Pár napja elvittem a téli kerekeket centríroztatni, mert a gumis műhelyeknek most nincs kapacitása másra, két hetes várólisták vagy a halál. Centrír után gondoltam akkor felrakok én mindent, legalább alapos leszek, réz pasztázás meg minden. Rendeltem is egy 2.5 tonnás ültetett kroki emelőt, 2 tonnás bakokat és egy Yato keresztkulcsot, kértem havertól egy garázst is kölcsön. Levettem a jobb első Ti kereket, felraktam a 17", egy csavar és körbeforg.... Porca madonna! A ragasztott súly beleér a féknyeregbe. Kerék le, Ti fel, két első kerék be a csomiba, irány a gumis. A srác átragasztotta beljebb, ott már csaknem fog hozzáérni, de még beljebb nem meri, mert elmehet a centrír. Garázs, emelő, Ti kerék le, másik fel, egy csavar és forg... akku*va jó ... beleér. Kerék vissza, csomi, bezár, gumis. Mondom tegyük be középvonalra. Vonakodott, dehát én temetésem, ha majd ráz visszajövök. Harmadik próbára már jó lett, elfordul kényelmesen a nyereg mellett a súly. Kerekeket felraktam, minden csavart rézpasztáztam szépen, az emelő is jól szolgált. Az egyik ideges elforgatásos körben sikerült odacsuknom a mutatóujjam a küllő és a féknyereg közé, lendületből. Én mondom, ezeken a nagyfékes autókon kevés ott a hely :)) még most is fekete a körömágy.
Az eszes német gumis után takarítva lepucoltam a kréta írást a gumik külsejéről (!), izopropyl alkohol, szivacs és szilikonzsír a végén, hogy ne szárítsa.
5w-40 a1 ablakemelő ablaktörlő adapter akkumulátor alfaobd bak bal baleset behr betét bilstein blue&me bluetooth bowden brembo bridgestone centrír clean csere egr eibach elm327 embléma emelő exide fagyálló fék fékbetét folyadék generátor gumi hátsó kerék kézifék kiegyenlítő klíma ködlámpa kompresszor légszűrő lökhárító mahle mankó mosás motul nyári off olaj olajcsere polír pollenszűrő porvédő potenza rögzítőfék rugó silencio szabadonfutó szűrő tartály tárcsa tél téli termosztát textar törés üzemanyagszűrő valeo váltóolaj vezérlés vezérműszíj vízpumpa wax wintek x
>> EgyébAlfa 159 1.9 JTDm SW Ti // 2017-12-05