Tagok >> Cro166 >> 166 2,4 JTD Progression >> Blog
- Típus:166 2,4 JTD Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:szürke
Lefejtve, újra töltve a klíma gázzal, olajjal a mai napon. Kicsit gyengébbnek éreztem már a hatásfokát, 450gr volt benne a 650gr helyett..3 év alatt ez normálisnak mondható sztem. Cserélve a pollenszűrő is. Javasolta a klímás, hogy próbáljam majd kimosni a hűtőket slaggal. Update: kimostam nem volt vészes szerintem..de pár bogár kijött belőle :)
Megtörtént a generátor szabadonfutó cseréje+feszítő+szíj, illetve a hátsó fékbetétek lettek cserélve.A rugós rezgéscsillapító 2éve kompletten lett újra cserélve.
Felhasznált anyagok:
INA szabadonfutó
SKF feszítő
GATES szíj
Mivel ismét fitt a futómű, fel is tetettem 3 év után ismét a jó kis Technomagnesio felni szettet a gépre, 225/50x17-es méretű, Continental Sportcontact 3 tipusú gumikkal, 6-7mm es mintával.2011 es gyártású.Nagyon szépen futnak a felnik, gumik..csendes, ég és föld a kopott téli defekttűrő Good Year gumik után, amik mentek a kukába.Boldogság :)
Elkövetkezett a várva várt pillanat, az első futómű rendbe tétele. Cserélve lett:
4db lengőkar (TRW)
2db stab pálca (Metzger)
1db bal axiál csukló (Ruville)
1db kormánymű gumiharang bal.
1db belső féltengely gumiharang (Italy)
+futómű beállítás
Egyre lassabban tekert az önindító a reggeli első indításnál.Kapott egy új Yuasa 100Ah 850A -os akkut. A második indításnál meg se nyikkant..kiderült, hogy a motor testkábele rakoncátlankodott..a gyengébb(13,2V) full terhelésnél mért töltőáram is 13,8 V -ra emelkedett! Az előző Banner akku se biztos,hogy halott ezek alapján..
Sajnos ismét cserélni kellett, alapvetően a kinyomócsapágy miatt, mert a füle letört,és a szerkezet lamellái is sérültek. Viszont nagy öröm, hogy megismerhettem egy rendkívül szimpatikus, hozzáértő, gyors szerelő csapatot! Köszönöm!
Elérkezett a műszaki vizsgára való felkészülés jegyében, a futómű rendbetétele.A két hátsó lengéscsillapító már évek óta gyenge volt, most kapott két új Monroe csillapítót. Az eleje mérés szerint jó volt, de ezek az állítható sárga Koni-k az agyamra mentek.Kemények voltak, szivárgott az állító csavarnál olaj belőlük.Így, előre kapott 2 bontott komplett gólyalábat..próba képen. Érzetre sokkal jobb, lágyabb lett.nem üt fel az úthibáknál.Cserélve lett még a jobb felső lengőkar 2 szilentje,mert nagyon lógott már.. Egyéb hibát nem észleltünk a futómű környékén..pedig mentem vele a 6 év alatt 70e km t. Fékek még kibírják a következő 2 évet. Ja igen..a 2,5 éve cserélt összes kipufogótartó.gumi elszakadt!! Volt ahová kényszerből a gyári! régieket tettem vissza még a nyáron, illetve a középdobnál ma kapott újakat ismét.
A két első fóliás oldalüveget ismét natúrra cseréltem ideiglenesen, a műszaki vizsga idejére :)