szpiro - főkép
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2013-12-29

Gondolom sokan vagyunk így akiknek lóg a gyári kárpit. Nekem kettő GTVből kettőnek ez a baja. A szigetelés a helyén marad de a gyári kárpit lelógott, ezért még tavasszal levágtam. Mindig volt más ezért így maradt. Szintén kettő GTVből kettőnek nálam gondja az első ülés is. Egy részt ferde másrészt a bőr a sarkán kikopik.

A javítás a jövő héten lesz, ezért most csináltam fotókat a kezdeti állapotról. Ami tenni fogunk a következő: Ülés szét bombázása, ülés váz hegesztés, bőr foltozás után vissza az ülésre, új váltó gomb bőr, új tető kárpit (fincsi plüss, direkt tető kárpit anyag. Kárpitosom elmondta, a gyári anyag nem ereszti át a levegőt. Ez pedig azért probléma mert nyáron a ragasztóban levő buborékok kitágulnak. Sok év alatt ezek addig folytatódnak, hogy a kárpit lejön. Az új anyag ebben profi, hogy szellőzik.)

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2013-08-13

Tehát az autó végre megy. A problémát végül a gyújtásmodul cseréje oldotta meg. DE közbe kiderült Olah kartárstól kapott légtömegmérő jobb mint a gyári :-D
Pénteken visszakapom. Hétvégén pedig irány pécs :-D

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2013-07-29

szóval szóval vissza olvastam és jó pár hónapja azt írom már csak egy érzékelő kell és kész. Hát a folytószelep állás érzékelő már rég ki van cserélve. De az istenit sincs rendes gyújtás 3000 felett. Computer és légtömegmérő és folytó szelep állás érzékelő már cserélve lett. Az egyetlen elemet nem cseréltük még, aminek köze van a gyújtáshoz. De a héten a gyújtásmodult is egy új darabra cseréljük. Még kitartók.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2013-07-02

Nos hol is hagytam abba, új fojtószelep állás érzékelő, új légtömegmérő és mára már új motorvezérlő elektronika is van az autóban. De nem működik. áááá. A legvalószínűbb, hogy a bontott légtömegmérő ugyanúgy rossz mint az eredeti. Holnap ide ér Olah a megmentőm kartárstól az ő régi és működő képes légtömegmérője. Nagyon remélem hogy azzal már újra hasítunk.
Persze minden a jövő héten derül ki, mert a kedves és fáradhatatlan szerelőm elment nyaralni.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2013-05-26

előző poszt óta kicseréltük a fojtószelep állás érzékelőt, és a légtömegmérőt de még mindig nem megy rendesen az autó. Hiba üzenet nincs. Ha a FIAT szervizes progija rá van kötve akkor pedig egyszer csak megszakad a gép és a kocsi közti kapcsolat. Motor vezérlő elektronika vagy gyújtásvezérlő cserével próbálkozunk.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2013-03-30

Nos hát ugye az előző összerakás után úgy volt működő képes az autó. A folytó szelep állás érzékelő le volt húzva, de így alapjárat nem volt a legjobb. Szóval Marek fantasztikus olcsó alkatrészével sikerült megoldani, de a próba úton alapjárat már volt a kocsi azonban a gáz pedálra nem igen reagált. Most is itt tartunk próbáljuk kimérni kinyomozni miért nincs elég levegő és benzin mikor neki lépek. Gyújtás és motorvezérlő már járt specialistánál de még nem megy úgy ahogy kéne. Ezen a héten meg hószünet áááá. Azonban közben sikerült beszereznem egy szett Avon gumit a nyárra. Szóval nagyon várom haza a V6 projekt autót.

 
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV V6 TB // 2012-11-02

Rosso Alfa on the 8C (code 180)

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2012-11-02

Nos GTVm működiiiiiiiiiik. fantasztikus volt egy hónap után újra benne ülni. Sőt kipróbáltam hogy eddig V6TB szűz kézbe adtam én meg beültem hátulra. Félelmetes érzés mikor megjön a nyomás és érezni hogy a sofőr is meglepődik. :-D Összességében még egy érzékelőt kell hozzá rendlenem és tökéletes, de addig is használható. Már nagyon várom mikor szétbontjuk és kezdem a festést és kárpitozást. Következő Kaposújlkara nagyon szép lesz :-P

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2012-10-16

Nos nagy örömömre az üzemanyag szivattyú működik. Mindenhol tökéletes az áramfelvétel. Elegendő a benzinnyomás is. De terhelésre még mindig dadog. ááááá
Jelenleg várjuk a csodát attól, hogy mit mond az autó ha rákötjük a vezérlését számítógépre.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2012-10-10

Nos hol is kezdjem. Az autó különös elektromos hibákat produkált, míg végül egyszer csak végleg megállt. Nem kapott többé áramot a benzinszivattyú. elektromos javítás után végre járt a motor de terheléskor dadogott. Elindultunk az üzemanyag szivattyú irányába. Így lett meg a probléma valós oka. Az egész tank tiszta kosz. A szűrő teljesen eltömítve. Szegény szivattyú már annyi áramot vett fel hogy megolvadtak a csatlakozók. Tehát csatlakozók már cserélve. Szűrő cserélve, szivattyú csere alatt, és természetesen az egész rendszert pucolhatjuk. Sajnos ez az a lassan 2 hete tartó folyamat ami miatt nem voltam Kaposújlakon. ha hétvégére elkészül a V6TB kénytelen leszek közúton tesztelni .-))))