Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Paco2004-12-05 15:27:28 // 692
És akkor a húszforintos kérdés: 155-ön hogyan lehet kormányszervo folyadékot cserélni?
Paco2004-12-05 15:26:19 // 691
Ha kideríted mi az nekem is mondd meg. Ugyanezek a tüneteim. Szamosiék azt mondták rá, hogy nyelestengely csapágy, de akkor szerintem üresben is szólnia kellene. Azt is mondták, hogy a hangja borzalmas, de elég akkor cserélni ha egyébként is szétkapják a kuplungot, mert a szar hangon kívül más gondot nem okoz.
Paco2004-12-05 15:23:16 // 690
Ja, a "közkézen forgó", azért nem teljesen nyíltat jelent ugye? Ha már bekerül a letöltésekbe akkor én javasolnám, hogy jelszavas legyen a letöltés. Nem azért mert sajnálom bárkitől is, hisz kérésre én is oda szoktam adni, de legalább vegyen annyi fáradtságot, hogy elküldjön egy levelet, ha kell neki.
Paco2004-12-05 15:20:33 // 689
Nehogymá :) Ezzel az erővel egy ácsszorítóval is le lehet venni, ha két villáskulcsot szigetelőszalagozok rá :) Kézzel csináljátok, az az igazi. :)
Cacho2004-12-05 14:54:25 // 688
Gomboc! Igen, először itt is a jobb oldalról hallatszott és a gumiharang alatti rész itt isteljesen száraz volt, zsírzás után it is megszűnt a hang. De azóta hallani balról is. Le lesz csekkolva ez is, köszi szépen neked is a tippet.
Cacho2004-12-05 14:51:56 // 687
LacUS, Punisher! Köszi az ötletet, ezt mindenféleképp le fogjuk csekkolni.
Don Gombóc2004-12-05 11:04:52 // 686
Igazad van de amikor nekem kezdődött akkor kinyomott kuplungnál nekem is elhalgatott, és akkor még nagyon halk volt. Aztán két három hét alatt erősödött a hang és kanyarban még jobban kijött. Biztos láttál már olyan zsírt amiből kiszárad az adalék és a kiszáradt zsír félre rakodik kívülre a centrifugális erőtől és ott nincs jelen ahol kéne lennie. Nekem úgy szólt már mint az állat és mind a négy gumiharang telenyomása után elhalgatott. Ez volt januárban és azóta mentem 60000 km-t és semmi gond. Remélem a Cachonak sem lesz nagyobb gondja. Ja és a féltengely nekem sem kotyogott ha kézzel megmozgattam, csak annyit amennyit egyébként is kell.
Punisher2004-12-05 10:39:22 // 685
Ez rendeben van, csak ha kinyomja a kuplungot, nem hallgatna el a hang.
lausz2004-12-05 05:12:15 // 684
oké,lesz időm legyártom kösz.
TtK2004-12-04 21:44:09 // 683
Ehun van e:


Halesz+WebM:
A többé kevésbé közkézen forgó manualokat nem lenne már itt az ideje betenni a "letöltések" menüpontba? Mondjuk ezek enyhén kopirájtosak, de azért talán valahogy meg lehet oldani.. :))
Don Gombóc2004-12-04 17:02:07 // 682
Cacho! Nekem is volt ilyen a jobb oldalrol szolt. A féltengely gumiharang alá kellett zsírt nyomni aztán abbahagyta. Ugyanis évek alatt kiszárad a zsír és félre csapódik igy a megfelelő helyen nincs zsír illetve nem ott ahol kéne. Ezzel a dologgal meg egy szervíz sem foglalkozik. A váltó kihajtásnál nincs bilincs a gumiharangon csak az agynál, annál le kell venni a bilincset és a gumiharang alá belehet nyomni egy vékony zsírzót aztán telenyomni. én megcsináltam mindkét oldalon azóta baresz.
Punisher2004-12-04 15:40:46 // 681
Ja, valószínűleg ez a gond. Nem nagy baj, de hosszú távon azért problémákat okoz. Most biztos olcsóbb megjavítani, mint amikor meghal teljesen a csapágy és szanaszét törik, kifolyik az olaj, keresztbe fordul a nyelestengely, stb. Mondjuk ez már xtrém példa, de mielőbb orvosold a hibát! Szerintem
..2004-12-04 14:00:27 // 680
Cacho, nyelestengely csapágy?Az csinálja ezt.Az öcsém OFFSaxojaON csinálta ezt,mostmár ha csak jár az autó alapjáraton akkor is.Állítólag drága a javítás,de ettől még nem lesz baja a gépnak,csak idegesítő.Persze,ha ez a hiba..
Cacho2004-12-04 13:52:43 // 679
Újabb probléma a 166-al :( Motorféknél, vagy kupplungráengedésnél, tehát nem feltétlenül kigyorsításnál fura kattogás hallatszik, talán a bal első kerék felől. Kupplung kinyomásával, vagy üresben a hiba nem tapasztalható. Az autó lassulásával lassul a kattogás üteme is. A féltengely jónak néz ki, nem lóg. Mi a fax lehet?
Wickey2004-12-04 08:39:18 // 678
Nem tudod kiütni. Fémből van. :-P
lausz2004-12-04 06:40:36 // 677
célszerszám? hol van ilyen? hogy néz ki?csinálok eggyet! nem akarom kiütni a tetőt!
lausz2004-12-04 06:36:10 // 676
hali, Szamosi mester II.-ker.Kölcsey u.2/a??? II.ker.???
granturismo2004-12-03 10:02:55 // 675
Ádi Hát igen... Ilyenkor kell azonnal vezérműszijat cserélni. Meg feszítőt, meg a vízpumpát is esetleg. Nincs annál nagyobb méreg mint mikor vezérműszíjcserét követően 500km múlva besz@rik a vízpumpa.
lausz2004-12-03 05:45:40 // 674
Hali,Szamosi mester is azt mondta,szorosan van illesztve úgy kell lehúzni. Ha sikerült írd be ide én is le akarom venni.
wwwSentinelwww2004-12-02 22:54:38 // 673
Thx Paco, igazából ekkörül lehet nekem is valszínű, a jómúltkorában én is azt hittem hogy van benne, mondjuk elég közel járt a nullához és kiderült hogy nincs. A főút közepén :-DDDDDD Szerencsére kitoltak :-)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-12-02 16:05:10 // 672
kösz! igazából 137e-rel vettem, most 167 van benne. Az előző tulaj-szerelő(???) elmondása szerint cserélt rajta,de mint a kérdőjelekből sejtheted,volt már hogy valami nem úgy volt,ahogy állította...
granturismo2004-12-02 15:16:46 // 671
Ádi 80ekm-nél tovább semmiképp se maradjon rajta!
Paco2004-12-02 14:51:13 // 670
Jól látod, nem egyenletesen megy. Nekem ha 8 liter körül van benne, akkor mutat 0-t. 16 liternél mutat negyedet. Durván 25 liternél van félig, és 40-nél háromnegyedig. Nálad ez teljesen másképp is alakulhat, nem tudsz mást tenni, mint tapasztalati úton kiméregeted.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-12-02 13:41:07 // 669
Sziasztok! boxernél mennyi időnként/km-enként kell a vezérműszíjakat cserélni? köszi
wwwSentinelwww2004-12-02 13:41:05 // 668
Hali all, Vlaki aki nagymester ebben a témában elmondaná nekem hogy pontosan hány litert jeleznek a 155 mutatói? Induljunk 0 ról az egyszerűség kedvéért :-DDDD Komolyan nemtom, vagy keveset eszik a V6 vagy sokat, ha elmondjátok akkor megmondom. a negyed mutatók izgatnak de nagyon, a fele gondolom 30 liter, a max az 60. Az első vonal az 10 vagy 20? Vagy 15? :-OOOOOO mintha nem egyenletesen menne.
