Mutasd

>> Esemény2015-08-15

Idén Demjén-t vettük célba egy kis kikapcsolódás céljából. 3 nap és 2 éjszakát töltöttünk el egy nagyon szép szállodában. Puccos hely nagyon jól éreztük magunkat :) Nagyon jó időnk volt de szerencsére már hűvösben utaztunk ;) Összesen 594 Km tettünk meg a nagyvaddal szinte csak autópályán . Viszont nem tudom miért de mikor lejöttünk az autópályáról valami nagyon elkezdett a jobb elején "ropogni" nyiszogni. de csak ha be van kapcsolva a klíma ... hm érdekes. majd utána nézek. Lényeg hogy király volt és visszamennék :)
Km : 240 964
Néhány kép :)

>> Szerviz2015-08-15

Amikor megvettem a kocsit tudtam hogy nincsen a klímába gáz mert meleget fújt az utastérbe. Jöttek a nagy melegek, és gondoltam még nyaralás előtt jó lenne ha fel lenne töltve a cuccos. Szóltam Lali mesternek hogy kukkoljon rá mégis mikor hogy tudna bele tölteni gázt. Mikor meghallgatta csak ennyit mondott... te ez a kompresszor halott ... Na akkor megjöttünk :) halottam én is hogy van egy kis hangja ott valami cicereg. No akkor kell egy kompresszor , hosszas keresgetés után sikerült szerezni egy bontottat jó áron, rögtön vittem is Lalihoz és korrektül és gyorsan megcsinálta így pont kész lett mire mentünk nyaralni köszi érte :)
Mikor este hazavittem gyorsan még kicseréltem a pollenszűrőt aktívszenesre, és csináltam egy klíma fertötlenítést sosem árt .
Mint kiderült az én kompresszorom működött ugyan de alig csinált nyomás eltérést. Csere után feltöltve a rendszer nem szivárog és tökéletesen működik :)
Köszi: Lali75 !

Most már hűvösben utazunk :)

Kompresszor : 11 600 ft
Pollenszűrő : 3200 ft
Klíma fertőtlenítő : 2500 ft
Munkadíj + töltés : 20 000 ft

Km: 240 364

>> Szerviz2015-07-22

Gondoltam picit kitakarítom a verdát, kiveszem belőle a nem használatos dolgokat, kiporszívózom stb stb... az akksi körül is rendezkedtem picit, valószinűleg ekkor megmozdítottam egy kicsit a sarut.
Mikor végeztem mindennel vissza akartam járni vele a garázsba. Gyujtás ráad a ICS vígan üdvözöl elalszanak a kontroll lámpák indítanék.... és..... egy csattanás és csend.... sötétség . Mi a ** ... nem reagált semmire, aztán kiakadt a fordulatszám mutató... arra gondoltam hogy valami rövidzárlatos és kikúrt egy biztosítékot. megnéztem elől és az utastérben is minden jónak tűnt gondoltam megnézem hátul is... aha... csak hogy a csomagtartó nem nyílik áram nélkül....

Szép szavak kíséretében telefonáltam a szerelő ismerősömnek mit csináljak. Közben már bújtam a fórumokat hogy hogyan lehet kinyitni... rá is találtam szerencsére, és az alapján sikerült kinyitni, ugyanis a motortérből lehet neki 12V ot adni egy másik akksin kersztül. ( 1. kép ) akkor láttam hogy lötyög a saru közelebbről megnézve el van törve...már picit repedt volt, de eddig bírta a gyűrődést gyorsan netre fel ... persze ez spéci saru nincs ilyen minden boltban így gyárit rendeltem rá 3070 Ft.
Sebaj másnapra meg is jött és fel is pattintottam . Miután beirtam az ICS kódját minden rendben újra. :)

Km: 239 756

>> Tuning és extra2015-06-25

Sikerült beszerezni egy szett Alfa Romeo-s szelepsapkát, kulcstartóval. :) Köszönet érte Giotti155 2.5V6 . !! :)

>> Szerviz2015-06-04

Megejtettem az olajcserét a nagyvadon.
Délután indulunk Pestre. kirándulunk egyet. Gondoltam előtte ledobom a fáradt olajat, bár a leengedett olaj elég tisztának tűnt még, de tartjuk magunkat a szigorú olajcsere periódushoz . :) Főleg mióta a motorfelújítás volt.

