WarbiRunner (Gyuri)2022-03-30 10:22:36 // 434
De sajnos igazad lesz. A hétvégén társaságban egy ismerős meglátta a Giuliát, elkezdett kérdezgetni. Láttam rajta, hogy valami van a dolog mögött. Ki is derült, a létező összes cikket, videót, tesztet megnézte elolvasta róla, nagyon tetszett neki. Mégsem merte megvenni. Azt mondja "ő nem műszaki ember, nem tudja mit csinálna ha szerelni kellene." Úgyhogy vett újonnan egy Lexust ES-t . Na ez a kép él az Alfa Romeoról. És közben az egész beszélgetésből az jött át, hogy a cikkek szerint élmény vezetni, és erre az élményre nagyon vágyott. Láttam a szemében, hogy nagyon kéne neki, de sosem merné megvenni.
VKG231!!! (156+75)2022-03-30 10:02:10 // 433
Vitatkozhatunk rajta, de a 156 jobban módosított Tipo mint ez GP.
pettinke2022-03-30 09:47:07 // 432
ha nagyon szigorú akarsz lenni, akkor persze majdnem :-)
az SCCS platform többszörös frissítésen átment, lett belőle hosszú, meg szélesített, abból 4x4 meg 4x4 hosszított (ez a Tonale). a legeslegelső verzió 2005 - ami 17 éves.
az SCCS platform többszörös frissítésen átment, lett belőle hosszú, meg szélesített, abból 4x4 meg 4x4 hosszított (ez a Tonale). a legeslegelső verzió 2005 - ami 17 éves.
Morfiusz Cédula2022-03-30 09:32:07 // 431
Azért ezt nem a grande punto 20 éves padlólemezére építették.
tdemeter2022-03-30 09:13:10 // 430
De még mindig állítom, hogy almát hasonlítunk össze körtével.
Mert ha kicsit elkezded felhúzni annak a konfigját egyből nem 11 misi az ára.
Márpedig nem alapmodell a tonale sem.
Most amúgy x1 vagy x11? Mert az x1 az 15 felett indul, de az x11-et is pillanat alatt el lehet oda vinni, csak tenni kell bele 1-2 apróságot.
Akkor most mi az ami overpriced?
Mert ha kicsit elkezded felhúzni annak a konfigját egyből nem 11 misi az ára.
Márpedig nem alapmodell a tonale sem.
Most amúgy x1 vagy x11? Mert az x1 az 15 felett indul, de az x11-et is pillanat alatt el lehet oda vinni, csak tenni kell bele 1-2 apróságot.
Akkor most mi az ami overpriced?
Demecsab2022-03-30 07:23:06 // 429
Az a bazinagy előny a Tonale-nál, hogy k.rvajól néz ki kívűl és belűl is nem olyan primitív egyentermék mint az x1 es bmw.
Mondjuk ez utóbbi a bmw tulajokra is érvényes :)
Mondjuk ez utóbbi a bmw tulajokra is érvényes :)
pettinke2022-03-29 22:41:06 // 428
Osszanak, persze! :-) én asszem 1 hó furikázás után eladnám, és vennék belőle további öreg rozsdaboglyákat :-)
Kócosw2022-03-29 21:43:02 // 427
Félreértesz nem arrol beszélek,csak annyit mondok hogy a konkurenseket lenyomni ugy lehet ha ala mennek az árral.Nagyon keves ember fog egy német prémium fölé pozicionalt autot megvenni.Sztereotipia nagyon él még..De ne legyen igazam...
Giuntini2022-03-29 21:02:42 // 426
Soha nen volt leeresztve a Fiat szintjére az Alfa ára! A Croma, Thema, 164 közös platformon voltak, és az Alfa jóval drágább volt a Fiatnál, de a Lanciánál is. Jól emlékszem, mikor 91-ben vettem az első Cromámat, a Croma TD 28-30 millió Lira volt, a 164 TD meg 40 milliót súrolta.
