Mutasd

>> Tuning és extra2012-05-13

Úgy döntöttünk, hogy "ha már a lúd kövér, akkor legyen mocsok-kövér! ;)

Mivel váltó és olajzási problémák miatt úgyis szét kellett csontra szedni a motort, szerelő barátommal "Gróf Gabó" úrral osztottunk szoroztunk, és arra jutottunk, hogy csináljuk meg a motort úgy, hogy lehessen vele előzni is. :)
Az egész tuningot dokumentálom, és fényképekkel, videókkal örökítjük meg. Nem kevés pénz, és nem kevés idő, valamint munka lesz (van) benne. A tervekről annyit, hogy a motorból kb. 300 lóerőt szeretnénk kicsalni. Gyárilag 201-210 lóerő.
A tuning alapvető elemei és változtatásai a gyárihoz képest a következők:

-- Blokk újra csapágyazása, + új gyűrűk.
-- gyárinál 1/4-szer nagyobb injektorok.
-- gyári turbó helyett egy K24/26 -os Garrett (ezen még variálunk:) ).
-- minimum 1.5 bár töltőnyomás
-- egyedi leömlők
-- egyedi kipufogó rendszer
-- nagynyomású benzin pumpa
-- megnövelt üzemanyagnyomás
-- megnövelt méretű intercooler hűtő,
-- megnövelt méretű olajhűtő
-- kevlár kuplung
-- teljesen felújított hosszabb 5. fokozatú váltó

A tuningot fényképekkel és leírásokkal dokumentálom folyamatosan!