Tagok >> mex86 >> 166 2.4 JTD CF3 150CV Progression >> Blog
- Típus:166 2.4 JTD CF3 150CV Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Grigio Patrizia
Kuplung cserélve.
Lendkerék maradt, teljesen jó állapotban van, nem löttyen-lóg.
Váltóolaj pótolva ami kiment a kuplungozáskor.
Kicsit már fent fogott, én észre sem vettem mivel naponta használtam a kocsit igy a változás nem tünt fel, csak a menyasszonyom jegyezte meg miután hosszabb kihagyás után vezette a Bellát, aztán elkerült a kocsi fényezöhöz kis kozmetikära, aki örömködött hogy milyen jól megy...
Ezután már az elsö hosszabb úton éreztem hogy 5-6ban meg-megcsusszan a kuplung...
Szóval sikerült kivégezniük.
Igy nem maradhatott, igy a csere meg is történt.
Közeleg a tél, kapott hát egy börápolást belül az éves 2-3 alkalom jegyében, spéci szerrel üvegek belülröl megtakaritva, pollenszürö cserélve hogy ne päräsodjunk, valamint az ajtótömitéseket átkentem vazelinnel hogy ne legyen befagyás vagy ilyesmi na meg ne is öregedjen a holmi.
Eltelt pár hónap, volt pár történés is.
Müszakin ahogy gondoltuk csont nélkül átment a vas még július végén, de mivel a lejárati idö aug. vége igy 2015.aug végéig nincs gond rá :)
Ahogy gondoltam nem birtam idegekkel a zajos hasznält gumikat, ezek mentek a levesbe.
Kapott nem fiatal, de profilra még jó Yokohamákat, tapadäs szuper a kor ellenére, és nulla a zaj.
Szeptemberben elkezdett befogni a hátsó fék, picit igy jártam vele kényszerböl, de birta a 2.4 :D
fogyasztáson lehetett észrevenni a dolgot valamint hogy picit lustábban indult a gép :D
Kézifékbovdenen lett visszaengedve és máris jó lett.
A vas még megvan, egy gerinctelen alak volt a vevöjelöltem...
Annyira nem is bánom :)
Ennek örömére kapott jobb elöre egy fékcsövet egyenesen oszträkiäból mivel ESP-s nincs utängyärtott igy gyäri lett.
Fék gatyába rázva.
Kapott még 4db defekttürö Conti gumit nyáriakat, a profil jó de elég zajosak sajna. Meglátjuk meddig maradhatnak fent.
Ezen kivül közeleg a müszaki, ezért egy elömüszakit is megejtettünk hogy ne kelljen kapkodni, a konkluzio az hogy semmi probléma igy akár le is vizsgázhatott volna de még van 2 hónapom.
Megint hajtottunk jó 1000km-t pälyän, a turbo geoällitäs teljesen kitisztulhatott, hibakód 100%-ban megszünt häla az égnek.
az autópályázásnak hála MIL lámpa probléma megoldódott, 100% hogy turbo geoällito kormolodás volt.
néha meg kell hajtani a vasat.
viszont bejelentkezett egy vevö is, ha minden igaz a héten már nem az enyém a gép....
az utód?
159 vagy 156 sw 2003-, jtd
Bőrápolás, belső takarítás, külső mosás, waxolás. 1 hónapja alvázmosás is megvolt eltávolítandó a tél nyomait.
Összes turbócső kiszerelve, IC kiszerelve, csekkolva.
Minden hibátlan, turbó szintén szuper továbbra is.
MIL lámpa néha még be bevillan erőteljes gyorsításra, oka továbbra is ismeretlen, turbónyomás szabályzó vagy légtömegmérő csere lesz szerintem.
- az ok meglett, lekormolódott geo
kiment 3 napon belül mindkét elsö tompitott izzóm (Tungsram emelt fényerejü, nem volt olcso 9 hónapja...)
itt németben 13eur/db-ert sikerült normälisabb H7est venni bele, ez meg még annyira sem volt olcsó....
most 240e-nél järunk, eröteljesebb gyorsitäsra MIL lämpa be-bevillan, turbonyomás problémära gyanakszom. coolert turbocsöveket megvizsgältam rendben vannak, ki kell olvasnom, lehet az LMM-et kell visszategyem a gyärit amit anno tévesen cseréltem.
szelepfedél tömités csere szuperül sikerült, teljesen száraz a cucc.
ja, 239-nél új akkut is kapott, Gigawatt 95AH. A koräbbi garis Banner 1,5 hónap ügyintézés után kicserélödött de nem kerül vissza, ez a Gigawatt magasabb inditoáramú, az 5w40 olajcsere egybeesett az akkucserével, azóta a hidegekben is gond nélkül indul, feleannyi tekertetésre mint korábban pedig az ülésfütés is konstans rajta van.
238e, ismét olajcsere
ezúttal Q8 5w40.
az elözö szervizhez elfelejtettem: termosztátcsere + összes bilincse, azóta a viz massziv 90 fok télen is, viszont a várt fogyasztás mérséklödés elmaradt.
cirka 235e-nél:
fékcsere körben betétek-tárcsák is, (sajnos a kopäsjelzöt nem javitottäk meg igy ki van kötve most is)
kézifékkötél csere
szelepfedél tömités csere
tankbeöntö jav.
vältórudazat kenés, azóta szuper a vältási érzet ismét
az alját szemrevételeztem és megállapitottam hogy szupervastagon alvázkezelték korábban igy a lemezek makulátlannak mondhatóak az alján is