Elcseréltem a nyári 16 os felniket 15 ösre előre vettem két használt Firestone gumit 6 mm profilmélységgel, a hátson maradtak amit kaptam a felnivel együtt. A ballonosabb kerekek meghozták a várt eredményt: simábbak az utak :)
A bal hátsó ablakemelő bowdenje elszakadt, mert megette a rozsda. Az amoren sikerült venni egy bontottat, amit kis cseréltem.
Ma kicserélte a mester a vezérlést (vezérműszíj, görgők, vízpumpa, vezérlésmódosító), a generátorszíj feszítőgörgőjét, a szelepfedél tömítést, két főtengely szimeringet. A motor halkabb, pláne indításnál nem dízeles a hangja, és mintha jobban húzna. (de lehet, hogy csak pszichésen :)) (hat év, vagy 90000 km múlva esedékes az újabb csere)
Néhány hónapja erősödve ropogott a bal első kerék. Kicseréltettem a bal alsó lengőkart, jobb oldali axiálcsuklót + gumiharangot, és jobb oldalon szilenteket. Most csönd honol a kocsiban, remélem sokáig :)
Megérkeztünk Debrecenbe. Itt is vannak jó fej alfások.:) Még Miskolcon egyik reggel, meg se nyikkant, teljesen lemerült az akksi. Exide akksit tettem bele, egyből indult.
Március végén este hóesésben belementem Mezőcsátnál egy gyilkos kátyuba. Eredmény bal első felső lengőkar csere.