötni, vagy fel kell vezetni a motortérbe?
Don Gombóc2007-07-17 20:23:32 // 16382
Itt a jobbik kép ami kell neked.
Don Gombóc2007-07-17 20:18:35 // 16381
Szerintünk igen de ne gyári megrendelésként hanem a Bosch Hungárián keresztül és keress valami kereskedőt aki segít a kedvezményt illetően.
Bánk2007-07-17 20:13:44 // 16380
köszönöm...
akkor gyárit vegyek mindenképpen
Don Gombóc2007-07-17 20:12:15 // 16379
Én is most cseréltem ilyenre.
András bácsi2007-07-17 20:11:44 // 16378
Jó szöveg. :)))
Grando2007-07-17 20:08:49 // 16377
Áhh! Túrós egy darab nem volt az év elején , meg tavasszal. Csak 1-2 csoffadék... :(( Pedig értékeltem volna nagyon. ;)))

(Naná, hogy tudom, milyen gépe van a Donnak, csak visszabaxogattalak... ;))) )
Don Gombóc2007-07-17 20:07:11 // 16376
Hiába mi tuggyuk hogy nem jó középszerűnek lenni. :))
András bácsi2007-07-17 20:05:16 // 16375
Nem figyelsz! Milyen motorja van a Padrének?
Don Gombóc2007-07-17 20:04:23 // 16374
0 258 006 190 lambdaszonda


Helyettesít: 0 258 006 021
Gy. évtől 12/1997 Gy. évig 09/2000
Lambdaszonda Szabályzó szonda
- Ajánlott váltásintervallum 160.000 km; (fűtött lambda- szonda)

Ezt írja róla a Bosch Ecat katalógus és ez a valós adat. egyébként megegyezik a V6-okéval és a 2,0 Ts-ével is
Don Gombóc2007-07-17 20:00:37 // 16373
Megnézném a Bosch ecatban. Egyébként azért is igaz mert kevés van belőle. :) Bár ez a Fekete kocsija volt és vigyázva volt rája. :)
Grando2007-07-17 20:00:35 // 16372
Hogy az univerzális nem jó? Vagy mit? :))
Bánk2007-07-17 20:00:03 // 16371
MOTORKÓD: AR322011276853
Grando2007-07-17 19:59:16 // 16370
Miiiilyen nóóórmáális motorúút??? Mi a bajod a V6-tal? Vagy már átállítottad magad a dízelre mentálisan? :)))))
Don Gombóc2007-07-17 19:59:01 // 16369
Apád ezt már lediagnosztizálta előre a járműállat viselkedéséből kiccsávó. :)
András bácsi2007-07-17 19:58:44 // 16368
Az 1.8 a legjobb 16 voltos TS.
Don Gombóc2007-07-17 19:57:09 // 16367
Mi a kocsi motorkódja?
András bácsi2007-07-17 19:56:12 // 16366
Látod, ahelyett, hogy egy normális motorút kerestél volna. Mint például nagy tanítónk, Don Padre. :)
Bánk2007-07-17 19:55:32 // 16365
értem!
tehát akkor univerzálisat akkor nem.
Grando2007-07-17 19:53:07 // 16364
Én a V6-ban most cseréltettem szondát (is). Először megpróbáltuk univerzális bosch-sal. Egy kalap xart produkált! Rosszabb volt, mint a döglődő régi.
Bánk2007-07-17 19:50:43 // 16363
a számát nem tudom mert holnapra nézi meg Haro, hogy van e az autómhoz....
Don Gombóc2007-07-17 19:50:00 // 16362
Ja és az a Bosal ami 9500 az az uniniverzális, mert a típus spec Bosal az 25 ezer. A gyári az 38-40 között mozog, ha sikerül kedvezményt szerezni ebből le lehet tornázni 30 %-ot.
Bánk2007-07-17 19:49:52 // 16361
BOSAL = BOSH?
Don Gombóc2007-07-17 19:47:50 // 16360
Mi a száma? Mármint a Bosch száma.
Bánk2007-07-17 19:45:50 // 16359
a gyárit 38000ért tudok
ez a bosal 9500 forint.
Don Gombóc2007-07-17 19:39:55 // 16358
Nem!!! Alkatrész kereskedő barátom szerint van amikor tízből öt szar, de minimum hét, és van amikor nem sokáig bírja. És 5-6 ezer forint a különbség. Sajna a Boscht szereti a rühes talján. :)
Bánk2007-07-17 19:36:37 // 16357
156osom van és úgy néz ki hogy rossz a lambdaszondám
a BOSAL univerzális lsz-t megéri megvenni egy kicsit olcsóbb mint a gyári:)
Don Gombóc2007-07-17 19:32:40 // 16356
Mi lenne az?
Bánk2007-07-17 19:30:15 // 16355
hy skacok!
van itt valaki:)
ha van akkor lenne egy kérdésem lambdaszonda ügyben...
Wickey2007-07-17 15:45:35 // 16354
nade biztos nem dugóban araszolástól...
Ferke2007-07-17 14:52:54 // 16353
Jaa, mert most használtam megint a vasat, és eszembejutott..pontosabban megint hallottam.:(
Ferke2007-07-17 14:51:43 // 16352
Nincs sehol olaj, és síkban vannak, különben már rég megkajálta volna a szíjat.
Ferke2007-07-17 14:50:25 // 16351
Kééne, már csak azért is, mert nem tudok másra gondolni. Elvileg csak ez lehet...
TtK2007-07-17 12:54:24 // 16350
Síkban van az összes görgő/tárcsa? Nem üt valamelyik? Nem csúszik a szíj (olaj/zsír valahol)?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak