Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Coyote2010-04-29 14:28:22 // 29742
akkor igy jártam, azért köszönöm.
GabCsi2010-04-29 14:25:11 // 29741
azt az egy coll különbséget ki kell nyomni sziloplasztal :D:D
amugy viccet félretéve természetesen nem lehet feltenni.
amugy viccet félretéve természetesen nem lehet feltenni.
Coyote2010-04-29 14:24:20 // 29740
ja tudom, de ezt oda adnák ingyé.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-29 14:21:54 // 29739
jah a Valeo fizetett nekik mert nem fogy a 4in1 csomag azaz az átalkítós szett egytömegűre :P s tudod miért nem, mert akinek cserélték kb 15-20e-ként motortartó bakokat kell cserélni ....szóval ez a tipikus itt harapom című előadás....na meg egyáltalán nem evidens hogy tönkre megy a kettőstömegű mivel használat függő, női típusú vezetőknél előbb tönkre megy meg bizonyos fajta autóknál is előbb tönkre megy ezt tapasztalom nap mint nap :)
GabCsi2010-04-29 14:15:30 // 29738
Érdemesebb lenne 14collos gumival próbálkozni :)
Coyote2010-04-29 14:10:55 // 29737
Üdv urak!
Azt szeretném kérdezni, hogy 14-es felnire fel megy-e a 195/60/15 gumi?
Köszönöm!
Azt szeretném kérdezni, hogy 14-es felnire fel megy-e a 195/60/15 gumi?
Köszönöm!
Liquid2010-04-29 14:02:24 // 29736
éppen olvasom énis :)
Zsé2010-04-29 09:05:37 // 29734
Köszi, felhívom őket mert kell még egy két okosság is mint indexek, rácsok hasonlók...
Köszi szépen mégegyszer!!!!
Köszi szépen mégegyszer!!!!
András bácsi2010-04-29 08:49:21 // 29733
Nem, elég csak a rossz csuklót cserélni.
atesssz2010-04-29 08:37:00 // 29732
sziasztok!
Ha az egyik, bal oldali külső féltengelyem kotyog, szóval cserés, ki kell cseréltetnem a másik, jobb oldali féltengelyemet is? Mint pl. egy teleszkópcserénél is, ha rossz az egyik, a másikat is cserélik. Ennél is ez a helyzet?
köszi
Ha az egyik, bal oldali külső féltengelyem kotyog, szóval cserés, ki kell cseréltetnem a másik, jobb oldali féltengelyemet is? Mint pl. egy teleszkópcserénél is, ha rossz az egyik, a másikat is cserélik. Ennél is ez a helyzet?
köszi
Tipro032010-04-28 22:38:23 // 29731
Sziasztok! Nekünk is ez volt a probláma. Nekünk az üzemanyag volt koszos és a cső ami vezeti a szivatyúba tele volt kosszal.
EvoGerry2010-04-28 22:16:47 // 29730
ez mind oké,ezt tapasztaltam én is,de itt az a probléma h egyáltalán nincs a tanknak szellőzése..vmi miatt,pontosabban jelenség a következő leveszem a sapkát és nem kifelé szisszen,hanem befelé mint egy porszívó.. ja és amit kolega is tapasztalt h komolyan érezni mintha küszködne a benzinszivattyú..szellőztetés után meg sokkal könnyebben megy az autó,de nálam ez csak akkor van ha ráhúzom (kattanásokig)sapit..
Tipro032010-04-28 19:38:24 // 29729
A bontó száma:0630/912-3898
De ha gondolod én holnap megyek, és megkérdezhetem neked ami kell!
De ha gondolod én holnap megyek, és megkérdezhetem neked ami kell!
frensz2010-04-28 16:22:56 // 29728
szerintem ez arra volt jó ,hogy párolog a benzined :D a tankban van valamennyi benzingő ami miatt sziszen és ez nem hiba ,hanem normális jelenség :D ha kannábban van 10 liter benzin abban is sziszen . csak a gázolaj nem szokott ...
Zsé2010-04-28 16:15:15 // 29727
Szia! Köszi szépen, ha nem baj akkor elkérném a számát...
pettinke2010-04-28 15:51:20 // 29726
ha annyira kiürült a tank, hogy a 3 liter volt a megváltás a következő kútig, akkor lehet valami zacc is a tank aljáról :-/
Tipro032010-04-28 15:35:10 // 29725
Szia Zsé!
