Bal oldali felső lengőkar csere és a kiegyenlitő tartáyból arra lettem figyelmes hogy fogy a folyadék még úgy is ha nem megy a verda, többször is utána töltöttem, aztán azt javasolták öntsek bele K-seal-t ( coolant leak repair). Megtettem, meglátjuk mi lesz, egyelőre oké a szint jó a hőfok is 90 és ha nem akkor vízpumpa csere.
ugy tunik oke es nem kell az egy eves vizpumpat cserelni
Eladó lett pár dolog ezert a sok küllős alufelni is ment.
Van még egy motorháztető egy első lökös es egy levegőszűrő, első ablaktörlő szerkezet valamint apróságok.
Csreltem a km órát mert a régi lcd-je megmakantés nem világít sötétbe a másikban viszont 212e helyett 191e km van ...
És köszi Zé a motorháztetó nyitást, mert úgy be volt állva a zár, hogy a pajzson keresztül kellett a zárat levenni és újrazsírozni, megjáratni. De az Alfa így is szepen megtett 1700km-ert és nem volt gond semmilyen folyadékszinttel, pedig rég nem tudtam ellenőrizni.
Olaj, olajszűrő, diesel es levegőszűrő csere és a hosszbordás szij
na meg egy műszaki vizsga ami ... leját, már de mostmár oké.
Petronas Syntium 1000 10W40 Engine Oil 4l és szűrő.
Belső és külső gumiharang (cv boot) csere most csak vezetői oldalon. (masik oldalon cserelve volt)
158800 miles
A tartalybol elfolyt a fekolaj kijelzo is jelezte, de mivel ra-ranextem es nem lattsm hogy baj lenne fogyna, hagytam. Most viszont mar gond van. Elfolyt.
2 hatso Fèkcsö beszerzes alatt es az elsot is cserelem.
A hatso helyen ment el az olaj kereket leveve elegge roszdas az s resz ahol gumi cso es a rez cso talalkozik ehhez nem ertek ezert ezt szerelo csinalta egy rez csovet az abs kockabol vegigvitt s kocsi aljan. Fekcsovek igy vegul nem lettek cserelve, legkozelebb majd, de nem talaltam megfelelo merettet az ebayen most a kezifekkabeleket is csereltem.
157e miles
Sok helyet megjart Epp most UK-t.
Angol testverevel is talalkozott
A hatso fek nagyon erett a cserere igy rendeltem 276mm-es tarcsakat £ 40 es hozza beteteket, mert nagyon sikoltottak mar, viszont a szereles kozel se volt egyszeru, mert a bal oldali feknyereg dugattyuja nem volt hajlando jarni, igy kenytelen voltam beszerezni egy masikat, viszont az mas tipus volt igy a regit egy felujito keszlettel sikerult megoldani, meg fel kellett tolteni fekolajjal es minden rendben is.
156000 miles
ket rugo elegge ki volt hasznalva Meg gyariak voltak
Es ki lettek cserelve
Szepen all igy a feneke az autonak es lehet pakolni bele persze modjaval
(Stab Anti Roll links) azaz stab. palcak csereje elol es hatul, sajnos Ezt csak szerelo tudta megcsinalni mert nagyon be volt rohadva.
£80 palcak £18 ebay
155000 miles
Infocenter csere, mert halvanyodott az lcd a amint bemelegedett es az ebayen sikerult beszerezni egy 2005 bol valot az mar mas.
Hatso spojlert levettem, mert nem tetszik es zavar a kilatasban.Az elado.
Jobb hatso ajton nem mukodik az ablak, de nem a motor reszevel lesz gond hanem a kabelekkel, szerintem ez meg folyt kov....
Aprosagokat csereltem meg amik belul vannak es karcosak voltak nana a belso vilagitast is es persze elol a kopott romeo matricat