Miért vinnék lejjebb az árat? Akkor meg pláne azt mondanák a német imádók, hogy az Alfa nem prémium.
Miért vinnék lejjebb az árat? Akkor meg pláne azt mondanák a német imádók, hogy az Alfa nem prémium.
tdemeter2022-03-29 20:48:46 // 425
Én azért várnék még a fikázással kicsit, mert az bömösel ellentétben a Tonálét még nem árulják, az árát pedig úgy kellett megadni hogy HA majd kapni lehet, HA majd 400 ft lesz az euro, HA majd nem lesz orosz acél és HA majd az infláció megesz mindent, akkor is bele kell férjen ebbe az árba. Olcsó autó sosem lesz már, kár emiatt nyavajogni, ez a vonat elment már.
Másrészről nem alapmodellről beszélünk, ez a bevezető, első példány, de lesznek ennél butábbak is.
És igen, én sem értem a fikázást, mostmár minden van, színes, szagos, beszél, pisiltet, ráadásul nem is néz ki rosszul, akkor most mi a baj már?
Vannak akiknek nem lehet a kedvébe járni...
Másrészről nem alapmodellről beszélünk, ez a bevezető, első példány, de lesznek ennél butábbak is.
És igen, én sem értem a fikázást, mostmár minden van, színes, szagos, beszél, pisiltet, ráadásul nem is néz ki rosszul, akkor most mi a baj már?
Vannak akiknek nem lehet a kedvébe járni...
pettinke2022-03-29 20:45:10 // 424
Kicsi példányszám - kicsi ár - kicsi profit - kicsi bevétel >> Alfa megszűnik. Ha legalább azt el tudod mondani, hogy kerestél valamit a kevés autón, az már életben maradás.
Bár időnként úgy érzem, jobb lenne már a megszűnés is, mint az évtizedes szenvedés.
Bár időnként úgy érzem, jobb lenne már a megszűnés is, mint az évtizedes szenvedés.
Kócosw2022-03-29 20:14:12 // 423
ha lenne agyuk es tenyleg felzarkozni akarnanak alá kéne arban pozicionalni a konkurencianak.legalabbis az elejen.Uj vevőket nem nyer ha dragabban adja mint a nemet premiumot,legyen akármilyen szep vagy jo...
VKG231!!! (156+75)2022-03-29 20:10:42 // 422
Mi legyen??? Osszanak ingyen Q-kat minden utcasarkon :))))
pettinke2022-03-29 20:10:14 // 421
ó, dehonnem ... ha más a cikkszáma, máris más áron lehet adni :D
tettünk rá egy pici műanyag bütyköt, és attól már más ...
ez megint olyan, mint a platform ...
Átlag Jánosnak fingja nincs róla, ő csak azt tudja, amit kiszámláz neki a szerviz...
tettünk rá egy pici műanyag bütyköt, és attól már más ...
ez megint olyan, mint a platform ...
Átlag Jánosnak fingja nincs róla, ő csak azt tudja, amit kiszámláz neki a szerviz...
pettinke2022-03-29 20:04:43 // 420
nem azt mondtam, hogy ez így jó :-)
de amúgy ha fair akarsz lenni, akkor ahogy az UKL2 is továbbfejlesztés, ugyanúgy a Small Wide 4×4 LWB is az, 2017-ből.
mindegy, a lényeg:
- maximum profitot szeretnének, ezért nem ölnek pénzt új platformba
- maximum profitot szeretnének, ezért jó drága prémium szintre lőtték be a Tonalét
- legalább a szándékot értékeljük, hogy próbálnak felzárkózni.
de most tényleg: a Giuliával az volt a baj, hogy nincs benne elég csilivili kütyü. most a Tonaléban van, méghozzá ugyanaz, ami a Bömbiben, hát azok se maguk fejlesztették, ugyanígy a Boschtól vették...
de természetesen nem látom én sem, mi az a bazinagy előny, ami miatt a népek Tonalét vennének X1 helyett. azt látom, hogy legalább fel akarnak zárkózni, ha már élményautót nem volt hajlandó venni a világ...