Tresor2004-12-01 22:53:35 // 667
Éljen! Dolgoztam és hazaérve az a látvány fogad, hogy megjött a Sparco pedálszettem. :) Örülök, mint állat, már csak a felszerelésen kell elgondolkodni... :(
maxx2004-12-01 12:50:33 // 666
Ja és a visszarakásnál kötelező a nyomatékkulcs használata! :)))
maxx2004-12-01 12:49:50 // 665
Célszerszám mindenhez van?! :)
TtK2004-12-01 12:26:42 // 664
A JTD váltókarhoz gomblehúzó-célszerszám is van, a száma: 1.870.668.000 Szerintem jó az a többihez is. :))))
maxx2004-12-01 11:08:53 // 663
Alkarból kell húzni, mint Popeye! :) Sok spenótot hozzá! :P
Tresor2004-12-01 10:32:43 // 662
Kösssssz... :)
granturismo2004-12-01 10:28:17 // 661
Tépjed! De vigyázz mikor lejön, nehogy a könyököddel kihorpaszd a tetőt:-)
Tresor2004-12-01 10:13:17 // 660
Komolyan? Azt hittem tartja valami. :) Nem is mertem rángatni...
maxx2004-12-01 10:10:20 // 659
Izomból elkezded húzni felfelé és egyszer csak a kezedben marad! :) De most komolyan! Tényleg így kell!!!
Tresor2004-12-01 10:04:38 // 658
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy a 145 váltógombját hogyan tudom leszedni úgy, hogy lehetőleg egyben jöjjön le?
kertecs2004-11-30 13:18:12 // 657
NA-ti Haló! Nekem a lambda hibánál erős fogyasztás növekedés volt. Az injektorhiba nem jelzett, de ahogy Paco mondta a szervízben multimeter-rel is ki tudták mérni a hibát.
malac1452004-11-30 13:07:52 // 656
Köszi! Megyek megyek! De ne tessék ilyen szigorúnak lenni! :-)
vivalfa2004-11-30 13:06:02 // 655
Gratula:-)
maxx2004-11-30 12:40:26 // 654
Tessék átmenni azonnal a Rendelő a vírusfertőzötteknek topikba! Addig is alfaszamosi.hu! Legtöbben Szamosi mestert fogják ajánlani!
malac1452004-11-30 12:39:16 // 653
Mt javasolsz? Hol kezdjem?
malac1452004-11-30 12:38:25 // 652
Mivel ez az első Alfám és egy újszülőttnek minden új, őrömmel veszek minden infót. Főleg egy jó kis bp.-i szervíznek örülnék. Mert van egy pár apróság amit szertnék javítattni meg hogy kicsit nézzék is át a kocsit. Előre is köszi.
Azmo2004-11-30 12:27:49 // 651
gratulálok, de ne egyből a szerelő topicban kezdj, nem jó ómen :D
malac1452004-11-30 12:25:18 // 650
Hahó! Alfavírus-fertőzött lettem! :-))
granturismo2004-11-30 10:55:18 // 649
Nekem is a légtömegmérő a gyanúsabb. A lambdaszonda nem nagyon visz fel hibajelzést. Egyetértek Max-al.
Inner Circle2004-11-30 08:22:16 // 648
Egyszer kijött a céges magasnyomású mosót orvosolni egy olyan villanyszerelő, aki a lakatfogót kilincsfogónak mondta... egyéb módszerei is körülbelül ilyen helyesek és kifinomultak voltak :PPP
Robi2004-11-29 20:40:13 // 647
Ezt kérdezte Ingegnere is. :)
Paco2004-11-29 18:54:14 // 646
Jóvanna, kevés időm volt minden szót elolvasni, felületes voltam. Kérek engedélyt meghunyászkodni :) Ha minden jó akkor mi a rossz ? :)
ingegnere2004-11-29 17:37:40 // 645
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végigjátszottam a dolgokat, gerjesztés lesz valóban. Majd holnap orvosoljuk. Paco meg monnyon le! :-)))) Te télleg Ingének nézel.....:-)
Robi2004-11-29 17:06:26 // 644
Aszonnya, hogy jó az izzó.
Paco2004-11-29 17:00:32 // 643
Kicserélni mindenképp ki kellett, de jó ha tudod, hogy a lambda fűtésének kb az első 5 percben van szerepe, utána le is kapcsol. A hőmérsékletet a kipufogógáz tartja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak