Hosszù ideje agyaltam egy fejegység updaten,es a clarionok hangzasa mindíg tetszett, es kineztem egy típust ami megfelet az elvarasoknak.A teszteken is jól szerepelt uh. belevágtam.
A beépites alfahoz merten kisse trukkos volt,de megoldottuk.
Köszi ismét Jánosnak a segítséget.
A 8" -osok is kaptak egy leszorítógyűrűt karbonfóliàzva.



Nos még nem làttam idehaza gyári 156 ajtòkba 8" os kickeket beépítve,meghàt a 15" os rokit megkellett tàmogatni előről,uh gondoltam essünk neki.maga a 8" os kickbass beszerzése sem volt egyszerű.Ebayen vagy low budget noname kacatok,vagy iszonyat dràga cuccok voltak.Mardt az aprohirdetések rovat.ott akadtam a jbl gt 82 es kickbassokra.oldscool papírmembrànos cucc.szimpatikis volt így megvettem.Ezutan méretezes,3D modellezés,némi cnc maràs következett a megfelelö kiemelés érekében.Az ajtòpanelok megvàltak a gyàri hangszòrògyűrűktől.Az ajtòlemezre farostlemez került rögzítésre,majd erre rögzült a kiemelőkeret 50 mm mélységgel.így kb 70mm a kiemelés de az ajtòlemezt a nyílàsnàl hidegalakítani kellett hogy beférjen a màgnes.A hangszoro mélysége 110 mm.Ezekkel pàrhuzamosan bitulapozva lettek az elsö ajtòk is.
A csomagtartoban a gyengécske kenwood erősítőt egy combisabb emphaser ea 2200 vàltotta,miutan mar az első proba utan kideült hogy kevés lesz mint a barnabőrű eszkimò...au erősítőt egy òràt csutakoltam mire tiszta lett...
Így nez ki most a setup,meg hangolni kell bőven de azt profira bízom.Ezùton is köszönöm Ervin baràtom segítségét.még az erősítő takaràsàt kell vmikor megcsinàlnom oszt jòvan...






Úgy adódott hogy az apróhirdetések között ráakadtam egy 166 ból származó install takarólapra gravirozott logóval.átkellett szabni,rendberakni,és kitalálni hogy hova és milyen formbában tudom befaragni.ez lett belőle.



Felkerültek a feketére fényezett linea rossa felnik.Elöl 10 es hátul 12 es pogácsákkal.Futomübeállitás és légszűrőtisztítás is megvolt.



A mai nap kicsit eladtam a szívem,de már nagyon bizdergálta az agyam milyen lehet egy nemolasz vasat tulajdonolni.2006 óta csak olasz vas állt az udvarban.Miután a családban lévő V60 as volvot többször hajtottam és tetszett,valamint létezik náluk 2.4 öthenger. Miutan kaptam egy jo ajanlatot a gondolatot tettek követték.Volvo XC70 2.4 D5 AWD Ocean Race került a tulajdonomba.A családi kedvenc 156 továbbra is boldogít természetesen.Egy Alfa kell a családba.


Olajcsere, izzitógyertyacsere.
181000 km
Köszi Jata a fényeztetést.A felnik teljesen rendbetéve feketére porfestve.Megjöttek a gumik is.Mivel a 159 en bejött a Nexen N8000 igy a 156 is ezeket kapja nyárra.215/45 17 méretben.




Elkészült a mélynyomó komplett restaurálása,és a 156 csomagtartójához szabott méretű 40 literes zárt láda.Mivel reflexben 120 liter lett volna az igény így megelégedtem egy kisebb zárttal.A műveletekért köszönet Vas Szabolcsnak és Sebestyén Jánosnak a közvetítésért és a rendszerhangolásért.
Elkészült az alfásított hangszórórács is.



Régóta nézegettem,17" os kereket kerestem.Valami egyedit,ami nem jön szembe.Azthiszem sikerült.Gyári 156/147 , linea accesori ból volt választható.Nevük Linea Rossa. Gugli keresővel is alig találtam róluk képet.Kb így néznek ki majd a kocsin.
Jövő tavasszal felkerülnek feketére fényezés után.






Jártomban keltemben felfigyeltem 2 ti ülésre amiket a kidobás elől mentettem meg .Ezer köszönet Papamaci a szállításért.Épp kitakarítva száradnak és várják hogy folytassák útjukat a kárpitoshoz némi frissítésre.aztán elöbb utóbb helyükre is kerülnek.update: kísz vannak,örömködés van :)



