Ma véget ér a küszöböm kálváriája is. Még a hátsó lökhárító készülése közben (volt időm bőven:) találtam a főnix tuningnál egy olyan pár küszöböt, ami nagyon hasonlított az Autodelta 147-es küszöbeire, fél áron volt, így le is csaptam rájuk. Több próba, és formára alakítás után múlt héten került a fényezőhöz, egy hétre rá meg az autóra. Nem vagyok tökéletesen boldog, mert nem hibátlan, de nagyon tetszik. Ősszel jön a BlackLine felni, és gyakorlatilag kész az álom külső, már nagyon várom.
Elsőként újabb köszönetet szeretnék mondani (írni) GT-nek, akinek köszönhetően kis matricázással lett szebb az autó. :) Egy flakon féktisztító és a mai mosás kellett a képekhez, bocs GT, hogy eddig húztam. :D A rosszul feltett tricolor matricák cseréi, és a tanksapka dísz is sokat dob az autón, köszönöm! :)
A történet sok nappal később, e hét csütörtökön folytatódott, amikor is küszöbpróbára indultam, és égővásárlás lett a vége. Történt ugyanis, hogy induláskor kiégett a hátsó helyzetjelzőm, az utolsó előtt fékezés után pedig az izzó féklámpaként funkcionáló izzószála is megadta magát. Ez még a kisebbik gond volt, mivel egy Shell kútra tartottam, 375 Ft-ért vettem két új izzót. Csakhogy a kiégett izzó annyira túltöltötte magát, hogy megolvasztotta a búra foglalatát is, így csak az izzó eltörésével lehetett azt kiszedni, majd a megolvad részt visszaformálva sikerült az izzót is kicserélni. Aznap derült ki, hogy nem elég pontosan illeszkedik a kifejezettem erre az autóra legyártott speciális küszöb, ezért ma reggel az utam Váchartyánba vezetett, ahol Csabival formára szabtuk, és jövő héttől a fényezőnél lesz. Reményeim szerint péntek este felkerülhet, de majd csak akkor hiszem, ha már látom. :) Addig is alant egy kép a várható végeredményről. :)