az tuti, hogy ha leereszted a Fiat szintjére az Alfa árát, akkor nem fogod tudni visszaküzdeni a prémium szegmensbe, akkor meg az lesz a baj, hogy ócó szar.
namostakkormilegyen? :D
de amúgy ha fair akarsz lenni, akkor ahogy az UKL2 is továbbfejlesztés, ugyanúgy a Small Wide 4×4 LWB is az, 2017-ből.
mindegy, a lényeg:
- maximum profitot szeretnének, ezért nem ölnek pénzt új platformba
- maximum profitot szeretnének, ezért jó drága prémium szintre lőtték be a Tonalét
- legalább a szándékot értékeljük, hogy próbálnak felzárkózni.
de most tényleg: a Giuliával az volt a baj, hogy nincs benne elég csilivili kütyü. most a Tonaléban van, méghozzá ugyanaz, ami a Bömbiben, hát azok se maguk fejlesztették, ugyanígy a Boschtól vették...
de természetesen nem látom én sem, mi az a bazinagy előny, ami miatt a népek Tonalét vennének X1 helyett. azt látom, hogy legalább fel akarnak zárkózni, ha már élményautót nem volt hajlandó venni a világ...
az tuti, hogy ha leereszted a Fiat szintjére az Alfa árát, akkor nem fogod tudni visszaküzdeni a prémium szegmensbe, akkor meg az lesz a baj, hogy ócó szar.
namostakkormilegyen? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-29 20:00:50 // 419
Persze, tudom azért írtam amit, attól hogy valaminek új cikkszámot adunk attól nem lesz új alkatrész ugye vagy igen? 🤣🤣🤣🤣🤣
Kócosw2022-03-29 19:49:48 // 418
nekem meg mint tudod van nemi közöm ehhez 😉
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-29 19:48:55 // 417
Én nem írtam alá semmit de nincs kedvem leírni melyik gyártó melyik modellnél indul a kályhától alaktrészek területén ... 🤣🤣🤣 a hit megint más dolog ..
Kócosw2022-03-29 19:25:29 // 416
neha ugy mondanék valamit de nem lehet ...
VKG231!!! (156+75)2022-03-29 17:29:42 // 415
Azért legalább UKL2-n :)
Persze, a lőtéri kutyát nem érdekli, a kérdés az volt, hogy az ára arányban áll-e az értékével.
Egy Tipo platformra pl most is tök olcsón lehetne gyártani, hiszen 0 a fejlesztési költség. Az UKL-ben legalább némi K+F fellelhető :))))
Nem baj, a lényeg a csilivili műszerfal meg a 2-es szintű önvezetés, és én ezt megértem :) Abban van a K+F (persze nem saját, azoké, akiktől megvették a technikát a Stellantisnál),..
Így múlik el a világ dicsősége :) De biztos mindenki 4 millióval drágábban fog amúgy Alfát venni egy BMW helyett, mert ha jól látom, ez a diskurzus kulcspontja... :)
Lehet,hogy a BMW-ben egyébként árva patkánybébik tekerik az első kerekeket, a műanyagok olyan kemények, hogy gyémántfaragásra kiadhatod bérbe, és nem hogy klíma nincs benne, de örülhetsz, ha levegőt kaphatsz felár nélkül, de : az egy BMW. Tudjátok... Vagizós, menő, nem kell elmagyarázni a szomszédnak, hogy miért "csak" a bébipatkányhajtásos verzióra tellett, mert az egy béjembé...
A Giu az elején olyan 1 gurigával volt olcsóbb a 3-ernél, hatalmas üzleti siker is lett... Ja izé.. nemide :)))))
Lehet magyarázni a bizonyítványt, de 15 milliót elkérni egy egyébként elavult autóért az Alfa helyzetében nem a biztos piaci siker kulcsának látszik.
De persze, valamin keresni is kell :)
Persze, a lőtéri kutyát nem érdekli, a kérdés az volt, hogy az ára arányban áll-e az értékével.
