- Típus:Spider / GTV GTV 2.0 Twin Spark Lusso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:metálkék
Pfffff.... Rég irtam a blogba, de a mai szerelés után nekiültem. A felnik nagyon szépek lettek.
Azóta voltam otthon(Magyaro.), de sajnos vissza is kellett jönni:((((
Elöjött pár probléma amit orvosolni kellett. Kilyukadt a kipufogó a múlt héten, a középső rész egyik tartója tört ki a csőböl, és elkezdett ingadozni az alapjárat.
A kipufogót mindjárt másnap gyorsjavítottam, de a felrakott foltot egy oldalról nem tudtam körbehegeszteni helyhiány miatt. Ma potoltam, levettük a középső részt és szépen megtisztitottam, lehegesztettem és lefestettem hőállóezüsttel:))))
DE a nap SZOPÁSa még hátravolt.
Megjött két nap alatt a lambdaszonda, gondoltam kicserélem azt is.
Probáltuk kivenni a régit.......
Probáltuk még
Megint probáltuk:(((
2,5 óra alatt jött ki...
de akkor már melegitettük a kipufogó csővet.
A kedves szerelő aki beletette az elözőt, volt szives félrekapatva belehajtani a menetbe.
Qrva anyját....
Hála az égnek maradt benne némi menet igy némi javitás után vissza tudtuk tenni az újat.
Na még megnéztük a fékeket mert valószinüleg müszakira cserélni kell a tárcsákat, ráznak fékezés közben.
Na ez volt 5 óra hossza.
Már csak az olajcsere, fékek , gumicsere van hátra:))))) ÉS jöhet a müszaki szeptemberben.
Végre szép az idő, erre elvittem a kocsit a felnishez. Otthagytam mert volt helye nekem meg nem volt második szett felnim. Muszály megjavítatni a felniket mert a festés ronda volt rajta, a peremek
végig meg voltak dolgozva(köszi elöző tulaj) és a legnagyobb probléma hogy meg voltak ütve.
Most kigörgőzik, peremezik és újrafestik őket! A színe olyan lesz amit még nem láttam tojástartós felniben! Nem, nem rózsaszín:D Péntek reggel megyek érte és szombat reggel indulunk haza!
Tegnap reggel 8kor indultunk Nessi-t keresni:) 300km-t mentünk a tóhoz kanyargos szerpentineken és falukon keresztül, de megérte mert sok szép tájat láttunk és a GTV-t is nagyon élveztem. Úgy feküdt a kanyarokban ahogy kell. A motor is szépen muzsikált. Nézelödtünk, sétálgattunk majd indultunk vissza. 350km-t jöttünk visszafele, kerültünk hogy autópályán és autóúton jöhessünk visszafele. Ez fogyasztás szempontjából nagyon jó volt. mert indulás elött szinte üres jelzésnél 58 litert tankoltam és most még majdnem negyedig van. A nagyobb sebességnél viszont bebizonyosodott két probléma amit már sejtettem: 1. A vezető oldali elektromos ablakot meg kell csinálni mert nem zár be teljesen és erős szélhang van 140-150 körül. 2. A felniket görgöztetni kell, kicseréltettem a tengelyeken de az eredmény ugyanaz.
Megvolt a vezérmüszij csere, plusz ékszij olaj és vizpumpát is cseréltek. mivel csak telefonon beszéltem a szerelővel, nem egészen értettem miért cserélték ki a vízpumpát, holnap megyek vissza megkérdezni. Holnap megyünk egy 600km-es túrát Loch Ness-hez. CSinálok képeket, talán Nessiröl is(1 millió fontot fizetnek érte:) ).
Megkaptam az időpontot a szervizböl. Jövő hét csütörtök reggel 8kor áll be a szépségem.
Vezérműszíj(görgökkel), olaj(szürővel) és ha kell akkor ékszíjcsere lesz.
Mivel a közelben csak Glasgow-ban van alfa szervíz, igy kénytelen vagyok beérni egy nevesebb helyi szervizzel. Igy is 300+áfát kérnek persze fontban. Az 350 font(hála a 17,5%-os áfának).
Az 122500 forint körül van. De legalább meglesz még aznap. Utána leteszteljük mert a szünetben irány Loch Ness. Megyünk őslényt kutatni.:)
Végre megjött március erre ma leesett a hó. 10 cm havat söpörtem le az alfáról:(
De már sűt a nap és szépen olvad.
2008 02 29.-én Megvettem. 580 km-t utaztunk érte Skóciából London mellé egy haverommal.
A családi kölcsön Fiat Punto 1.1 Van-nal mentünk:). Végig esett. Egy kereskedésben vettem.
Reggel 8kor indultunk és éjjel 1re értünk haza. DE MEGÉRTE!!!!