A múltkori ellenőrzéskor nagyjából tisztítottam ki az alapjárati szelepemet. Unatkoztam és gondoltam leválasztom a szelepe és alaposan kitisztítom... Elfűrészeltem a bajonettzár elfordulását gátló réz biztosítót.. Nem kis meglepetésemre a szelep egybe van nyitva a motor résszel hmmm.... Volt benne német halott katona is (FOSCH :D)... Féktisztító + Benzin + Fültisztító (SWAB)... Összeraktam és szépen forog a forgórész beindítás után sokkal aktívabbnak tűnik majd meglátjuk....
+ Ellenőriztem az injektorsor végén levő szelepet is, lehet majd kicserélem ha több órát áll az autó (min 4-5) nehezen indul nem veszi a fordulatot, dadog, leáll....
Jah tegnap bekerült az Új gyári FOSCH lambdaszonda is köszi Erhard-nak
Ma megejtettem, az ECU kiolvasását is. Minden Resetelve próbakör után, csak a Lambdaszonda jelzett hibát, ez magyarázat lehet a nagy fogyasztásra. Resetelve lett még a Légzsák hiba is már nem világít a szemembe. Tehát Lambdaszonda beszerzés indul.
A múltkori ellenőrzéskor, meglestem a gyertyákat is... uhhhhh. NGK gyertya + Olaj a gyertyák mellett, kopott elektródák (amúgy özbarnák) és korom a gyertyák tövénél, az összes gyertya átfújt már . Na albaauto email és telefon le is tárgyaltuk az 50000 km -es szettet, köszi neki. Ma bekerültek, sajnos repedt volt két gyertya kábel gumi is, ezért a cseréig mindre vasta zsugorcső applikálva. + 3 trafó alján repedést látok azt ,még nemtom mi lesz vele :D...
Most került be az autóba egy bontott bosch LMM melegen semmi hiba egy jó hosszú és kimeritő próba alatt, meglátom hidegen mennyit javul...
Futómü javitás... első körben 43ezer az anyag csak... + köszi a csonkaállványszilentért AutoAlbának... Közben Olajcsere (Nekem jó az Agip is bele, minek a Selenia), Olajszűrő, Légszűrő+házjavítás, Pollenszűrő.