Mutasd

>> Tuning és extra2008-06-01

Végre sikerült gyári könyöklőt rakni az autómba, köszönet érte Erhard cartársnak, mivel ülést cserélt, és ez megmaradt neki. Nem volt egyszerű mivel levetkőztetem az ülésemet és nem ment rá a könyöklő. Ezért elhoztam Erhardét is azt is szétszedtem, hogy átcseréljem a támla vázát, és akkor jöttem rá, hogy a könyöklő tartó rudat nem az ülés vázára kell felcsavarozni, hanem van még egy adapter, és az van a vázra csavarozva. Elég lett volna, csak a támla alját szétnyitni. A hátsó részét már átkárpitoztam, de az első felnyíló részére még nem volt időm. Talán a jövő héten.

>> Szerviz2008-05-22

Ma megint jártam Várpalotán Csöri mesternél. Kicserélte az első stabilizátor rudat és szilentet. Itt Fehérváron egy szervízbe tőlem érdeklődtek, nem tudok-e valakit aki csinál ilyent, mert valami iszonyatos munka. Én azt hittem több óra, de ahogy elnéztem Attilát, és Apukájat, valami játszva könnyedséggel, kicserélték, és olyan gyorsan, hogy valami hihetetlen. Most teljesen halk lett az autó, és megszűnt minden kopogás. "Eltűntek a kopogó Manók" nekem is.

 
>> Szerviz2008-05-16

Valami csörgőkígyó költözött a kocsimba, a motortérbe, ráadásul valami meleg éghajlatról, mert csak akkor kelt életre, ha felmelegedett az autó. Már nagyon idegesített, és nem tudtam rájönni, hogy mi az. Egészen addig míg le nem csavaroztam a hővédő pajzsot a nívópálca mellől, a kipufogóról. Akkor vettem észre, hogy a legelső kipufogótartó ahol a 4 csonk 2-be folytatódik tovább, a csavar mellett el van repedve. Ki lett véve és Attila barátom meghegesztette, plusz kapott egy erősítést is. Most már nem tud eltörni többet, vagy ha igen akkor ott már a hűtőt is kell cserélni, meg az egész homlokfalat.

 
>> Szerviz2008-05-04

Sajnos engem is elért az Alfások egyik mumusa a légmennyiségmérő hibája. Igaz hibaként még nem jelentkezett, de úgy ment mint egyik ismerősöm 1.2-es Fábiája. Előzni már alig mertem illetve 6000-nél többet nem pörgött. Csőri "szenvedett" vele egy keveset mert biztosra akart menni, és kimért mindent. A csere után minden OK.

>> Egyéb2008-04-15

Biztos ami biztos vettem egy poroltót, de mivel ahová szántam ott az elsősegély csomag volt, így át kellett alakítanom egy kis öntapadós tépőzár segítségével. Így az a másik oldalra került.

 
>> Tuning és extra2008-04-08

Ma végre nyáriasítva lett az autó. Vettem 4 db Nokian gumit amit baráti áron sikerült megkapnom. 20000 Ft volt darabja. Felszereltem az új felnikre, és felkerült az autóra, meg mivel a normál szelep fémháza illetve szelepsapkája, másnak úgyis jobban kellett volna mint nekem, és az autóhoz visszaérve nem szeretem a meglepetéseket ezért rejtett szelepet kapott.

 
>> Egyéb2008-04-05

Ma volt egy kis időm, és már régóta zavart a riasztó visszajelzője, "begyűrve" a szélvédő és a műszerfal közé. Így hát áttettem a gyári helyre.

 
>> Tuning és extra2008-03-25

Végre befejeződött az elektromos ablak beszerelése hátulra. Idő hiányába elég soká tartott, meg igyekeztem mindent a gyári állapotba állítani. Teljes kábelkötegeket és csatlakozókat cseréltem, a relék is a gyári helyre kerültek. Rá kellett jönnöm, hogy az angol autóból való kábelkötegek nem jók az európai autókhoz, csak kis átalakítás után. Erre majdnem ráment a központi záram, de sikerült.

 
>> Tuning és extra2008-02-20

Megjött a felnim, már csak gumi kell hozzá. Gyorsak voltak, mert tegnap rendeltem meg, és elég jó áron sikerült megvenni. Igaz kellett hozzá venni egy egész teherautónyit.

 
>> Egyéb2008-02-16

Voltam Tata felé, és gondoltam beugrok a bontóba, úgyis kell egy két apróság. Vettem egy jobb első ködlámpát, mivel kaptam egy követ, egy belső lámpát ami a tükör mellett van, mivel az előző tulaj szétolvasztotta az egyik kapcsolót. Aztán régóta kerestem karbon mintás középkonzolt, de azt mondták az nincs. Akkor legyen fa, csak ne az utólag lefestett szürke konzolt keljen nézegetnem, mert nagyon csúnya. Mikor jön vissza Roland látom, hogy egy karbon van a kezébe, azt mondta nem tudott róla, csak mikor megemelt valamit, hogy átrakja, akkor vette észre, hogy van még ilyen.Aztán vettem egy Angol autóból származó vezetőülést, és miután hazaértem összeházasítottam az én jobb egyes ülésemmel. A kettőjük frigyéből született egy hibátlan kárpitú, nem kiült, magasság és háttámla keménység állítású ülés.