Tagok >> Benz >> 166 2,0 Twin Spark >> Blog
- Típus:166 2,0 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Ocean Blue
Már régóta a garázsban figyelt az erősítő és a mélynyomó, amit még ezer évvel ezelőtt vettem ki a kocsiból mielőtt eladtam volna. Most volt egy kis időm arra hogy vissza kerüljön méltó helyére .
Rendeltem egy új kábel szettet , valamivel vastagabb és jobb minőségű mint ami benne volt.
Beépítés egyszerűen ment. Az RCA jelet ( mivel a gyári fejegységen nincsen RCA kimenet ) egy ISO RCA átalakítóval oldottam meg. Ha jól tudom ez a fejegységen a CD-tár helye ( kék színű ISO csatlakozó)
Onnantól csak hátra kellett vinni az RCA kábelt. Szépen a küszöbök alatt a gyári vezeték kötegben vezettem el, csatlakoztatás után már életre is kelt a technika.
Kellemes mélyet ad megfelelő beállítás után.
Eljött végre a várva várt esemény újra ! :)
Utoljára még a Muffin-nal voltunk cityn , azt is nagyon élveztük, és a mostani is nagyon jó volt köszönjük a szervezők sok sok belefektetett munkáját.
Nagyon jó idő volt már már túl meleg is, de a jó kaják ,jó kiállítók na és persze a színpadi programok elterelték róla a fókuszt, egyszóval mi nagyon jól éreztük magunkat.
A Juniorral kapcsolatban vegyesek az érzelmeim. egyszerre tetszik és nem tetszik. :) Az biztos ha szembe jön velem egy azt megismerem már messziről.
Az autó jól bírta az utat, nem volt semmi gond egy kis hiba lámpácskát leszámítva. Egyik körforgalom után kigyulladt a légzsák lámpám. Nem tudom miért , lehet a porszívózáskor kontakt hibás lett valamelyik ülés légzsák, majd kiolvasom hogy mit is ír pontosan.
Szombaton Alfacity, így gondoltam hogy kitakarítom a verdát kívül, belül. Kipróbáltam az Auto Glym bőrápoló cuccát hát azt kell mondanom hogy eddig ez a legjobb amit valaha próbáltam. Miután beszívja a bőr a cuccot nagyon szépen le mattul picit , és nem az a fényes csúszda lesz belőle mint az előző szereknél általában. Szóval azt hiszem én megvagyok, ennél maradok. A következő ápolásnál beszerzem a bőr tisztító cuccot is és ápolás előtt meg is tisztítom.
Természetesen felkerült a találkozós matrica is , és a regisztered matricák . ( Köszi GT )
Szóval megtankolva ,kitakarítva várja a garázsban a szombati találkozót.
Itt a tavasz, vagy inkább kora nyár ?!
A lényegen nem változtat, fel kerültek a Bellára a nyári gurulók. Szokásos módon ki vettem a dob betéteket is és alatta is alaposan kimostam , kiszárítottam. A féknyergek kicsit megkoptak ezért felújítottam őket egy kis piros festékkel . Nekem tetszik :)
A gumiknak az utolsó szezonjuk lesz, de ha időközben látok valahol jó áron akkor lehet hogy kap egy szett újat majd.
Végül kapott egy tank 100-as benzint is.
Most már jöhet a jó idő!
Km : 278.109
Ennyi eddíg bírtam. :) Vissza vásároltam a 166-ot. A történet úgy kezdődött hogy megkeresett a Pisti azzal hogy lehet eladná és hogy nem érdekelne -e ? Na hát itt kezdődött az agyalás, számolgatás érvelés, ellen érvelés stb stb és kijött az eredmény hogy egyáltalán nincs rá szükségünk. De hát szeretni ésszel nem lehet , szeretni csak szívvel lehet :) ugyhogy úgy döntöttünk hogy akkor legyen !
Nagyon boldog vagyok hogy úrja van Alfa a garázsban, ráadásul a legkedvesebb autóm mind közül.
Sajna azért az idő vas foga nem kímélte a vasat, de szépen lassan mindnet megcsinálok rajta.
