Meguntam Exide-al szenvedni.
Újra Varta-t vettem. Szokásos Silver 74Ah 750A.
frissítés: Vartával 1 éve semmi probléma.
Amint 5 fok alá ment a hőmérséklet és fél napot kint állt a kocsi, akku újra lemerült. Kezdte adni a hibakódokat: égő nem világít hiba, ABS hiba, majd be se indult.
Ez az Exide már újonnan se volt jó, de nem cserélték vissza, most másfél éves.
Töltőre tettem egy napra. Egyenlőre újra használható. Kezd megtérülni a Ctek töltő ára...
A fél éves Exide Premiummal nem vagyok elégedett. Mióta megvan, azóta bizonytalan az indulás. 1-2 hét állás után már kérdéses van-e kedve indítani.
Februárban visszavittem, cseréljék ki garanciába, ez nem állapot. Nem cserélték, nem cellazárlatos.
Legalább feltöltötték rendesen, azután 1 hónapig egész jó erőben volt.
Ha vásárláskor rendesen feltöltve adják, sok mérgelődést megúsztam volna.
Mivel keveset használom most a kocsit, ezért beláttam kell egy karbantartó-töltő. Vettem egy CTEK MXS 5.0-t. 23.900Ft
Akku cserével kellett kezdeni a szervizt, amivel vettem a kocsit, az 2 hétig bírta.
Vartát vettem, mert az elmúlt 15-20 évben ez volt a kocsimban és mind legalább 5 évig bírta, sosem volt velük gond, nem merült le télen nagy hidegben sem.
Varta Silver Dynamic akkumulátor 12v 74ah
itt: AkkuBox