Mutasd

>> Egyéb2014-04-28

Hát átment a vizsgán. Nem csoda, lassan új autó lesz. Nem műszakilag van vele gond. Azt lassan letudjuk apránként. (Nem ilyesmire akartam költeni, hanem arra, hogy jól nézzen ki, de nem maradt választásom.) Sajna elsőre nekiálltunk a forgalmiba nem átírt Euroband D rendszámmal foglalkozni. Nem vót túl bonyolult, de azér eccerű sem, na...

Ezen kívül lett cserélve kerékcsapágy is. Meg még néhány darab a futóműben (sajnos mivel nem értek hozzá, nem tudom pontosan megmondani, hogy mi). Bár az rémlik, hogy valaki azt mondta, hogy ne ijedjek meg, ha nyiszog - ez állítólag természetes. A nyiszogásból lett csinnadratta. Mostmár rendben van ez is..

No, mindegy, hagyjuk is a szart. Always look at the bright side of life..

Nagy az öröm egyébként! 5,29-es a fogyasztás legjobbja, ráadásul elég vegyesen, indokolt a dízel mostanság, hisz járkálunk sokat, csak hiányzik néha a látvány. Jó vón nézegetni többet, csak nem látok rá az ablakból. Olajcsere következ mingyáújra.

Az autó úgy van rendben, ahogy az ember ránéz a arra a szerelemre, akiről tudja, hogy még fájni fog neki, de csak szerelmes és szerelmes. Az esze már máshova húz, de a szíve.. Soha többet nem lesz más, ez tényleg vonzalom. Elkezdtem gondolkodni is. Mondjuk úgy, hogy csinál, amit akar, végülis ő az első.

De az biztos, hogy legközelebb megnézem, hogy hol vásárolok. Sokat tanultam az elmúlt pár hónapban, lassan de biztosan haladunk a legjobb feszliftes multijet 156 felé.. de még hosszú az út. Pedig állítólag az enyém az egyik legjobb 156 az országban, ilyenből kevés van.. (Azóta is azon röhögünk az öcsémmel, hogy arra a kérdésre, hogy átmenne-e a műszakin abban az állapotban, ahogy megvásároltam, az volt a válasz, hogy "ezt visszatapsolnák". Üzenem, hogy fogalomzavar volt. Tényleg visszatapsolták, csak pótvizsgára)

Nahát, ezt a szart sztaniolba rakni jobban nem tudtam (nem értek a masnikötéshez sem).