Tagok >> FRC >> 166 2.0 TurboBenzina >> Blog
- Típus:166 2.0 TurboBenzina
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Metalizired_Blu
Váratlanul megadta magát az egyik szervócső, kinyomta az összes olajat a motor és a tűzfal között.
Csak rendelésre lett volna cső, így legyártattam.
- 4db Continental Sport Contact 5 225/40x18"
(2db 2éves 2db 8hónapos)
A fél éve történt futómű felújítás nem sikerült valami jól. Ugyanis pár nappal ezelőtt vettem észre hogy mindkét első gumim belső fele rongyosra kopott volt ahol már szét is hasadt a gumi. Elvittem futómű beállításra és elvileg a V6 helyett a JTD paramétereire lett beállítva. Futóműves szólt, hogy a bal első -felső lengőkarom is már kotyog így azt is kicseréltem, valamint a jobb oldalit is. Műszakikor szóltak, hogy a lengéscsillapítók is a végét járják így azokat is cseréltem.
- Első felső lengőkarok cseréje
- Első lengés csillapítók cseréje
- Jobb első ABS szenzor javítás
- Futómű beállítás
János haveromnak köszönhetően, nem kellett fizetnem munkadíjat !
- Flexicső csere
- Turbó csonk felhúzása
- Letört hátsó dod igazítása
- Klíma tisztítás
- Pollen szűrő csere
- Valeo kuplung készlet 79.000.-Ft
- Munkadíj 25.000.-Ft
187.500Km
- Reduktor felújítás
- Szűrők cseréje
- Üzemanyag szintjelző csere
- Vízhőfok jeladó csere
Új MTS középső dobot és egy újszerű CARLSSON hátsó dobot kapott a bálna.