Én ma voltam egy nagyon jó bontoba.Érden található a turul utca 12 szám alatt.Ott szerintem mindent megtalálsz, nekem a vashoz minden volt.
Egy probát megér, jah és még olcsó is!
Ha kell megadom a számát is!
Én ma voltam egy nagyon jó bontoba.Érden található a turul utca 12 szám alatt.Ott szerintem mindent megtalálsz, nekem a vashoz minden volt.
Egy probát megér, jah és még olcsó is!
Ha kell megadom a számát is!
Zsé2010-04-28 15:04:48 // 29724
Sziasztok! 147-hez bontott géptető, első lökhárító kellene nekem, tudna valaki ajánlani egy jó bontót ahol tudom ezeket beszerezni. Előre is köszi!
mesa2010-04-28 13:21:56 // 29723
Ilyen hibáról még nem hallottunk! Van jelzés ami villog is?
A többit a szaktopikban tedd fel (Automata váltók)
A többit a szaktopikban tedd fel (Automata váltók)
Laller1562010-04-28 13:18:49 // 29722
Siasztok!
Olyan kéréssel fordulnék hozzátok,hogy egyik barátom Alfa 1562000 januári 2.0 selespeed tipusú(facelift előtti) kocsiján sajna nem tudunk semmilyen sebességet kapcsolni!!!Beveszi az 1-est de rögtön ki is dobja!Ezt a hibát egy olajcsere,vezérműszíj,termosztát csere után tapasztaltuk!A váltóhoz nem lett nyúlva!Bármilyen ötletetek van írjatok!
Olyan kéréssel fordulnék hozzátok,hogy egyik barátom Alfa 1562000 januári 2.0 selespeed tipusú(facelift előtti) kocsiján sajna nem tudunk semmilyen sebességet kapcsolni!!!Beveszi az 1-est de rögtön ki is dobja!Ezt a hibát egy olajcsere,vezérműszíj,termosztát csere után tapasztaltuk!A váltóhoz nem lett nyúlva!Bármilyen ötletetek van írjatok!
Tipro032010-04-27 22:13:18 // 29721
Nekem megadta magát a klimám fél nap volt mire ki lett szedve belöle, a motorja besült:(
De remélem már holnapra kész lesz és gurulhatok vele:)
De remélem már holnapra kész lesz és gurulhatok vele:)
[k i z z o]2010-04-27 21:38:45 // 29720
Üzemanyagtól ilyen csúnyát nem csinálhat. Nem gázolajat kapott :)
[k i z z o]2010-04-27 21:37:38 // 29719
De egy jó szívó meghúzza hirtelen WOT esetén simán az LMM et és lehet 5V.
VMate2010-04-27 21:04:18 // 29718
Sziasztok, kérdésem lenne hátha valakinek van vmi ötlete: Pár hónapja kezdte csinálni az autó azt, hogy 5-6.an padlógázra letilt, azt már 3-4 ben is, hibakód a map túl magas jelszint, raktam turbonyomásmérőt télleg nagy a nyomás, ezután turbo leszed kipucolva a geometria, vákuumcsövek kicserélve stb stb, de még mindig csinálja, ha valaki találkozott ilyennel kérem szóljon, köszönöm.
GTPeti2010-04-27 20:13:46 // 29717
Oké. Viszont itt nem a feszültség konkrét értékén van a hangsúly, hanem hogy egyáltalán előfordulhat-e olyan motorállapot, amikor ilyen értékek léphetnének fel. Tudtommal a sávszélek fenn vannak tartva, annak ellenére, hogy az LMM még itt is dolgozna. (Járó motornál nulla légszállítás relatív ritkán fordul elő. :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-04-27 19:04:24 // 29716
Hanna művésznő... ilyet...
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2010-04-27 18:49:36 // 29715
Kb. éppencsak rálehelek a gázra, üresben is csinálja és az 1700-ból nem ad.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2010-04-27 18:48:26 // 29714
Nem tudom hogy attól van-e az egész kb 3 litert tankoltam belőle hogy elérjek a köv kútig. másnap az egyik indításnál felgyulladt a spricni lámpa és onnantól kezdve 1700 nál iszonyat morgás meg egyebek. néztem az olajat is de rendben van. majd csütörtökön megnézi az orvos aztán meglátjuk.
[k i z z o]2010-04-27 18:10:19 // 29713
[k i z z o]2010-04-27 18:05:17 // 29712
Ha elég nagy a terhelés, akkor már 1600 - nál ráforditja a szivót.
[k i z z o]2010-04-27 18:02:15 // 29711
Hardy2010-04-27 15:07:20 // 29710
Én egyszer takoltam azon a kúton a BMW motorkerekparba. Masnap nem indult el. Leragadtak a spricnik, szedhettem szet az egeszet.
Liquid2010-04-27 14:17:57 // 29709
merre van ez a szűrő?
GTPeti2010-04-27 13:35:54 // 29708
"Izzítógyertya csere után viszont eltűnt az izzítógyertyára vonatkozó bejegyzés, ha volt egyáltalán."
Pontosan ezt írtam én is. (Viszont nekem nem egyből.)
Pontosan ezt írtam én is. (Viszont nekem nem egyből.)
mizooo2010-04-27 12:37:36 // 29707
Nekem is ilyen problémám volt én az aktív szénszűrőről szedtem le a vezetékeket és most lélegzik rendesen.
Wickey2010-04-27 11:29:22 // 29706
a vezmód az olyan 3-4-5k körül vált, pontosan nemt'om, de biztos nem ilyen alacsony fordulatszámon avatkozik be.
Wickey2010-04-27 11:27:45 // 29705
namost nekem izzítógyertya csere után egyből tudomásulvette a dolgot.
A dejzel az új LMM-et is simán észleli, gondolom a plausability checkje minden motorindításkor lefut. Érdekes viszont, hogy nekem még lehúzott LMM-el sem hisztizik a dízel láthatóan, nincs ecu generális falióra meg contact vendor, nincs injektorlámpácska, sőt, egész jól megy LMM nélkül is. Hibakódot persze eltárol, elég sokáig, ha jól dereng, nekem pár hónappal az LMM lehúzása után is még benne volt a hibakód.
Izzítógyertya csere után viszont eltűnt az izzítógyertyára vonatkozó bejegyzés, ha volt egyáltalán.
A MAP szenzor hibáját viszont nem torelálta: nem engedett turbónyomást fölépíteni, szívódé üzemben nyomult, volt injektorlámpa meg motorkontrolszisztem falióra, minden amit el lehet képzelni. Törölni viszont szintén nem kellett a hibakódot, az új MAP-pal egyből jó volt. Sőt, a régi rossz MAP is volt, hogy egy-egy pillanatra "megjavult", és akkor pár másodpercig tolt rendesen, szóval ott folyamatosan checkelte az inputot, és hisztizett, amikor a normális légnyomás érték hirtelen az ötödére esett kábé.
A dejzel az új LMM-et is simán észleli, gondolom a plausability checkje minden motorindításkor lefut. Érdekes viszont, hogy nekem még lehúzott LMM-el sem hisztizik a dízel láthatóan, nincs ecu generális falióra meg contact vendor, nincs injektorlámpácska, sőt, egész jól megy LMM nélkül is. Hibakódot persze eltárol, elég sokáig, ha jól dereng, nekem pár hónappal az LMM lehúzása után is még benne volt a hibakód.
Izzítógyertya csere után viszont eltűnt az izzítógyertyára vonatkozó bejegyzés, ha volt egyáltalán.
A MAP szenzor hibáját viszont nem torelálta: nem engedett turbónyomást fölépíteni, szívódé üzemben nyomult, volt injektorlámpa meg motorkontrolszisztem falióra, minden amit el lehet képzelni. Törölni viszont szintén nem kellett a hibakódot, az új MAP-pal egyből jó volt. Sőt, a régi rossz MAP is volt, hogy egy-egy pillanatra "megjavult", és akkor pár másodpercig tolt rendesen, szóval ott folyamatosan checkelte az inputot, és hisztizett, amikor a normális légnyomás érték hirtelen az ötödére esett kábé.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2010-04-27 10:53:40 // 29704
meg azt nem értem hogy csak 1700-tól csinálja a műsorát, vezérlésmódosító mikor kapcsol át? az nem csinálhat ilyet?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2010-04-27 10:50:36 // 29703
nem, semmiféle mosás nem volt. ahogy kifött ez a hiba egyből tankoltam rá meg egy kis injektortisztítót is kapott, de egyenlőre semmi.
nem kell az oktatás erhard dr. :) tudom hogy hiba volt
nem kell az oktatás erhard dr. :) tudom hogy hiba volt
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-27 10:35:55 // 29702
GP kút? gratulálok.....
admirális2010-04-27 10:05:59 // 29701
Motormosás is volt?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2010-04-27 10:00:57 // 29700
Üdv Urak!
Ma meglepett a kicsike. Elmentem délelőtt kocsit porszívozni, az oda út teljesen normálisan zajlott. Viszont mikor hazaindultam kigyulladt a spricni lámpa és 1700 as fordulat fölött iszonyatos hangokat ad. Lövésem sincs mi lehet. Tegnap sajnos szükségből egy GP kúton kellett tankolnom, elképzelhető hogy ez hozta ki a sodrából? plz help
Ma meglepett a kicsike. Elmentem délelőtt kocsit porszívozni, az oda út teljesen normálisan zajlott. Viszont mikor hazaindultam kigyulladt a spricni lámpa és 1700 as fordulat fölött iszonyatos hangokat ad. Lövésem sincs mi lehet. Tegnap sajnos szükségből egy GP kúton kellett tankolnom, elképzelhető hogy ez hozta ki a sodrából? plz help
Liquid2010-04-27 09:50:30 // 29699
tudtommal teljesen normális dolog az hogy szisszen a tank, kell lenni nyomáskülönbségnek, csak az a nem mindegy hogy ez mekkora :)
EvoGerry2010-04-27 09:21:38 // 29698
ÜDv! Visszaolvastam picit itt a szerelőműhelybe és láttam vannak problémák a tank szellőzéssel.Nekem is régebben tankoláskor amikor a kulccsal kinyitottam a sapkát,és elkezdtem letekerni SZIPPANTOTT egy nagyot a friss levegőből...és picit éreztem is h küszködik az autó ! Én ezt úgy küszöböltem ki,h tankolás után nem tekerem vissza teljesen a sapkát(hangos kattanásokig)+ kulcs ráfordít.Így zárva is van,nem lehet letekerni,de közbe levegőhöz is jut a rendszer..:)
barogab2010-04-26 22:32:41 // 29697
Megtettem,azt is tudom,h örök téma marad!
Hiszek nektek!
Hiszek nektek!
GTPeti2010-04-26 22:31:52 // 29696
Cartárs, olvass már vissza légyszi. Az imént vettük át újra (n-edszerre) a témát. NINCS olcsóbb megoldás. Ha nem hiszel nekünk, a saját példádon fogsz okulni.
GTPeti2010-04-26 22:30:39 // 29695
"Tűréshatára 0...VCC"
Tudtommal éppenhogy nem. Pontosan azért, hogy legyenek a széleken tiltott értékek, ami alapján felismerheti az ECU a szenzorhibát. És elvileg elképzelhető (lenne), hogy az ECU a hibakód ellenére el kezdi használni az új LMM-et, mert pont a hibás értékek nemléte miatt észrevehető. Ugyanezt teszi az izzítógyertyáknál is. Sőt ott 10 indítás után el is alszik a lámpa.
Tudtommal éppenhogy nem. Pontosan azért, hogy legyenek a széleken tiltott értékek, ami alapján felismerheti az ECU a szenzorhibát. És elvileg elképzelhető (lenne), hogy az ECU a hibakód ellenére el kezdi használni az új LMM-et, mert pont a hibás értékek nemléte miatt észrevehető. Ugyanezt teszi az izzítógyertyáknál is. Sőt ott 10 indítás után el is alszik a lámpa.
barogab2010-04-26 22:28:51 // 29694
Hát attól tartottam,h ilyen lesz a visszajelzés!De ez elsőre is baromi drága!
Ki tud olcsó pénzért, nem kell ingyen,vagy annál olcsóbban,csak ne nagyon fájjon!
;-)
Ki tud olcsó pénzért, nem kell ingyen,vagy annál olcsóbban,csak ne nagyon fájjon!
;-)
Liquid2010-04-26 22:25:19 // 29693
ha kicsit visszaolvasol meglátod, hogy többször körül lett járva a téma, és mindig ugyanaz a konklúzió :=> csak Fosch, mert nagy eséllyel másodszorra azt fogod megvenni, csak úgy már még drágább lesz :)