szpiro - főkép
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2012-07-06

Hát én nem tudom többi GTv tulaj így járt -e. De előző GTV hütő vezérlését 3szor javítottuk. Most a V6TB is úgy döntött nem kapcsolja be a ventilátorokat. Na semmi gond, ügyes autovillamossági szerelő 15-ért orvosolta. Erre meg a hűtő vizem kezd el csöpögni. Jelenleg napi 1 liter vizet töltök utána de jövő hétvégére ezt is befoltozzuk. Addig is desztilált vizet kell vennem liter szám.

 
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV V6 TB // 2012-05-03

Nos már az előző GTV-ben is ben volt a ráncfelvarrott verzió 3 ágú kormánya. A hétvégén végre be került ebbe. Mellette játék gyanánt még a hátsó ajtót is beállítottuk most már elég elengedni és nem kell megnyomnom hogy csukódjon. :-D
Jövő héten hegesztjük a leömlő repedését és jön a fincsi plüss tető kárpit.
Illetve kész lett a termosztát csere is, mint ígértem. Sajnos közben kiderült hogy gyújtáselosztó rotor és fedél is csere. De ez van érzem ahogy tér visssza a ménes.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2012-03-20

Nos természetesen olajak szűrők vezérműszij feszítőkkel meg a vizpumpa csere. Ehhez jött még elől és jobb hátul lengőkar cserék plusz hátul még a gátló is. De az ép volt még a pirosból. Szóval mindenféle kedvezménnyel és a sose a gagyit választva 150kilo alkatrész bele ment. De a végeremény egy csoda. Most még termosztát csere van tervezve. Aztán illő lesz a belsejét rendbe rakni. Tető lóg, mint az előzőn is, de van egy fantasztikus kárpitosom akik gyorsan plüsre cserélni. Illetve azt hiszem veszek hozzá vajszínű bőr üléseket.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB // 2012-03-08

Nos hol is kezdjem. 150ló után valami több kell. Hasznaltauton.hun két eladó V6TB. Sorba vesszem őket. Elsőre a könnyebb eset. Egyik kereskedésben magyar papír gondoltam könnyebb esett. Hát egyszerűen mondva az autónka nem volt ép "magyar tipikus tákolás" mentes alkatrésze.
Így maradt a nehezebb eset az olasz papíros. Első pillantásra: Az autónak lóg a lököse de annyi gond legyen. Be is indul de kicsit dadog de valahogy bizalom gerjesztő. Kicsit melegedett (pár hete nem járt már) és a próba körön bizonyított. KELL.

Haza ért magyar rendszámmal. (ami persze a világ legnagyobb szívása, de hát itt lakom). Út hazáig: az autó mint egy vitorlás úgy járt mintha nem lenne benn gátló. De a törött Twinsparkból átrakott hátsó gátlók már jó útra terelték. Pár nappal késöbb kezdjük a szokásossal. Vezérműszíjjak, olajok szűrők gyertyák... Közbe kiderül azért volt olyan kelebóla mert első lengőkar is kuka. Jelenleg itt tartunk. Jövő héten jön haza jó motorral, fékkel, futóművel.
Csapatni már lehet, nagyon várom. Utána jönnek a külsőségek. Kinek van eladó Zender szárnya?

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS // 2012-01-07

jobb első defekt majd 2 bukfenc a réten GTV eltávozott az élők sorából

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TS // 2012-01-05

sajnálom de tavaly nyár óta mindig csak gondoltam rá hogy írnom kéne. Most van rá időm. Szóval amikor tavaly azaz bocs már tavaly elött nyáron megvettem 2010ben szép szürke volt. Elöző tulaj még alku tárgyaként kicserélte nekem a teljes középső belső kárpitot mármint azt ami az órát tartja rádiót meg ilyesmit.

Mivel használt autó volt igy átnéztük. Ez után vezérlő szíjjak ,görgökkel ,vizpumpával csere. első több mint százezres tételem. Azt hiszem volt még pár apróság de már nem maradt meg.

Csak a tökéletes autót tudom elviselni. A nyári melegbe a 15éves tetőkárpit feladta a harcot és lelógott. Egy fantasztikus kárpitos kicserélte az egészet babapopo puhaságú plüsre.

1.baj
Pirosnál álltam mikor az osztrák papa akivel már régóta versenyeztem a 84esen úgy döntött nem bírja tovább nézni a gtv hátulját és belém jött.
A biztosítója rendesen fizetett. Dávidtól lett lökhárító és lámpa. Mire megjött a lakatos barátunk el is készült. A maradék pénzből pedig az autót szét bontottuk. Megrendeltük a gyári alfa rosso 130b/b festéket és az autó Piros lett. Bár indok nem volt rá, mámint rozsda indok, de ha egyszer már festünk akkor kapott alváz védelmet is.

Kipufogó már megvételtől kezdve kicsit izé volt. Volt egy bizonyos fordulatszám ahol valami rezonált. Rá találtam a doktorra a kipufogó doktorra. Elvégezte a hibafeltárást és mire észbe kaptam volna már flexelt. De mire vérnyomásom normális lett már hegesztett. Utána csak élveztük milyen szépen szól a műhelyben a gép. Egyben megkaptam első dícsértem hogy milyen szép lett és jól teszem hogy költök rá bőven mert meglátszik.

baj2
házibuli, életem első és utolsó ittas vezetése... villanyoszlop
1napig bamba bámulás
indul a telefonálás, Szerelő - kasztnis testvér párt házhoz jött. Meg is lett az analízis. Vagy eladjuk vagy neki fekszünk és állat lesz. (na vajon melyik lett). Pár napon belül tréleren volt az autó, motort kivettük. Csak útban volt. Jöhetett a húzópad meg persze egy Volvo v70 csomagtérnyi és utánfutónyi alkatrész Dávidtól. Jobb első nyulványt levágtuk kb felénél és újat kapott. Ezután Monroe lengéscsillapítókkal, Brembo tárcsákkal , Selénia Olajjal és hasonló kaliberű alkatrészekkel újá építettük.

elektronika
Már a kezdetektől gondom volt az elektromos antennával. Végre lett egy guru aki második próbálozásra de összehozta, a megbízhatóan teljesen ki és be mozgó antennát.

2012.01.05 Kb itt tartok. Tervben van még: ajtók hangszigetelése, dupla végú kipufogó rendszer építése, hátsó két ülés közti műanyag bőrözése.