- Típus:159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Luxor
Ma reggel a Párduc igazi olasz vasként viselkedett.
7 óra 10 perc:
Beültem, elindítottam, majd jött az üzenet a műszerfalon, hogy ellenőrizzem az olajszintet, mert alacsony. A kijelző kockái is üresek voltak. Motort leállít, majd újra indít, helyzet változatlan.
Pálca ki, alig olajos a vége, tényleg nincs olaj! :-O
Tegnap amikor hazamentem rendben volt, a kijelző a szokott szintet mutatta. Vagyis 8 km alatt elfogyott a motorból az olaj!! Kocsi alatt nincs folt, kipuff vége fémszínű, mint mindig.
Volt otthon még 2,5 deci olaj, azt ráöntöttem, így a szint már majdnem a minimumot érte el a pálcán. A kijelző továbbra is visít...
Átjártam a másik garázs elé (10m hátra, majd előre) és a Pókkal elmentem dolgozni.
8 után a győri márkaszervizt felhívtam, ők is meglepődtek, hogy ilyen hamar elfogyott. Vitessem be, megnézik. (Ajánlatuk volt az assistance szolgáltatás, de azt a hajamra kenhettem, mert csak akkor visz szervizbe ha NEM otthon maradok fekve a vassal!!)
Megszerveztem a trélert, de előtte hazamentem, hogy kipakoljak a Párducból. Beülve bedugtam a kulcsot, hogy lefényképezzem a kijelzőt. Erre közli, hogy olajszint rendben. A pálcán is a szokott szint volt. Szervizt felhívtam, hogy mi van. Mondják hogy járjak vele, ha újra előjön szóljak. Trélert is lemondtam.
No, most akkor mi van? Hol volt az olaj? :-OO
Bár lehet, hogy csak féltékeny volt a Pókra, mert az elmúlt napokban inkább azzal közlekedtünk...