Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Hasovitspici2007-10-18 09:56:22 // 17899
Hali nem kaptam meg légyszi mégegyszer
cím: hasovitspici@freemail.hu
vagy hasovitspici@vipmail.hu
köszi!
pb_2007-10-17 23:24:19 // 17898
Mél ment.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2007-10-17 20:35:11 // 17897
elvliekben ezt böngésztem ki mint termosztát. ez az?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2007-10-17 20:29:04 // 17896
akkor most milyet vegyek a 164-be?
Poló2007-10-17 20:28:49 // 17895
Selénia oldala nekem a kéket hozza. Haver Punto II 1,2 8V-jében kék van. Erhard kéket adott, azt vettem tőle. Azt nem tudom, hogy nekem milyen volt benne.
András bácsi2007-10-17 20:23:14 // 17894
Van és nem keverhető. Állítőlag az egyik alublokkba való. Egyesek szerint a rózsaszín. Viszont korábban csak a kék volt. Szóval bizonytalan vagyok, kérdezt meg Ofit.
Poló2007-10-17 20:18:51 // 17893
Nekem a 156-ba 17ezer volt.

Mostanában olvastam üzifalakon, hogy Parafluból van kék (Paraflu11) és rózsaszín (Paraflu Up). Ezekről mit tudsz? Állítólag nem szabad őket keverni.
András bácsi2007-10-17 20:16:18 // 17892
Lejjebb elvileg nincsen üzemanyagcső. Kivéve, ami a tankba megy, de azok meg a tűzfalon. Nem lehet, hogy csak odafolyik valahonnan?
Mogyoró2007-10-17 20:13:57 // 17891
Azok a csövek amik fönn vannak azok nem.Valahonnan lejjebb.
András bácsi2007-10-17 20:10:13 // 17890
Én sem veszek már hosszabb távú használatra szánt autóba semmi mást, csak gyárit. Mondjuk a 156-os traktorba valami 3xxxx HUF volt. :(((
András bácsi2007-10-17 20:08:44 // 17889
Változó milyen fajta. A 145-be a gyári 13xxx-ért jön, az utángyártottak 10 alatt is megkaphatók. De pl. a V6-ba a betét cserélhető volt, és gyáriban nem volt 7e.
Poló2007-10-17 20:08:40 // 17888
Én kétszer cseréltem. Egyszer egy Behr Italia-t vettem, az újonnan is rossz volt. Menet közben 70 fok, dugóban 90. De ha adtam egy kis gázt, már akkor kinyitott a termosztát és lement a hőmérséklet. Utánna azt hittem, hogy nem a termosztáttal van gond, hanem valami érzékelővel. De aztán mégis a termo volt, most gyárit vettem, ezzel jó.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2007-10-17 20:05:46 // 17887
na ez baráti akkor vehetek azt is.nem tod kb mibe fáj egy uj?
András bácsi2007-10-17 20:05:18 // 17886
Visszafolyóág? Vagy a szűrőhöz vezető csövek?
Mogyoró2007-10-17 20:03:46 // 17885
Szevasztok!
1.9 JTD folyik illetve csepeg valahol a gázolaj valahol középen a blokk belső felénél.
Nem a felső csöveknél hanemm lejjebbről.
Van valami tippetek?
[k i z z o]2007-10-17 17:22:34 // 17884
Ha van ismerős akkor felesleges.

ha meg kat nelkul akar menni akkor ott a cso.

Tolem azt csinal amit akar:)
András bácsi2007-10-17 17:11:09 // 17883
Mert a tied sem jó már. Egy jó termoval kb. 5 perc alatt felmegy a víz lassú gurulgatással is 90 körüli értékre, és beáll, nem ingadozik. Tök mindegy kint milyen az idő, legfeljebb a bemelegedés hossza nő meg egy kicsit.

Most kell a 45-ben is cserélnem. :(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2007-10-17 17:05:41 // 17882
elviekben az jo,nekem a 164-en kb 10-15 perc,de már 50 fokon füt,80-nál meg mint az állat.amugy normál használatnál 80-on megáll.
András bácsi2007-10-17 17:03:31 // 17881
Az már qka. :(
Hasovitspici2007-10-17 17:01:02 // 17880
van,hasovitspici@freemail.hu
pb_2007-10-17 11:38:02 // 17879
Van 1 működő mélcímed?
someday2007-10-17 10:11:01 // 17878
nekem 75 fokon áll mindig :(
nyáron az m0osn állva ment fel 90re...
Hasovitspici2007-10-17 09:21:34 // 17877
Nekem ott nincs relé de akkor rámozdulok a kérdésre köszi. Mostmár csak 1 kapcsolási rajz kéne vagy elkezdem szétbontani a kocsit és követem a kábel útját valahol csak ráakadok arra a relére. Mégegyszer köszi!
András bácsi2007-10-17 09:14:05 // 17876
Gyanús. Addig nem cserélném, amíg felmegy rendesen 90 körüli értékre, de már valószínű nem zár rendesen.
dtomi1452007-10-17 09:12:04 // 17875
Szisztok! Az lenne a kérdésem hogy ha nehezen megy fel a hűtővíz 90 fokra (kb 20 perc városban ilyenkor ősz-tél környékén) akkor cserélni kell a termosztátot, vagy ez teljesen normális? Húsz perc után a fűtés is bika, de addig lefagyok!
András bácsi2007-10-17 09:07:26 // 17874
Ezt egy környezetmérnök nem értheti...

Vizsgára is tök felesleges berakni. :)))
kertecs2007-10-17 08:52:14 // 17873
Az tiszta, h gyakorlatban meg lehet oldani akár egy 1xű csődarabbal a kiváltást.