Egy Tipo platformra pl most is tök olcsón lehetne gyártani, hiszen 0 a fejlesztési költség. Az UKL-ben legalább némi K+F fellelhető :))))
Nem baj, a lényeg a csilivili műszerfal meg a 2-es szintű önvezetés, és én ezt megértem :) Abban van a K+F (persze nem saját, azoké, akiktől megvették a technikát a Stellantisnál),..
Így múlik el a világ dicsősége :) De biztos mindenki 4 millióval drágábban fog amúgy Alfát venni egy BMW helyett, mert ha jól látom, ez a diskurzus kulcspontja... :)
Lehet,hogy a BMW-ben egyébként árva patkánybébik tekerik az első kerekeket, a műanyagok olyan kemények, hogy gyémántfaragásra kiadhatod bérbe, és nem hogy klíma nincs benne, de örülhetsz, ha levegőt kaphatsz felár nélkül, de : az egy BMW. Tudjátok... Vagizós, menő, nem kell elmagyarázni a szomszédnak, hogy miért "csak" a bébipatkányhajtásos verzióra tellett, mert az egy béjembé...
A Giu az elején olyan 1 gurigával volt olcsóbb a 3-ernél, hatalmas üzleti siker is lett... Ja izé.. nemide :)))))
Lehet magyarázni a bizonyítványt, de 15 milliót elkérni egy egyébként elavult autóért az Alfa helyzetében nem a biztos piaci siker kulcsának látszik.
De persze, valamin keresni is kell :)
pettinke2022-03-29 17:08:50 // 414
szerinted hol érdekli az átlag autóvásárlót, hogy milyen padlólemezre készült a gépjármű? :-)
amúgy a bömbi X1 pl. az UKL platformon van, ami eredetileg 2014-es, hát ha nem is 20, de azért 8.
amúgy a bömbi X1 pl. az UKL platformon van, ami eredetileg 2014-es, hát ha nem is 20, de azért 8.
VKG231!!! (156+75)2022-03-29 16:17:27 // 413
Nem hiszem, hogy a BMW-nél beleférne, hogy a Grande Punto 20 éves padlólemezére hebrákoljanak új modellt, ha erre gondolsz ;)
Tommi2022-03-29 16:03:37 // 412
Ugyanilyen csomaggal-tartalommal? ;)
VKG231!!! (156+75)2022-03-28 16:09:49 // 411
Mondjuk az x3 11...
Tommi2022-03-28 16:04:48 // 410
Mihez képest drága? Ahová pozicionálva lett, a konkurens modellek hasonló árban mozognak, sőt... Ne átlag magyar pénztárcás szemmel nézzük ;)
Tommi2022-03-28 16:03:28 // 409
Ugyanígy vagyok vele én is és ezt próbáltam körbeírni :) A "megszoktam" retro faktoron kívül más "érvet" nem nagyon lehet felhozni mellette :)))
Piritu - 1.000.0002022-03-24 21:40:05 // 408
Egy hét múlva kaptam időpontot és nem akartam túlmenni a km-en. Így maradt még vagy 30 :-DD
farki2022-03-24 21:35:31 // 407
Olajcsere egy hét?!?
Most örüljek, hogy zabálja az olajat a verda, és így mindig friss olaj van benne, ergo: nem kell cserélni?!? 🤪
zümi1662022-03-24 20:24:32 // 406
Egyetértek, bár szerintem a kettő nem zárja ki egymást, pár hasznos kütyü semmit nem rontott volna a szuper vezetési élményen, ellenben valószínű javított volna az eladási számokon. Egy minőségibb tolató kamera képtől, vagy ülés hűtés/szellőzéstől s még sorolhatnám, ugyanolyan nagyszerűen kanyarodna, mint ezek nélkül.
