Tagok >> [k i z z o] >> 75 2.0 Turbo >> Blog
- Típus:75 2.0 Turbo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1991
- Színe:Basalt Black Metallic
Az egyik Eaton M45-ön nagyszervíz volt, melynek során a Front Rotor szimeringek cserélve lettek, csapággyal együtt. Szimering: Simrit 35mm x 20mm x 7mm B2PT
Az eredeti (Chicago Rawhide Part# 8522) szimeringek nem beszerezhetőek,ezért kerültek beépítésre a Simritek, melyekhez módosítani kellett a rotorokat és a szimering fészkeket is.
Barátom, CNC kapitány ezt is megoldotta.
Véglegesen beintegrálódott a MS3 és az LC1 az Alfába. Elég sok időt töltök programozással, illetve tesztvezetéssel, logok kiértékelésével. De a rendszer tökéletesedik ezáltal.
Az AFM -et elcsomagoltam :) Érdekességként elmondható, 1.5 psi -t nőtt a töltőnyomásom a jelenlegi AFM nélküli rendszerrel. Számításaim szerint a kompresszor nem jutott elég levegőhöz, az AFM -en keresztül. Most teljes keresztmetszeten 70mm -en szív.
A kocsi szépen indul hidegen, melegen. Elég jók az AFR értékek, szépen gyorsul, a fogyasztás is rendben van.
Egy ideig használom a jelenlegi beállításokkal, télre valószínűleg így marad.
Tavasszal a következő MS3 funkciók kiépítése van tervben:
- FAN control
- Launch Control (már most is megy, csak a hardvert kell véglegesíteni)
- Egy folyamatos fázisú VVT kifejlesztése, a mostani 2 állapotú rendszer helyett
- Full szekvenciális befecskendezés és gyújtás
- Ha lesz időm a hardvert megtervezni akkor vízbefecskendezés
Szert tettem egy ilyen szörnyre. Jelenleg még csak nézegetem, majd kitalálok valamit :)
Benchen működik a Motronic loadbox -al a Megasquirt 3.
Rengeteg mérést és paraméterezést végeztem rajta, melynek eredményeként jelenleg gyújtás és üzemanyag tekintetében tökéletesen másolja a most használt, futó Motornic szoftveremet. (Majd kiderül a motorral mit mutat.)
Az új harness kész fogadni az új vezérlőt, de ML 4.1 -el is kompatibilis marad. (Ha esetleg valami gond lenne, a Motronic a csomagtartóban lesz.)
Az általam hozzá feljesztett kizzoMEGA display modul is szépen teszi dolgát, hasznos lesz, főleg amikor a Tunerstudio nincs kéznél.
A vezérlő tuningjában egy LC1 lesz segítségemre, amely már jó ideje teszi dolgát. (Az LC1 fogja kiszolgálni az MS3 -at is.)
Ha sikerül jól felparaméterezni a vezérlőt, neki lehet állni beépíteni az új Eaton M90 -et.
Elkészült egy új motor megint :)
Kapott 4 új kipufogó szelepszár vezetőt, megint leszedtem 0.7mm - t a hengerfejből, kapott 4 darab 1972 -es hüvelyt GTA -ból kimentve, felfúrva 85mm -re.
Ha már szét lett szedve kapott vissza egy újrabalanszírozott lendkereket, váltó le lett ellenőrizve, kardán. na + 1 garnitúra "original ricambi" főtengelycsapágyat a még nem fiatos időkből.
Ami tervben: alsó hidraulikus segédlánc feszítő beépítése (az alkatrészért köszönet Bélának). + mivel van egy 1972 -es blokkom, abból egy backup engine építése, ha lehet rövid lökettel...patent protected by Schulek Béla
Elkészült egy egyedi gyártású vezérműtengely kimondottal a kompresszoros motorhoz. 9.4 emelés, 270 fok 0.018 -on, azaz elég kicsike tengely, de ami a lényeg, variátor került a végére.) A variátor 28 fokos, nagyon szépen jár vele az alacsony süritésű motor, szépen is indul, és off boost módban sokkal nyomatékosabb, mint elődje. A kisebb összenyitás miatt ahogyan azt Bélával számolgattuk, a töltőnyomás is nőtt, valamint az átlagos "szívóereje" a motornak is szépen javult, alapjáraton -6.2psi a -3psi helyett.