Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
Whiteskull2008-07-23 22:48:44 // 5356
	Szorítok, hogy minden simán menjen! :)))
	
LacUS2008-07-23 22:34:52 // 5355
	Nálam nem :)Úgyhogy remélem most megoldottam:) Bakker dejó lenne, bár amilyen szerencsém van...:(
	
Whiteskull2008-07-23 22:32:23 // 5354
	Hát nagyon nehéz szerintem, mert az egyik felét egy külön kis vájatba kell belecsúsztatni. :)))
Legalábbis nálam. :)))
	
Legalábbis nálam. :)))
LacUS2008-07-23 22:31:26 // 5353
	Nem picit...:) Viszont most hogy egész este kattogott az agyam az jutott eszembe, hogy a csészéket a helyükön fordítva be lehet rakni? Mert ezt nem ellenőriztem..:)
	
Whiteskull2008-07-23 22:28:17 // 5352
	Na most nálam is beugrott a kaki egy kicsit. 
Még én se húztam le a csapágycsészéket.
Gondolom beolajoztad a csapágyakat mielőtt beszerelted volna.
	
Még én se húztam le a csapágycsészéket.
Gondolom beolajoztad a csapágyakat mielőtt beszerelted volna.
LacUS2008-07-23 22:25:08 // 5351
	Hát ez az....A szép az,hogy most visszaraktam a régi csapágyakat...A helyzet ugyanaz...Kicsit elkeseredtem, mert hétvégén már beraktam volna a helyére...:(
	
Whiteskull2008-07-23 22:23:12 // 5350
	Azonnal érte megyek amint tudod adni. :DDDD
Köszi szépen! :DDDD
	
Köszi szépen! :DDDD
Whiteskull2008-07-23 22:22:40 // 5349
	Hát ez szerintem sem normális. Én szétszedés előtt simán tudtam forgatni kézzel a főtengelyt. Ja és persze természetesem még kompresszió alatt is lehet forgatni kézzel.
	
pityke2008-07-23 22:22:34 // 5348
	nagyon profi lesz : )
van 75-ös német szerelési könyvem ha kell szivesen kölcsön adom : )
	
van 75-ös német szerelési könyvem ha kell szivesen kölcsön adom : )
LacUS2008-07-23 22:18:51 // 5347
	Halihó!
Szakmai kérdés. Főtengely bent új csapágyak bent, kicsit lehúzóm 40-50Nm és emelőszárral tudom csak átforgatni a főtengelyt, (dugók nincsenek még bent). Ha jól sejtem ez nem normális...:( Vki megoldás?
	
Szakmai kérdés. Főtengely bent új csapágyak bent, kicsit lehúzóm 40-50Nm és emelőszárral tudom csak átforgatni a főtengelyt, (dugók nincsenek még bent). Ha jól sejtem ez nem normális...:( Vki megoldás?
Whiteskull2008-07-23 22:14:57 // 5346
	Ma megjöttek az új nyugvócsapágyak, és a gyűrűkészlet. Így a főtengelyt sikerült is visszarakni a helyére. Imádok összeszerelni dolgokat! :DDDDD
A csapágycsészéket még nem húztam le, az legközelebbre marad.
Az első főtengely szimeringet kicseréltem a vezérmű fedélben, valamint fel is aggattam a helyére ideiglenesen. :)))
 
  
  
 
 
  
  
 
	
A csapágycsészéket még nem húztam le, az legközelebbre marad.
Az első főtengely szimeringet kicseréltem a vezérmű fedélben, valamint fel is aggattam a helyére ideiglenesen. :)))
 
  
  
 
 
  
  
 
pb_2008-07-23 00:26:39 // 5345
	Csupán a kontárkodáson szomorkodok.)(
	
Whiteskull2008-07-23 00:24:38 // 5343
	Ne szomorkodj! Régen volt, el is felejtettük. .)))))
	
Whiteskull2008-07-23 00:23:24 // 5342
	Én nem voltam ott. :))))
	
pb_2008-07-23 00:23:03 // 5341
	Azt már szépen +vezették.(((
	
pb_2008-07-23 00:21:49 // 5340
	Milyen korlátot?)))
	
Whiteskull2008-07-23 00:03:49 // 5338
	No és itt is a helye a segítség kérésnek. 
Nem tudtak hozni hajtókar csapágyakat, pedig sajnos a régieket nem tudom vissza tenni. ol tudnék rendelni, venni ilyeneket?
	
Nem tudtak hozni hajtókar csapágyakat, pedig sajnos a régieket nem tudom vissza tenni. ol tudnék rendelni, venni ilyeneket?
Whiteskull2008-07-22 23:58:51 // 5337
	Ma megmérték a perselyeket. 
Mind az egyik egyformán 0,005 kúpossággal, és 0,02 ovalitással rendelkezik.
Holnap jön a nyugvócsapág és a gyűrű készlet. :)))
	
Mind az egyik egyformán 0,005 kúpossággal, és 0,02 ovalitással rendelkezik.
Holnap jön a nyugvócsapág és a gyűrű készlet. :)))
ingegnere2008-07-22 22:08:03 // 5336
	Ez is szépen alakul.
Jó, hogy legalább az interneten találkozom szép autókkal és munkákkal, ha már a sajátomra nincs időm.
	
Jó, hogy legalább az interneten találkozom szép autókkal és munkákkal, ha már a sajátomra nincs időm.
ingegnere2008-07-22 22:04:42 // 5335
	Ejha!
(Ha lenne hangja a kommentnek, most elismerő nyelvcsattintás hallatszana:-) )
Szíp darab.
	
