Mutasd

>> Szerviz2012-07-01

Az olajcsere megtörtént egy meleg nyári napon. Selenia WR diesel ment bele + egy olajszűrő.
Km: 160500

 
>> Szerviz2012-02-09

Új akkut kapot a gép. A régin meglepődtem, hogy csak 66 Ah/300A -os volt.
Most egy 74 Ah/680A -os akkut kapott.

 
>> Szerviz2011-10-07

km: 147000 Megtörtént az olaj (Selenia WR), olajszűrő és levegőszűrő csere. És ezen kívül egy szervizben még le lett cserélve a váltó olaj(Tutela) is. A váltónál a féltengely kihajtás olajtaknyos volt, csak egy szimering ment ki -> szimering kicserélve.
és ennyi :)

 
>> Szerviz2011-09-20

km: 146000 Az autón pár dolog lett cserélve. Az elő váltó oldali motortartó, ami este havernál gyorsan el is végeztünk. Már nincs rezonancia se. Utána hátsó futómű következett. Itt hosszlengőkarok teljesen rendben mégis jött kottyanás innen. A stabilizátor rúd mozgott tehát szilenteket kell cserélni, de ha már meg lesz bontva akkor a stabilizátor karokat is kicseréltük. Eredmény: teljes csend :)
Lassan olajcsere következik és váltóolajat(Tutela) is ledobom.
Más minden rendben van.

 
>> Szerviz2011-01-30

Az autóban eddig sok mindent kicseréltünk. Leírok "pár" dolgot ami eddig javításra került. Először is az elindulás nagyon nem volt jó, mivel erős rázkódással indult (egyesben), és a kuplung is nagyon kemény volt. Erre sok kérdezősködés után azt javasolták, hogy a kuplungot kell cserélni, kettős tömegű lendkerékkel együtt, mivel a kettő együtt kopik. Ezt a műveletet egy közeli szervizben végezték el. Nem volt olcsó mulatság, de elég reális áron "akcióba" sikerült beszerezni a teljes szettet (Valeo), az Albauto-nál.
Az első futóműből erős kopogás jött elő rossz úton, amiből felénk csak ilyen ilyen található, sima úton persze semmi. Nos lengőkarok lettek gyanúsak, még hozzá az alsók. Ezeket szintén kicseréltük (Runville).
A motort sem hanyagoltuk el, olajcsere (Selenia WR D 5w-40), és vezérlés (Gates) szett csere.
Az említett kotyogás, az első futóműből még koránt sem tűnt el. Alsók ugye cserélve, akkor még ott van a stabilizátor (kutyacsont) ami kotyoghat. Na akkor, lerendel, és már cseréltük is ki, és lám a kotyogás majdnem eltűnt. Ha ezt kicseréltük akkor már csak a stabilizátor rúd lehet a ludas. Nah akkor nekiálltunk lebontani az egész alját, kipuff le, hátsó motortartó kitámaszt, alsó lengőkarok kicsavarva, és lám fél nap csavarozás után nagy nehezen ki tudtuk csúsztatni a rudat. Láttam rajta még címkét ami 05-ös volt. Ezért csak a szilenteket cseréltük ki, amit úgy kell elvégezni hogy bilincset ami összefogja a szilenetet, egyszerűen szét kell ütni mivel gyárilag a csavar lyuknál össze van préselve. Elég az egyik felét szét választani és elfordítanim és már ki is lehet cserélni a szilenetet. Persze a bilincs szétnyitás után sorja marad aminek flexet és már összecsukásnál is pontosan fekszik a két fél. Egy kis zsirt is kentünk rúd és gumi szilent közé és már mehetet is vissza egy délutános szereléssel. És első futómű teljesen csendes lett. Nah kezdtem picit örülni :)
Remélem írtam pár érdekeset hasznosat, majd megírom a további dolgaimat is kocsival !
jah a km 131500 körül volt