további képek az előző témához. Hiába, nem tudok betelni vele:) Ajánlom figyelmetekbe a jobb hátsó ajtó alját, itt ugyanis a rozsdát csak a festék tartotta egyben, gyakorlatilag egy jelentős felület hiányozott.
Hosszú küzdelem eredményeként lassan végeznek a karosszériás urak a géppel. A foltok számolásával már az elején fel kellett hagyni, mivel a padlólemezt kivéve nem volt olyan oldala a gépnek, ami ne kellett volna dolgozni. Különösen nehéznek bizonyult az ajtók alja és az első két sárvédő, mivel az előbbinél gyakorlatilag alig volt lemez, amihez hegeszteni lehetett volna, míg az eleje törve és erősen gányolva volt, továbbá hegesztett sárvédők lévén a világon sehol nem tudtam hozzá eredeti alkaltrész szerezni. Így maradt két III. szériás sárvédő (csavarozható), egy erősen korrodált eleje a donor gépből, valamint nagy adag kreativitás és kézügyesség... a végére sikerült az I. széria eredeti méreteire szabni az összetevőket. Ha ez még nem lenne elegendő, akkor még kiderült, hogy a padon húzni is kellett az orrán, mert egy kicsit el volt csavarodva. Eredeti új küszöböket is kapott a gép, amiért külön köszönet illeti Ali-t. A foltok és egyéb megmunkált lemezek vastagon kaptak / kapnak cink festéket alapnak, aztán jöhet a fényezés! Slusszpoén, hogy mostanában készült el a műhely honlapja (www.hiker2000.hu) ahol számos képen szerepel az öreg Alfetta, mint tartós vendége a műhelynek:) egyébként a srácok remek, alapos és lelkiismeretes munkát végeztek, meglehetősen értékarányos árért, így mindenkinek csak ajánlani tudom őket.
A donor autó kerekei sem kerülhették el a sorsukat homokfújás és szinterezés következett. Azért az OT vizsga után lesz a gépen néha alufelni is:) de ez az eredetije '76 novemberéből.
a négylámpás rácshoz illő pilácsok nem kerülhették el a teljes felújjítást
Nos, a karosszériás alig találja az autót a gitthegy alatt:((( de a fém látványa ha lehet még lehangolóbb. Osztrák gányolás a javából. Szval most nagyban megy a sárvédő vadászat, vagy alternatív megoldások felkutatása...
hosszas előkészületek után ma végre átkerült a gép a lakatoshoz. A gyors befejezés helyett a pontosság a prioritás, mivel rengeteg kis apró rejtett zugba fészkelte be magát a rozsda.