(Ha lenne hangja a kommentnek, most elismerő nyelvcsattintás hallatszana:-) )
Szíp darab.
Wickey2008-07-21 23:10:42 // 5334
	namivan, csakmegkaptad az sms-t? :D:D:D:D
	
Whiteskull2008-07-21 23:09:32 // 5333
	Legalább valami rendesen megvezette a kocsiját. .DDDD
	
Fészi2008-07-21 23:07:23 // 5332
	az nem akadály neki :D
	
Whiteskull2008-07-21 23:01:01 // 5331
	Úgy látszik a korlátot elfelejtette. .DDDD
	
falcokc2008-07-21 21:24:47 // 5329
	ááááá, még annak is rossz :-)))
	
Whiteskull2008-07-21 21:24:23 // 5328
	Jól látod! :DDD
Erre való. :))))
	
Erre való. :))))
falcokc2008-07-21 21:24:11 // 5327
	egy kramancra :-))))
	
Wickey2008-07-21 21:22:46 // 5326
	kábé olyan állapotban is van :DD
	
Kazes☻2008-07-21 21:21:03 // 5325
	És ha az? Polcnak, asztalnak épp megfelelt. :))))))
	
Gabiszan2008-07-21 21:19:12 // 5324
	Szép, szép... de milyen autóra pakol kendtek (Pontiac Fieronak nézném, de lehet, hogy nagyon mellényúlnék)...?
	
Whiteskull2008-07-21 20:32:13 // 5323
	Köszi! :)))
Igyekvés az van a témában. Most odáig jutottam, hogy meg kellene mérni a főtengelyt, dugókat és a hüvelyeket. Néztem mikrométereket, de most inkább leteszek a vásárlásról. :))))))))
	
Igyekvés az van a témában. Most odáig jutottam, hogy meg kellene mérni a főtengelyt, dugókat és a hüvelyeket. Néztem mikrométereket, de most inkább leteszek a vásárlásról. :))))))))
martin-i2008-07-21 20:19:51 // 5322
	... de egészen szépen alakul! Csak így tovább!!!
	
Whiteskull2008-07-21 20:05:01 // 5321
	
	
Whiteskull2008-07-21 19:47:26 // 5320
	Ez már olyan vállalható kategória. :)))))
Gyönyörű! :))))
	
Gyönyörű! :))))
martin-i2008-07-21 19:37:17 // 5319
	 
  
  
 
egy igazi kis különlegesség lehet!
itt van róla 1-2 dolog:
Only 3000km from rebuilt, seen in Le Mans Classic 2008
Alfetta GTV 2.0 Production n°164
Color : deep black "polylustrée" new paint in 05/2008
Interior : clear tan leather
Moto-Lita leather steering wheel.
6-point roll cage (aluminium)(from an ex. GTV6_production)
Weight 1020kg in race condition (without rear seats)
Real new "alfa 1.8 turbo" engine (with only 3000km since reconstruction in 11/2007) with upgraded cylinderhead, new liners, new valve guide, dump valve and lightened and balanced flywheel.
complete GrN stainkless steel 60mm exhaust system.
Upgrade Oil radiator.
2006 Rebuilt close ratio gearbox with short (9x41) rear final drive.
Ugraded transmission.
Alfa GTV6 reinforced chassis.
deDion from 75 turbo.
Suspension upgrades including springs, 22mm upgraded front anti-roll bar, KoniSport shock absorbers and Powerflex bushes.
Brakes overhauled with aviation material and in front, 4 pistons calipers with GrN 284mm vented disks and Ultimate Ceramic pads.
4 GOTTI (Production) J55C wheels : 7"x15" (rebuilt in 2004) fitted with BF Goodrich 205x50x15 tyres.
4 TSW "racing" wheels : 7x15 fitted with 20x58x15 slick.
Bluesprint2008-07-21 11:53:29 // 5318
	De szép színú???
	
Whiteskull2008-07-21 11:40:46 // 5317
	Már úgy hozzászoktam, hogy hiányzik is. :))))
	
Whiteskull2008-07-21 11:36:16 // 5316
	Eleget nem lehet. :DDD
	
Wickey2008-07-21 11:31:06 // 5315
	nézegetted eleget, mi? :D
	
Whiteskull2008-07-21 09:37:56 // 5314
	Jééé! Ezt mintha láttam volna már! :))))
	
Wickey2008-07-21 09:36:03 // 5313
	
	
pb_2008-07-21 09:05:00 // 5312
	Ezt úgy mondanám, hogy rájöttek, haladni kell a korral.))))
	
pb_2008-07-21 09:04:12 // 5311
	Nem húzok én rá, senkire semmit sem.))
	
Whiteskull2008-07-21 08:47:49 // 5310
	Elég beteg álmuk lehetett. :)))))
	
Wickey2008-07-21 08:46:27 // 5309
	ha meg nem, úgyis ráhúzod a kormányt :-D
	
Whiteskull2008-07-21 08:46:14 // 5308
	Hajrá! :))))
Egyébként valami szart egyszer én is összeszedek, amit nem sajnálok majd buherálni. :DDD
	
Egyébként valami szart egyszer én is összeszedek, amit nem sajnálok majd buherálni. :DDD
pb_2008-07-21 08:45:23 // 5307
	Ezt, így álmodták, ez így jó.))))
	
Online tag
0
		Vendég0
548








