Sporter - főkép
>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2010-03-06

Volt ma egy kis időm, és neki láttam a kitisztítani a Novitec légszűrőmet. Vettem hozzá BMC tisztítót szettet. A metódus nem túl bonyolult, ha nem számítjuk azt ahogy ki kell bányászni a betétet a helyeről (de szó szerint bányászni).:
1. Kell hozzá egy szerelőakna (4 tappancsú autóemelő híján :) )
2. Még 2 ügyes kéz a sajátomon kívül, aki segít feszíteni a légszűrő ház oldalát, míg én próbálom kihúzni a szűrőt.
Innentől kezdve már gyerekjáték volt :)
A szereléssel (ki-be) és a száradással kb. 2,5 órát vett igénybe. /Kár h nem csináltam fényképet arról h milyen volt és milyen lett, mert nagyon látványos lett volna/
Ezután már nem bírtam ki, h ne menjek egy kört Mazsival lassan 3 hónap után. Kicsit hideg volt, de legalább száraz volt az út. Megtankoltam és autóztam kemény 12 km-t :D ...aztán vissza a garázsba :S

Lehetne már jobb idő....................

>> EseményAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-12-15

Ismét itt a tél, a csúszós, latyakos utak, és mivel ezen az éven sem szeretném a kis alfámat kitenni ezen körülményeknek, elküldtem 1 kis pihenőre :)
Az elvégzett feladatok ugyanazok mint tavaly ilyenkor. Minden rendbe volt ezen az éven, leszámítva az EGR szelep hibáját, azt cserélni kellett.
Most egy idény alatt, egész pontosan 16665 km-t alfáztam, kicsit kevesebbet mint az elmúlt évben. Lehet h ennek is a gazdasági vállság az oka? :))

>> EseményAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-06-23

Május 29-én valóra vált egy régi álmom. Kipróbálhattam és vezethettem egy gyönyörű Ferrari F430-ast. (Néhány adat: 4300ccm, 490 LE, 465 Nm, kerámia fékek. Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4,2 mp)
Amikor mentem a helyszínre azon gonolkodtam, hogy fogok én beleférni egy ilyen kis autóba az én 190 centiméteremmel, de aztán kellemes meglepetés fogadott, ugyanis a fejteret leszámítva nem volt szűkebb mint a GT :) Bent ülve, ami elsőre szembetűnik az F1 váltó, a hatalmas START gomb és az a bizonyos kis kapcsoló, amin a SPORT ill. a RACE módok közül lehet választani :))) Sajnos a Race módra nem engedték átkapcsolni, de gondoltam a SPORT is elég lesz így elsőre.
Kulcs elfordít, Start gomb benyom, 1 pöckölés a váltón, aztán indulhattunk is. A futóműve nagyon jó, nem pattog, nem érződik túl keménynek, az utat viszont úgy fogja ahogy az a nagykönyvbe meg van írva. A motor nagyon bitang, nagyon szép hangja van, és a váltások....mint a egy sportmocinál....csak katt-katt :)) A felni 19"-os magnézium öntvény és a kermámia tárcsák az egész felnit kitöltik. Hát mit mondjak....meg tud állni a kicsike :)
Sajnos elég kevesett prógálgathattam, de így is szerencsésnek érzem magam, és elhatároztam elkezdek gyűjteni egy ilyenre :)))))))))

 
>> EseményAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-04-20

Szép volt, jó volt, megyünk jövőre is!

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-04-10

Beszart az EGR szelepem, és ezt 1 motordiagnosztikai hiba jellel mutatta nekem a kicsike. Elösször csak azt hittük ki kell kormolni, de teljesen felmondta a szolgálatot. Aztán kb. 1 hétig szelep nélkül jártam mert nem voltam hajlandó 60 ezret fizetni 1 újjért, de azt kell mondjam h nélküle sokkal jobban pörgött a gép :)) Csak az a fránya hiba jel idegesített, szóval szereztem egy párezer kilométert futott bontottat és az került bele.

 
>> Tuning és extraAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-03-19

Mai nap eltünt az első lökösről a rendszám, + faceliftes hűtőrács került fel szép krómcsíkkal :) Mivel a rendszám alatt volt pár csúnya műanyag sorja amit ki kellett javítani és ráfényezni, úgy döntöttem inkább fújják telibe az egész lökhárítót úgyis volt pár kavicsfelverődés rajta.

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-03-11

Szamosi mesternél ma sor került az olajcserére + minden szűrő cserélve lett + általános átvizsgálás, de minden rendben :) Minden szűrőből gyárit vettem, kivéve a légszűrőt.....abból most 1 Novitec sportszűrő került bele.

>> EseményAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-01-07

Karácsony után elérkezettnek láttam az alkalmat, hogy téli pihenésre küldjem szeretett GT-met, miután 1 kis hegyi kirándulás alkalmával nem sikerült eljutnom a kitűzött célig a téli gumik hiánya miatt :) Egyébként sem szerettem volna használni a jó magyar sós utak miatt, de a mostani havazások által fizikailag is képtelenné tették még a gondolatot is.
Így kapott 1 alapos mosást kívülről, belülről pedig csili-vilire tisztítottam, fagyállóval feltötve mindene és várjuk a tavaszt, vagy legalábbis h elolvadjon a hó :)
Most 49860km-nél járunk, szóval mire jó idő lesz, olajcserével kezdünk + szokásos mivel az előző 30ezernél volt.

>> Tuning és extraAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-11-12

Mivel a gyári motorvédőm enyhén széttöredezett és fityegett, kénytelen voltan beszerezni alu lemezt (Autodelta) és felcsapatni a gép alá nehogy megsérüljön vmi. Amiért jobb, hogy vmivel hosszabb és így már védi a váltót is.
Ha már bent jártam a szervízben, kicseréltettem 1 kiégett helyzetjelző izzót is :)

 
>> Tuning és extraAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-08-07

Új Pirelli P Zero Nero gumik kerültek fel a mai napon 225/40 R18 méretben!
40515 km-t mutat az óra!