Tagok >> Hardy >> 156 1.9 JTD 16V M-Jet >> Blog
- Típus:156 1.9 JTD 16V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero Metallico
Kicsit elfáradt a vezetőülés oldalsó része. A bőr megereszkedett rajta, mivel a szivacs elfáradt alatta. Most olyan feszes megint mint egy húszon éves feneke :-) Még festéket kell szereznem és a kopást kijavítani. De ez is úton van.
Kicseréltem őket mert kezdtek nagyon elkopni. Textar került bele. Remélem jó lesz és nem nyekereg. Meg meg lett forrasztva a kopásjelző vezetéke, mert el volt szakadva.
Kicseréltem őket mert kezdtek nagyon elkopni. Textar került bele. Remélem jó lesz és nem nyekereg. Meg meg lett forrasztva a kopásjelző vezetéke, mert el volt szakadva.
Elmentem megmosni és mivel kicsit jobb idő volt felraktam a hátsó feliratot, illetve kicseréltem. Az "1"-en még kicsit kell állítani lefelé.
Utána meg méricskéltem kicsit, hogy hogyan is működik a hátsó belső utastér világítás. Hát nem egyszerű, de nem ez a lényeg. Az ajtók csukva voltak én meg bent. Be látni nem lehet. Egyszer csak látom jön egy család, apuka visszafordul a járdán oda áll mellé nézegeti és motyog hangosan: Hű de szép hű de nagyon szép. Körbejárja nézegeti, és mondogatja folyamatosan. Aztán továbbmentek, de még párszor visszanézett rá...
Vettem pár ledes szofitát, mert megtetszett, meg jobb a fénye.
Csomagtérbe, meg a napellenzőknél óriási a változás, úgy is mondhatom hogy fényévnyi. Főleg a csomagtartóba.
Elöl a belsőtér világításnál már nem akkora. Ennek az oka, hogy az izzónak lefelé, és felfelé is kéne világítania, mivel tükröződnie kéne a foglalat belső felső részén. De hát ugye ez vagy lefelé, vagy felfelé világít. Megoldás vagy egy ledpanel, vagy egy körbe ledes szofita lenne.
Hátul a beltérnél szintén óriási lenne a változás, viszont ott az ajtónyitás illetve a felkapcsoláskor valahogy megfordul a polaritás. Így vagy fel tudom kapcsolni, vagy ajtónyitásra működik csak. Ennek még utána járok, hátha át lehet kötni valahogy.
Kicsit eresztett az olajcsövem az amelyik az olajhűtőhöz megy, ezért gondoltam kicserélem. Felhívtam Csörit nézze meg legyen szíves mennyibe kerülne. Még jó hogy vezettem, így ülve voltam. 36.000+Áfa. Gondoltam akkor ereszteni fog, aztán eszembe jutott hogy megkérdezem a hidraulika szervizeseket. 4000 forintért megcsinálták.
Kicsit kopott volt a felirat hátul így rendeltem egyet helyette. Illetve a bal oldaláról hiányzott a Design Giugiaro felirat. Nem tudtam miért nem vettek rá. Aztán mikor kifizettem megtudtam. Ennyi pénzért akár aranyból is lehetne :-)
Lassan készülget, még a pajzs hiányzik mert az is egy kicsit kopott. Lejött róla a króm, ezért csak nem rakom vissza ehhez a szép lökhárítóhoz. Radar is működik csak még a kikapcsolását kell megoldanom.
Elkészült a Novitec toldat. Házasítva lett a lökhárítóval, már csak a fényezés van hátra. Mire meglesz remélem a pajzs is megérkezik, mert az is elég csúnya volt. Le jött róla a króm. Meg eléggé megszerettem a hátsó tolatóradart, így kapott előre is. Bár nem szabad csak rá hagyatkozni, de jó szolgálatot tesz, főleg ha olyan valaki vezeti az autót aki nem nagyon érzi az elejét, meg a végét, és néha van ilyen :-). Meg így sajnos nincsen elegendő hely az "A" típusú rendszám felhelyezésére, meg kell hogy adják az engedélyt a "B" típusúra. Remélem most már nem kekeckednek.
Még valami relé kell ami bizonyos idő után kikapcsolja az elejét, vagy a gyújtásra vagy a tolatólámpára kötöm rá. Szerintem ebbe ismét Szakember :-) segítségét kérem.