- Típus:145 1.6 Twin Spark Edizione Sportiva
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Piros
Na. 208.000-nél megkotlott a termosztát. :) Gyors rendelés Albáról, csere, ez is megvolt.
204585 km. A hátsó dobom sajnos megköszönte az eddigi kemény munkát és úgy döntött, hogy felmond. Akkora lyuk volt a becsatlakozási oldalon, hogy simán betolatok rajta egy Ifával, tükör nélkül. Gyorsan szereztem egy hátsó dobot, ami szintén egy 145-ösön teljesített szolgálatot eddig. Kemény 5000 Ft-ért vettem át D.Z.-nél, és ma el is vittem reggel Dinamitékhoz, hogy dobják már fel. Ha már ott voltam, gyorsan megszüntettünk egy kezdődő kifújást is a középdobnál. Nagyon szép munka lett, 2,5 év garanciával, a hangja pedig végre, sima, kiegyensúlyozott lett. 15.000 Ft volt a csőcsere, a dobcsere és a felfogatási pontok újraalakítása a dobon. Azt hiszem, már közel tökéletes a vas.
204340 Km.-nél teljes fojtószelep takarítás volt, szétszedtük és féktisztítóval tükörsimára lett takarítva a flexicsővel együtt. Alapjáratingadozás megszűnt. :)
204071 Km-nél gyertyacsere, az előzőek már elég ramaty állapotban voltak, kíváncsi vagyok megoldja -e az indítás utáni leállást, meg a csúnya alapjárat-esést. Remélhetőleg igen.
Természetesen nem maradhat el a vásárlás utáni kötelező olajcsere. Bár 180.000 km.-ig szervizkönyves az autó, és úgy néz ki, hogy még benne vagyunk az utolsó csereintervallumban, de az a tuti, amit én intézek, előző tulajban, látatlanban nehezen bízok meg. Gyorsan meg is rendeltem az előírt Seléniát és a teljes szűrőszettet. Ma délelőtt meg is csináltuk, szóval üzenet a hajónaplónak: 203552 km-nél összes olaj és szűrő cseréje megtörtént. Kivéve az üzemanyagszűrőt, de már az is beszereztem. :) U.I.: a pollenszűrő tragikus állapotban volt, legszívesebben az előző tulaj párnája alá dugnám. :@