De miért jó, h megveszem az alkatrészt, berakom, levizsgázik és utána ki a polcra... aztán egy év múlva ugyanez. Csak ezt nem értettem... : )
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2007-10-17 05:58:04 // 17872
ha nem tévedek 2 munkahengered van,meg kéne szakérteni a másikat is.
Epy2007-10-16 21:36:14 // 17871
nem, az olaj meg van! nem annyira laza, hogy bennt maradjon! a fő munkahenger új , a kinyomó csapágy meg 20000-km-e volt cserélve.
Epy2007-10-16 21:33:53 // 17870
És miben volt ez a gyűrű?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2007-10-16 21:00:40 // 17869
csak lazán beesett?munkahenger lesz a bibis,valszin elfolyt az olajad is,nézd meg.
Szenyor2007-10-16 20:48:54 // 17868
Heló
Nekem uez volt a hiba. A tanknál van 1 relé és az krepált be. Viszont az enyém 1.6 ts.
ALFI1562007-10-16 20:43:20 // 17867
Igen 146-on.Egy párszáz forintos gumigyürü volt az oka.
Epy2007-10-16 20:42:00 // 17866
Hali ! vollt már veletek olyan, hogy beesett a kuplungotok?
Hasovitspici2007-10-16 18:28:43 // 17865
Heló mindenki!
Segítségre lenne szükségem! 145 1.4Boxim van.
A problémám hogy nem indul be tudom ez sokminden lehet de már aztis kiszűrtem hogy üzemanyagot nem kap. A benyapumpa jó és benyais van a tankba viszont a pumpa nem kap áramot. mik lehetnek az okok? Ha valami relé vagy biztigond lenne akkor kéne tudnom hogy melyik az mert van belőlük bőven. Előreis köszi mindenkinek.
Lujo2007-10-16 18:07:55 // 17864
Gomb csak a hátsó ülésnél van, az elsőt +fogos, s emeled, majd lenyomod... ennyi... semmi gomb nem kell az állításhoz.
[k i z z o]2007-10-16 17:29:11 // 17863
ha mar nagyon ki akarja valaki venni akkor ugy szokas megcsinalni, hogy zk-ra meg muszakira vissz lehessen tenni. Az utangyartott ne mtudom meddig megy el, sztem mint a gyari. Ha van 1 rossz gyertyad akkor 1000km, ha minden Ok akkor akar 200k.

Mivel a mostani kat nem jo ezert mindenkepen kell 1et venni. Az, hogy berakja vagy nem meg a kolegan mulik.
admirális2007-10-16 17:16:38 // 17862
Közben kint voltam az autónál, és tényleg úgy működik a csatlakozó, ahogy mondtad. Köszi a segítséget!
Vili2007-10-16 16:52:45 // 17861
Nagy kiráy lennél:))
Ferke2007-10-16 16:10:29 // 17860
Ejha. Kicsit sem olcsó.:( Mennyire sürgős? Lehet, hogy fogok tudni 1-2 héten belül komplett novitec szettet igencsak olcsóér.
admirális2007-10-16 15:46:37 // 17859
Aha, lehet benne valami. Majd ki fogom próbálni.
Vili2007-10-16 13:22:31 // 17858
Haj de fincsi verdám van!!!!!!!!!!
Megadta magát a hátsó lengéscsillapitó(szintszabos)160ezer/db és párba illik cserélni úgy hogy ez felejtés.
Beteszek sima mezeit csak hát a rugók is mások.Lenne valaki aki megtudná mondani hogy hány kör magas az sw hátsó rugója?!
someday2007-10-16 10:30:53 // 17857
gondolom egy valami "kifejezés", amolyan tudd, hogy értsd... :)
Ákimáki2007-10-16 10:11:30 // 17855
Ha minden igaz, akkor a hidrotőke ad ki ilyen hangokat, de nekem azt mondták hogy ez normális.
A teljesítményt nem befolyásolja.
Pár másodperc alatt úgyis elmúlik.
De persze én is egy nem szerelő vagyok! :-D
someday2007-10-16 10:07:28 // 17854
halihó!

HA hidegen indításkor kerepel elől valami akkor az a vez.mod.? (a szerelőm már mondta régebbe hogy lóg picit) és ha az az akkor az létezik, hogy az a motorteljesítményre is érezhetően kihat?

másik: hol mennyiért a legkedvezőbben?

Egy Nem Szerelő :)
Ferke2007-10-16 09:16:26 // 17853
Szerintem is kell bele a kat. A környezet miatt is és a motor miatt is. Nem annyira tesz jót neki a kat nélküli rendszer.
kertecs2007-10-16 08:47:23 // 17852
Ne haragudj meg, de leírom a véleményemet, kiváncsi vagyok a Tiédre:

Ha már végeredményben arra jutsz, h vegye meg az utángyártottat (amúgy szerintem is), akkor miért vegye ki, aztán vizsgára, ZK-ra be? Miért jó ez, amikor szerinted sem megy tőle jobban, viszont szerintem a károsanyag azért csak több lesz kat nélkül?

Mennyi az utángyártott életartama? Az enyémben a gyári már 180E-nél jár és működik.

(Mondjuk én környezetmérnök vagyok, így aztán pláne nem értem meg ezt a "katalizátor kiszedem dolgot")
Bazsa722007-10-16 01:48:50 // 17851
De lehet ez hülyeség, így a képről azt sem tudom, mi is ez:)
Bazsa722007-10-16 01:47:21 // 17850
Ha jól látom, a képen felül van három lik, ott a fülek alá kell nyúlni egy lapos csavarhúzóval, megemelve a füleket, kicsit betolva ezzel az egészet, majd ha a fülek belül lesznek, már ki lehet húzni. Már ha jól látom:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak