Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Azzurro2012-08-20 22:22:48 // 40092
Haza megyek egy kiolvasással indítók. Az bizti. :-))) Injektor nem lehet gond a fogyasztásba? :-)))
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:22:08 // 40091
Most mentünk olasz-osztrák autópályán tartós 130 körül, így 8 lett. Elvileg ugyan az a motorunk a cartárssal.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:18:54 // 40090
Nem csak a rángatás jelzi, hogy kakukk, hanem pl a fogyasztás növekedése is. Ki kellene olvastatni. Anno a 146-ban kétszer is cseréltem egymás után.
Liquid2012-08-20 22:18:18 // 40089
nekem is 9 vagy afelett volt mindig a fogyasztásom, max akkor ment lejjebb ha városon és autópályán kívül közlekedtem csak, az olajfogyasztás viszont nagyon sok, az enyém egyáltalán nem ette
Azzurro2012-08-20 22:16:32 // 40088
Lambda is lett már nálam cserélve egyszer. Azóta nem rángat. Jónak tűnik. :-)))
Azzurro2012-08-20 22:15:12 // 40087
Egyszer cseréltünk 3e km-nél, és azóta az van benne amit utána cseréltem. És most járok 13e km-nél. Haza megyek akkor cserélem le.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:11:36 // 40086
A 9 is sok, a Pók 8 körül állt meg 130 pályázásnál. Jó a lambda szondád?
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:10:38 // 40085
Apropó, felújítás után mennyivel volt olajcseréd?
Azzurro2012-08-20 22:10:19 // 40084
Nem igen. Max 140km/h. :-)) Leginkább 120km/h. Egy kicsit feltűnt hogy a fogyasztásom 9l körül volt. Ez átlag.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:10:00 // 40083
A kompresszióméréssel max kizárhatsz néhány dolgot. Mint a cartárs is írta a kettő nem okvetlenül függ össze.
Azzurro2012-08-20 22:07:54 // 40082
És mit mondasz az olaj fogyásra? Nem gondolnám hogy a kompresszióval lenne a gond. Olyan biztosan nem lesz mint a gyári. :-(((
Liquid2012-08-20 22:06:34 // 40081
az azért komoly, mennyire kergetted?
Liquid2012-08-20 22:05:37 // 40080
ha nem nagyon kormos akkor nincs semmi gond, patika tiszta nem lesz soha max. egy DPF-es dízelé, ahogy Piritu is mondotta vala.
Azzurro2012-08-20 21:54:40 // 40079
Én vissza vihetem, de szerintem nem foglalkoznak vele. Már elég régen volt. Nem igazán használom. Minden képen a kompresszió a gond? Eddig nem öntöttem utána, csak most kellett amikor jöttem Olaszba.
[k i z z o]2012-08-20 21:47:58 // 40078
Az olajfogyasztás és a megfelelő sűrítési végnyomás hiánya nem mindig jár együtt.

Az az 1L/1300km nagyon sok.

Sajnos a honolás nem mindig segít, mindenképp vissza kellene vinni oda, ahol összerakták, hogy nézzék meg mi a helyzet. (Sajnos nem megfelelő bejáratásra még mindig foghatják a magas olajfogyasztást, és okozhatja is.)
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:43:09 // 40077
A TS-t erősen ajánlott max-on tartani!
Azzurro2012-08-20 21:40:49 // 40076
Felújítás óta kb 15e km mentem el vele. Ebből kb fele volt pálya. :-)))
Azzurro2012-08-20 21:39:09 // 40075
Mikor elindultam félig volt a nivó, és most amikor ide értem és után töltöttem, akkor 1/l után kicsivel több volt benne mint fél. De majd holnap, amikor teljesen leül, akkor megnézem, és az lesz a mérvadó. : -)))
VaMpGeCO2012-08-20 21:39:01 // 40074
szerintem kár aggódni. Amúgy is felújítás után egy ideig többet eszik olajat.
Azzurro2012-08-20 21:34:10 // 40073
Csak a kipufogó csöve lett kormos. :-))) A motor felújító csak mondta volna, hogy ezt nem elég hornyolni, hanem fúrni kell. Ha már szét lett szedve.
G-Burt2012-08-20 21:24:05 // 40072
Máshol is előszeretettel ereszti az olajat a ts. viszont fúrás nélkül sokkal nem vagy előrébb... Az hogy a cső belseje fekete, teljesen normális minden autónál. Pár km alatt olyan lesz. Ha a lökhárító is kormos, akkor vagy diesel vagy baj van
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:23:47 // 40071
A helyedben konzultálnék a felújítóval. A gyár max 1l/1000 km-es olajfogyasztást enged meg. Egy felújítottnak messze kéne lenni ettől. Vagy valami nagyon nem kerek.
A kopresszióra hirtelen nem találtam adatot a manualban, de egy szaki (pl a felújító) tuti meg tudja mondani.
Azzurro2012-08-20 21:14:17 // 40070
A motor nem régen esett át nagy generálon. Igaz fúrva nem volt, de gyűrűzve,hornyolva lett. Így a kompresszió nem lehet gond. Vagy mégis? :-((( Mennyi a jó érték??? Ami elfogadható.
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:09:25 // 40069
Tartósan nagy fordulatra jobb a Racing (a gyár is azt ajánlja erre az esetre), jobban bírja. Azért 1 lityi már sok, meg kéne nézetni a kompressziót.
Azzurro2012-08-20 21:05:21 // 40068
Selénia 20k.... 1/L olajat evett meg 1300Km után. Folyamatos autósztráda után.
Azzurro2012-08-20 21:03:19 // 40067
1300km után tűnt fel. 1 liter olajfogyás után. Most öntöttem fel.
Kazes☻2012-08-20 18:57:57 // 40066
Én Norautonál jártam hasonlóan, csak ott addig nyomta a gyerek, míg beletörte. Mikor kérdezték, hogy mi van, válaszoltam, hogy itt raktátok fel a télit ti, tehát kib... el...?! :)
GTPeti2012-08-20 18:41:20 // 40065
Már praktizáltam ezt párszor. (Igaz, nem kerékcsavarnál.) A legtöbb esetben működik. Ilyenkor ui. bele tud kapni a menetmaradványokba a csavar.

Az egyértelmű, hogy célszerű (kerék)agyat cserélni az akció után. B)
Piritu - 1.000.0002012-08-20 18:37:52 // 40064
Teljesen normális. (Csak a dpf-es dieselek kipufogója nem kormos.)
A kérdés az, hogy mennyire fogyasztja az olajat. Figyelj a szintre és a betöltött olajra. Mi van most benne?
G-Burt2012-08-20 15:49:26 // 40063
Azért, mert minden égéstermék ott távozik.
VaMpGeCO2012-08-20 15:22:05 // 40062
mennyire kormos? mennyi idő után látszik ez meg?
Azzurro2012-08-20 15:15:41 // 40061
Olyan kérdésem volna, hogy miért kormos a kipufogó vége, egy TS-nek? Normális???
Ha nem, mi lehet a gond??
Ferke2012-08-20 14:27:33 // 40060
Azért egy kerékcsavart túlhúzásához nagyon balféknek kell lenni:) Nem egy nyúlós hengerfej csavar ez:))
Ferke2012-08-20 14:25:09 // 40059
LOL.:) Ez a ragasztós megoldás hatalmas:) Viszont annyit nem fog tudni feszíteni. Én vagy a felnit feszíteném, ahogy lentebb is írták, vagy a csavar kúpos részénél feszítenék be valamivel...szerintem ez utóbbi simán megoldás.
Viszont ez a csavar nyilván nem magától lett ilyen, át kéne nézni az összes csavart, lehet, hogy nem is odavalók, de az is lehet, hogy több is meg van szakítva, nem csak ez az 1.

A kerékagyat viszont én cserélném, ha kijött a csavar...
Kazes☻2012-08-20 10:49:44 // 40058
Ez is egy jó ötlet! Kérdés, vajon mennyire gyepálta már meg a meneteket és kapnak-e egymásba?! Puding...! :)
mreni2012-08-20 07:40:20 // 40057
a többi csavart vedd ki,kérj meg valakit,hogy picit húzza lefelé a kereket,miközben tekered a csavart,nálam ez bevált
mizooo2012-08-20 06:33:12 // 40056
Az FBS inkább tömítő anyag, a szélvédő ragasztó a Sikaflex :) Egy lapos fogóval kellene megpróbálni tekerni a csavart és közben húzni hátha...
Kazes☻2012-08-20 00:59:26 // 40055
Ki kell próbálni! Bármi lehet, talán be is jön. Bár sok jót nem jósolok neki. Aztán lehet, hogy nem vagyok egy jóstehetség. :)
GTPeti2012-08-19 23:58:39 // 40054
Nem mondta senki, hogy nem ragad. Az ugye szélvédőragasztó? Akkor picit talán túlságosan is ragad... :))
Fairlane2012-08-19 23:24:19 // 40053
Az FBS nem ragad? Amióta azzal ragasztom fel az emblémákat, még nem tudták ellopni :)
Ha van felület, amin kapaszkodni tud, szerintem teljesen jó cucc...
gecsa2012-08-19 23:17:25 // 40052
én sosem szoktam agyonhúzni,főleg alufelni esetén..ezt viszont így vettem...nem volt még leszedve a kerék nálam...
GTPeti2012-08-19 23:05:02 // 40051
Egy barátom is így járt... Asszem azóta nyomatékkulcsot használ. B)
gecsa2012-08-19 22:55:48 // 40050
Akkor ez a kerek fent ,arad egy darabig..:-)
Valahogy megoldjuk...remelem...
Kazes☻2012-08-19 22:51:52 // 40049
Gondoltam úgy le tudod fúrni. Gondolom alufelni van, tehát lánggal sem lehet. Jó játék!

A végén tényleg marad a flex! :)
gecsa2012-08-19 22:46:55 // 40048
Nem.probaltam azt is..
Kazes☻2012-08-19 22:45:37 // 40047
Okés! :)))
Visszahúzni még lehet?
gecsa2012-08-19 22:41:40 // 40046
Azon kivul csak fbs van,de az meg nem ragad annyira...
En tabletrol irok,ezen meg meg ekezet sincs..:-)
GTPeti2012-08-19 22:39:39 // 40045
(A fene a német bill.kiosztásba... Ott az é helyén ö van. :)
GTPeti2012-08-19 22:38:50 // 40044
Az azört elég fontos, hogy rendesen megragadjon. Szerintem a Pattex vagy Mo-n a Palmatex optimális e célra, mert a hézagot is feltöltöd vele és rugalmas is. Pillanatragasztóból sok kéne és merev, reped. Az erre szerintem nem jó.
gecsa2012-08-19 22:34:45 // 40043
Jaja..levagom a felnit,hogy megmaradjon a csavar..:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak