Vettem Motip fújható zsírt, három alkalommal is telenyomtam a kulisszát, jobb lett a váltás érzete. Nyílván tökéletes nem lesz, kulisszacsere oldaná csak meg. Kb hat alkalommal szedtem le és raktam fel a balos ajtókárpitot mire jól áll, jó pár új bolha is eltörött. Nem értem, de mindegy, már jó. Ragasztópisztollyal megjavítottam a repedt, törött búráját az ajtóvilágításnak. Leszedtem az anyós oldali ablakemelő kis fedelét is, megcsiszoltam simára mert igen csúnya volt. Akárhogy próbáltam mindig összeveszett vele a fújható gumi, igy marad műanyag. Pár napja mikor hazaértem a kézifék ellenállás nélkül jött fel, mivel a tél előtt úgyis terveztem a cseréjét, meg lett rendelve mind a három, de végül az első kis kötél jónak bizonyult így azt nem bántottam.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088420t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088421t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088422t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088423t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088424t.jpg)
Egy cartárs látta facen hogy bőrt keresek, komplett belsőt, így rámírt jó sok képpel hogy van egy sötétszürke komplettan. Mivel fekete-piros, piros irányba szerettem volna menni, futottam pár kört, de inkább nem részletezem a tapasztalatokat. Így elhoztam TZoli cartárs kiséretében Kazincbarcikáról a sötetszürke belsőt. Nem mellesleg megismertem egy újabb jó fej Alfást. Mivel az időm a legkevesebb, szűk egy hét alatt sikerült beaplikálnom, takarítanom és bőrapolóznom. Egeszen megfiatalodott a belső, szeretek a kocsimban lenni. A balos ajtókárpit a b-oszlopnál eddig sem állt tökèletesen, gondoltam majd az új bolháktól igen, hát nem. Majd futok még pár kört vele. Tatabányán a Weltguminál megrendeltem 4 Infinity Ecozent a gyári r16 205/55 meretben, fel is rakattam a Teledialokra, úgy várják az igazi hideg eljöttét.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088203t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088204t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088205t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088206t.jpg)
A hátsó dob egyik gumifüggesztője szét volt repedezve, kicseréltem mind a kettőt Bosalra.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088062t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088063t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088064t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088065t.jpg)
TZoli cartárs megfújta 2k lakkal az általam felcsiszolt, előkészített lámpákat.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087976t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087977t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087978t.jpg)
210420 km-nél 14581 km utàn, kissé megcsúszva a tervezett 12ezer helyett, újra Seleniat kapott, új leeresztőcsavarral és Bosch olajszűrővel.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087950t.jpg)
Hogy megtörjem a feketeséget, a Giulietta Veloce mintájára raktam egy kis pirosat az elejébe.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087930t.jpg)
Fujható gumival megfújtam a scudettot, remélem tartós lesz, kapott 5 réteget. Laza másfél óra alatt meg is lett.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087914t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087915t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087916t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087917t.jpg)
A computer nem tudott kapcsolatot létesíteni a fekete számlapos műszeregységgel, így kiszedtem, szétbontottam, leszedtem a mutatókat és számlapokat cseréltem az egységeken. Így visszakerült az eredeti óra, km probléma sem számottevő mert csak 17 hiányzik így belőle. Sajnos a fekete óra nem tempomatos, így mikor kapcsolom, nem jelenik meg a jel az órán. Nem gondoltam volna hogy kétféle számlap van.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087849t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087850t.jpg)
Elkészültek Rendes József által a váltó kézifék szoknyák a Gt-be és párom 147-jébe is, gyors el is foglalták a helyüket. A kb fél éve vásárolt Bosch ablaktörlő lapátok meg is adták magukat, raktam fel Valeot. A fehér óracsoportot kicseréltem feketére, ha már minden fekete-piros. Remélhetőleg látja a comp igy egy proxxy rendezés után eltűnik majd a km villogás ami így 18 ezerrel kevesebb lett. A teljes képhez még egy piros-fekete bőr belső kellene.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087819t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087820t.jpg)
Mivel a 156-ot a téli kerékkel adtam el, kellett valami. Jó áron találtam mondhatni a szomszédban 16-os Teledialokat, Komáromból hoztam. Mindig tetszettek ezek a felnik, de jelenleg 17 colban nem engedhetem meg magamnak, biztos szép lesz ezzel is. Időközben kicseréltem a pollenszűrőt is aktív szenes került újra bele és egy klíma fertőtlenítőt is ellőttem. Egy hete Alfás barátommal megejtettünk egy komplett belső tisztítást is, meglepő volt hogy még a tisztának hitt helyekről is milyen kosz jött ki. Egyre jobb beleülni ahogy minden lassan a helyére kerül. Augusztus vége felé elkészülnek Rendes József által az új kézifék és váltó szoknyák is, sokat fog javítani az összképen. A jeleket kicseréltem feketére, mert az első nem volt a legszebb. Roll1983 cartárs megszponzorált vele :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087262t.jpg)