Minden rosszban van valami jó azt mondják! Elkészült az autóm, ráadásul a vezérlés segregátor feszítők és minden egyéb cserélve lett a generátorral együtt. Igaz egy részét nem terveztem egy részét később. De így is nagy a boldogság hogy be tudta zsúfolni Csőri az év végi teendői közé. Ezer köszönet érte. Igaz a kis Punto most nem hozzá került. Otthon meg lett oldva a szervize. Az helyett lett a Giulia berakva bár a két dolog illetve a rá fordított idő kb mint Makó Jeruzsálem távolsága.
Történt a dolog hogy a Westend mélygarázsában a kereszteződés közepén megállt az autó. Egy rántás és kész. Újra akartam indítani de nem volt áram az akkumulátorban. Hívtam Csörit. Adott pár jó tanácsot így sikerült az autót arrébb tolni majd a garázsból ki imádkozni az épület elé mert az autómentő nem tudott bejönni. Aztán egy kis cserével fogadta is az autót bár ez jóval nagyobb meló mint amit terveztünk volna. Mint kiderült a generátor szabadonfutója teljesen megállt és rendet rakott maga körül. Még jó hogy nem nagyobb sebességnél történt. bár azt nem értem miért nem jelezte ki hogy nincs töltés. Így addig tudott menni még volt elég árom az akkumulátorban. Így generátor csere + ha már úgyis szét van szedve ki lesz cserélve a vezérlés is meg minden más amit kell.
Ja és ez a születés napomon természetesen amire egész mást terveztünk. Így elhoztuk az autót Fehérvárig majd kedden levittük Várpalotára.
Voltunk kötelező szervizen amit megint elfelejtettem megírni. Hiába, öregszem. Gyorsan pontosan mint mindig, természetesen Csőri Várpalotán.
Elkezdett kopogni alig észrevehetően valami jobb hátul. Utána olvastam dolgoknak és sajnos ennyi km vel a hátsó lengéscsillapítók szoktak elfáradni. Attila megnézte és megerősítette a dolgot. Rendelt hozzá gyárit. Ki is cserélte. Most végre csend uralkodik. Meg kapott pár dl olajat hogy a szint a max - on legyen, mert kicsit lentebb volt a nívópálcán. Szerencsére nekem még van benne pálca.
Most hogy nézegettem a blogokat szembesültem vele hogy elmaradt a szerviz bejegyzés. Természetesen Várpalota Csörgő szerviz mint szokott lenni ez elmúlt sok év alatt.
Gyárilag elég gyenge a csomagtér rugója. Főleg szélben és emelkedőn. Ha meg van egy hátsó szárny az plusz teher még ha karbon akkor is. Így végre vettem az erősített rugóból meg a hozzá járó vissza csukódást gátló gumiból.
Már megvétele óta szivat hogy néha leenged 0,2-0,3 bár-t a kerék néha. Aztán több hétig semmi. Gondoltam utánna járok. Találtak egy repedés a felni szélén. Így csere. De mivel a másik is meg volt padkázva az helyett is lett egy véve. Így a két hátsó cserélve lett. Ami fenn volt meg meg lesz csináltatva. Meg így már a téli garnitúra került fel.
Még nyáron voltunk egy kötelező szervizen csak kicsit hanyag voltam így elfelejtettem felvinni. Természetesen Várpalota.
Gumicserénél észrevették hogy a bal első gumiharang kívűl a féltengelynél elfáradt. Aztán néha fekvőrendőr vagy rosszabb útnál előjött a Giulia betegség. A kézifék vezeték. Addig fajult a dolog hogy egyszer csak nem tudtam kiállni a garázsból. De hála a nagy lyukas felninek megrángattam a madzagot és megjavult.
Csőri orvosolta de mondtam rendeljen újakat. Gumiharang is cserélve.
Aztán előjött a másik Giulia betegség, amihez hozzájárult egy térdműtét és egy kis garázs kombinációja is. Illetve felgyorsította a gumikéder megsemmisülését az első ajtónál. Ez is cserélve.
Végre elkészült. A lámpa lett cserélve bal oldalon meg a lökhárító. A győri szervizben a kár felvevő nagyon segítőkész. Végre fekete a pajzsom. Aztán ennyi. Miután visszajött és a sokadik ember jegyezte meg hogy ezt a szint biztos valami színvak fújta gondoltam saját pénzből újra fényeztetem. Mondjuk hozzá tartozik hogy ezt a szint szinte lehetetlen eltalálni. Ennek ellenére Veszprémben egy német konszern márkaszervizibe meg tudták oldani. Én a győriek helyébe oda járnék fényeztetni. A lökhárító szétszedésével nem volt sok gond mert magától szétesett. Most legalább rendesen össze lett rakva. 1.8 millió volt a javítás, a lámpa több mint félmillió.