Piritu - 1.000.0002022-03-24 12:22:36 // 405
OFF
A héten Júlia az olajcserére várt így a Pandával jártam, jó volt "moslékot keverni" :-)
ON
A héten Júlia az olajcserére várt így a Pandával jártam, jó volt "moslékot keverni" :-)
ON
Fornitore2022-03-24 11:24:14 // 404
A hangja meg teteje miatt🙂
VKG231!!! (156+75)2022-03-24 09:34:44 // 403
Ha egyszer azt olcsó gyártani :D
De persze kell bele hatféle váltó ugye...
A lényeg az infotéjnment, meg a katalógusfogyasztás...
De persze kell bele hatféle váltó ugye...
A lényeg az infotéjnment, meg a katalógusfogyasztás...
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-24 09:14:41 // 402
Nincs nagyon messze az igazságtól
Piritu - 1.000.0002022-03-24 08:43:52 // 401
Nem rossz a ZF8, de a nyári szerpentines 3700 km-re mégis kéziváltóssal megyek :-)
Giuntini2022-03-24 07:35:32 // 400
Azért Pista is szokott mondani tévedéseket....
Gabesz012022-03-24 07:20:15 // 399
így igaz. Maserati Grecale, Ghibli meg szépen viszi tovább a Giorgio-t, és a motor palettát ( benzinest ) .
zgi5212022-03-24 05:18:53 // 398
itt az mondja Pistank , hogy a Tonale a Grande,Corsa D 20 eves padlolemezt kapta meg..
😮😮
😮😮
zgi5212022-03-24 05:16:21 // 397
probaltad mar a Giulia ZF8 -at?
soha tobbet nem szeretnel kezivaltot..
en biztosan nem.
soha tobbet nem szeretnel kezivaltot..
en biztosan nem.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-23 12:02:10 // 395
ezzel egyet értek... maradós lesz
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-23 09:52:19 // 394
A Juliskánál pont azt csinálták amit kell, építettek nekem egy autót 😄 Innentől tőlem suvozhatnak, kütyüzhetnek az elkövetkező 10 évben. Itt a fórumon a többség a való világ kisebbsége, akiket érdekel az autózás része. A Giulia/Stelvio az utolsó ami nekünk szól, ezen nincs mit szépíteni. Lehet itt körbejárni bármerről, hogy Alfás az, meg jó lesz biztos vezetni. Csak éppen az Alfa Romeo történelme nagy kihívásával szembesül. Minden amire a márka hírneve épült, az mára érdektelen. Senkit nem izgat a verseny múlt, a hardver, lassan a vezetési élmény sem, de a motor-futómű összhang egész biztosan nem. Ezeket a fogalmakat el lehet tenni 20-30 millás polcra esetleg, de nem trendi már kipufogni és berregni 😅 Szóval az Alfa Romeo vagy újraépíti az imidzsét valahogy valamibe kapaszkodva, vagy roló le. És az Alfás életérzésre is ez vár, új értékekre helyeződik, vagy megmarad nosztalgiának. Ennyi.
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-23 09:43:27 // 393
Szentségtörés! Egy Maser nem magas, hanem hosszú 😄
Giuntini2022-03-23 09:10:11 // 392
Tipónak ho van ilyen hajtáslánca? Csak 1,0 3 hengeres tubók vannak!
GTVili2022-03-23 08:00:24 // 390
Egy Fiat Tipo ugyanezzel a hajtáslánccal 9.300.000,-Ft......
Kócosw2022-03-23 06:00:18 // 389
Mint minden új autó... Elszállt mind...
Balázs156SW2022-03-23 05:15:53 // 388
drága.....
Halesz2022-03-22 21:25:15 // 387
Mármint a plugin-hibridre gondolsz ugye?
zümi1662022-03-22 21:17:17 // 386
Ha ez kell a népnek, most megkapják az Alfától is. Márpedig ha tetszik ha nem, ez kell, ha komoly eladást akar az Alfa produkálni, ebbe az irányba kell elmenni. Mondjuk már a Juliskánál ezt kellett volna tenni, de jobb később mint soha...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-22 20:47:50 // 385