Mutasd

>> Esemény2025-08-09

Kecskemét-Abony-Jászapáti-Eger-Balaton-Ózd-Serényfalva-Tornanádaska-Torna-Áj-Szepsi-Jászó- Stósz-Rozsnyó-Nyilas-Igló-Lőcse-Csütörtökhely-Kakaslomnic

Kakaslomnic-Poprád-Káposztafalva-Csütörtökhely-Kakaslomnic

Kakaslomnic-Zár-Késmárk-Kakaslomnic

Kakaslomnic-Poprád-Vernár-Dobsina-Imrikfalva-Igló-Szepesolaszi-Zsigra-Szepes vára-Csütörtökhely-Kakaslomnic

Kakaslomnic-Poprád-Káposztafalva-Csütörtökhely-Tátraháza

Tátraháza-Tátralomnic-Csorba-tó-Kakaslomnic-Késmárk-Tátraháza

Tátraháza-Poprád-Garamfő-Nagyrőce-Szirk-Lévárt-Süvete-Özörény-Serényfalva-Szilvásvárad-Mónosbél-Eger-Jászapáti-Kecskemét

Most a gyalogtúrákon volt a fő hangsúly, de azért belecsempésztem a kedvenc szakaszokat is az útvonalba.

A fő motiváció a Tengerszem-csúcs megmászása és a szurdok túrák teljesítése volt. Gyerekkoromban jártam mindkét részen, most már a fiam is megkapta ezeket az élményeket.

A Szepesvéghely-Murányalja útszakasz volt nekem újdonság autózás szempontjából, jó lenne, de nagy a forgalom.

Sajnos a második napon volt fennforgás. Egyszer csak nem volt váltó, szerencsére kettesben maradt, így nyugodt helyre tudtam menni, ahol megállapítottam, hogy a váltóhuzal végi szem menete esett el a küzdelemben (előző napon volt váltogatás bőven Stósz és Nyilas környékén). Szerencsére 5km-rel korábban Poprádon egy szerviz mellett haladtunk el és emlékeztem rá, oda visszadöcögtünk. Egy igazi mindent megoldunk helyre csöppentünk, a falak a mester rally verseny emlékeivel voltak kitapétázva. Jó helyen vagyok, lesz megoldás. Jaroslav otthagyta az emelőn az Octáviát, nem bratyizott, jött-ment, készített menetet az alkatrészbe, mert persze ilyet nem lehet csak úgy felhajtani (próbáltuk). Egy óra múlva úton voltunk. Sajnos néha nem tudtam átadni magam a vezetésnek, nehogy akkor essen szét újra, máskor meg azt mondtam egye fene lesz ahogy lesz és kapcsolgattam ahogy jólesett. Mert ugye aki szereti a V6 hangját, az gázfröccsökkel visszakapcsolgat akár hatból egyig is. Nos, azóta is jó.

A tavaszi kuplung csere során mulasztottam el leellenőrizni a kontraanya feszességét, szerintem ott bukott el a dolog. 3000km-t és másfél napi szerpentinezést bírt ki áprilisban és most.

1413km
213394km