Mutasd

>> Tuning és extra2019-01-28

Mivel az autót céges autó mellett használom, ezért csak hosszabb távokat szoktam vele a leginkább megtenni, és elég sokat autópályán.
Meglepő számomra, hogy bár egy TI modellről van szó, és a piros cérnás, combtámaszos sport ülésekig, a napfénytetőig, SZINTE minden extra benne van; tempomatt nem volt.
Megvásároltam bontottan egy teljes bajuszkapcsolót, burkolattal együtt, aztán nekiestem a történetnek...
Jelzem, hogy sokkal nagyobb szívásra számítottam, ameddig mindent lebontok a kormányoszlopról, ehez képest minden tök könnyen ment.
Egyetlen baj volt csak, hogy a bajuszkapcsoló, amit vettem, szerintem egy sedánról való, ugyanis az ablakmosókar nem volt a hátsó ablaktörlőre is kialakítva. (enyém SW)
Sebaj, mondom átrakom... Szerencsére észrevettem, hogy a tempomatt kart sokkal egyszerűbb leszedni, ezért csak azt raktam át az én bajuszkapcsoló konzolomra, és kész... Összeraktam, mindent ahogy volt, aztán irány az első próbakör.
Első indításnál, hiába nyomkodtam a tempomattkart az ON állásra, semmi nem jelent meg... aztán tettem két szomorú kört és hazajöttem... Kissebb merengés és találgatás után, mondom lekapom a sarut, 2-3 percre, aztán vissza és ha semmi akkor megyünk software-shez..
Saru vissza, gyújtás, motor beindít, kétségbe esett nyomogatások sorozata, és Puff BEVILLANT :D Próbakör... És Hibátlanúl működik.
Remélem tudtam segíteni, azok számára akik esetleg hasonló beépítésen gondolkoznak... és szólok, elég csak egy Tempomatt kar.. nem kell a teljes konzol.