Olaj : Selénia 20K - 10.500 Ft
Olajszűrő :MANN Filter - 3540 Ft
Levegőszűrő: MANN Filter - 3620 Ft

Km: 238.099

>> Szerviz2015-06-04

Eljött az ideje hogy kicseréljem a sport dobot.... nem tudom lehet hogy öregszek?! Mostanában többet jártam a vassal hosszú úton, és már nagyon zavart a kipufogó hangja. Mivel használt volt, már eléggé kiégett és nagyon nagy hangja volt már már " ladás "
Így hát rendeltem egy dobot a bárdiból. Másnapra meg is jött, és ma fel is pattintottam. Kb fél óra volt, mivel minden passzolt :) Beindítottam és CSEND végre :) :) Csak suhan az úton pörgetve sem hangos :) Tetszik. Most már jöhetnek a hosszú túrák.

>> Egyéb2015-05-30

Kicseréltem a kocsiba a hangszórókat. Mivel én inkább a gyári megoldások híve vagyok, ezért törekedtem arra hogy a lehető leggyáribbnak tűnjön. Itt egy kis kompromisszumot kellett hogy kössek, mivel az új első szett "csipogója" túl nagy volt a gyári csipogó helyére. Ezért picit módosítanom kelett az eredeti terven. de nem baj megérte :) Nagyon szépen szól az új szett.

Előre : Renegade szett került,
Hátra : Alpine szett ( kétutas ) van ezekkel vettem az autót

>> Egyéb2015-05-11

Ma ráértem végre a kocsival foglalkozni kicsit , és csináltam rajta ezt azt . A hátsó lámpa feketére volt fújva ami jól nézett ki, de közeleg a műszaki vizsga és gondoltam megnézem milyen a gyári színnel, ezért lemostam. egy kis nitro higító csodákra képes. Tetszik a végeredmény.
Kicseréltem a vezető oldalon lévő ablakemelő gombját, mert el volt törve. szerencsére kaptam a kocsihoz +2 ilyen gombot :)
Belső tér világítást ledekre cseréltem, és kicseréltem a jeleket is. a Jelekért köszönet Giotti155 2.5V6 !! :)

>> Szerviz2015-04-27

Az elsődleges cél nem a tuningolás volt, csak ez volt "kéznél" :)
A Gyári kipufogó dob ami rajt volt belülről kezdett szétrohadni... arra lettem figyelmes hogy nagyon nézik a kocsi hátulját.... hmm mondom igen nekem is tetszik :) :) de mikor megálltam és megnéztem láttam hogy a belső hangtompító anyag, ami ugy néz ki mint ha paróka lenne lóg ki belőle... Elkezdtem kihúzni és csak húztam húztam kb 10 métert kihúztam.
Ez a jelenség már minden út után jelentkezett és ebből lett elegem. Eszembe jutott hogy van én nekem egy sport dobom a garázsba ,hát mit veszíthetek ha felrakom...
Így hát ellátogattam Dzsozy cartárhoz ahol minden adott volt egy kis legózáshoz. egy délelöttünk ráment de végül sikerült felrakni a gépre . :) Innen is köszi !!!
Jó mély hangja lett :D nem gondoltam volna hogy ennyire, :)
Nekem tetszik de mivel nem műbizonylatos így csak műszakiig lesz fent ez a dob, ami pár hónap múlva esedékes. addig élvezzük :)

>> Esemény2015-04-27

Megrendezésre került az első Alfa Sunday Győr. Egy jó hangulatú összejövetel , és beszélgetés. Mi is kilátogattunk :) Köszönjük innen is a szervezőknek. Jól éreztük magunkat, és az időjárás is kegyes volt hozzánk. Egy füst alatt felkerültek a Registered matricák is az autóra :) jól mutat :)