Szóval ez egy hosszú út kezdete , illetve folytatása :)
Isten hozott itthon ITN ! :)
Igen ez a nap is eljött. Búcsút vettünk a 166 tól. Nagyon sajnálom mert az eddigi legkényelmesebb és legjobb autóm volt. Szerencsére nagyon jó helyre került, és tudom hogy ők is ugyan olyan gondos tulajdonosai lesznek mint ahogy én voltam , talán még gondosabbak is :)
De mielőtt átadtam volna az új tulajdonosainak, kicseréltem a bal első ablakemelő szerkezetet, elvittem műszakira, és lemostam ahogy azt illik :)
Egyik szemem sír a másik nevet... de erről a másik autó alatti blogban. :) hát akkor további sok sok Boldog Km-ert nektek Pisti155 .
Eltelt megint 10.000 km pontosabban 12,923km picit több mint 10.000 , sajnos ez most így jött ki, de cserébe kapott mindenből gyári cuccot. Olaj , levegő és pollen szűrő is gyári lett bele.
Természetesen az olaj most is Selénia mint mindíg abból is a Racing 10w-60. Most már boldogabban gurulunk bele az újabb 10.000 km be. :)
A csere szokásos módon zökkenő mentesen ment. Találtam egy kis olajszivárgást az olajhűtőnél, ez a következő cserekor orvosolva lesz.
Óra szerint: 247.221
Valós Km: 301.541 IGEN átléptük a 300.000 de sajnos az óra csere miatt lemaradtam róla :(
Szóval a következő csere : Óra szerint : 257.221
Valós szerint : 311.541
Nagyon régóta világít a légzsáklámpa az autóban ami nem csak a műszaki kor gond hanem alapból is... már nagyon zavart .
Keresgéltem hol lehet a hiba többször is de most lehet végleg rájöttünk. Ugyanis az óra csoportban hátul a figyelmeztető lámpánál szét volt égve az alaplap. Marektól sikerült be szereznem egy órát kedvező áron ami ráadásul fekete :) így egyszerre lett morcosabb és biztonságosabb a verda .
A csere zökkenő mentesen ment mivel a kormányt is levettem előtte . Kivesz betesz és kész :) sajnos a km óra állás nem egyezik. Másnap elgurultam a haveromhoz Győrbe ahol töröltük egy hibatárat . Es eltűnt :) öröm boldogság sajnos a km ert nem tudtuk átírni úgyhogy marad ez benne . Természetesen ezt valahogy dokumentálni fogom és műszakin is szólok .
Viszont az is érdekes hogy az agyában kevesebb km van mint az órában volt . Na mindeg mindent fotóztam .
Azóta kb 1 hete használom és szerencsére nem jött vissza eddig , remélem ez így is marad :) el sem hiszem végre csak zöld lámpa világít az arcomba :)
Km : 298.378
Új Km: 244.058
Munkába menet sötétben , esőben sikeresen bele mentem egy nagy kátyúba amit nem láttam sajnos :( tele volt vízzel és jöttek szembe is. Lehetőségem sem lett volna kikerülni . Mivel siettem a munkába nem volt időm rendőrt hívni sem így elkároltam egy gumit . Szerencsére a felni nem kapott nagyot csak minimálisat.
Másnap elmentem a gumishoz ahol még lehetett ugyan ilyen gumit kapni ami rajta volt így csak egyet kelett venni hátra.
Köszi jó magyar utak :(
Kicseréltük a kipufogót ( megint ) Azért megint mert nem is olyan régen cseréltem ... pár éve. Sajnos ennyit bírt az utángyártott MTS dob. Mivel nincs más ,
most is ilyet kapott . Keresgéltem de vagy arany áron találtam gyárit ( tényleg arany áron ) vagy csak helyettesítő terméket amit faragni kelett volna .
Levételkor már láttam is a kb ujj hegynyi lukat , de nem ez volt a legnagyobb gond. Elkezdtem rázni és jött ki a bele :) mint ha egy homokozó lenne benne . Megérett a cserére ez tény.
10 perc alatt megvolt a csere szerencsére jól illeszkedik az új MTS is :) indítás után végre ismét gyönyörű a hangja :)
Km: 297.020