Ezek történtek velünk az elmúlt évben.
Generátor feszültség szabályozó meghalt,kicserélve.Ha már szét volt szedve a szabadonfutót is cseréltük.
Bal első lámpa belseje szétperget,csere újra.
Kipufogó rezonátor cső piszkosul el kezdett zörögni,pedig kívülről teljesen jónak nézett ki,lecserélve.
A fékekkel még nem foglalkoztam mióta nálam van a csoda,így lecseréltem kompletten,tárcsástól,betétestől,221000km-nél
Brembot kapott.
Gumi fékcsövek is cserélve lettek.
223000km-nél olaj +összes szűrő cserélve.Most Xado 5W-40 SM/CF-et kapott.
Hát kb.ennyi.
Lehet 1-2 dolgot kihagytam.
A távirányítóval nem tudom nyitni,zárni az autót,tudtok valakit esetleg borsod megyében,aki újra tudná tanítani?Köszi!
Megint egy kicsit megkésve.
Kb.2 hónapja,213000km-nél,ki lett cserélve a vezérlés és a hosszbordás szíj is,görgőstől,mindenestől.
Olaj is cserélve lett,természetesen selénia,plusz,összes szűrő.
Nyaralás előtt átnézettem a futóművet,ezek lettek rajta cserélve:
Hátul:-kereszt lengőkarok
-csonkállvány alsó szilentjei,J.B.
Elől:-jobb felső lengőkar
-alsó lengőkarok középső szilentjei
-jobb alsó lengőkar,belső első szilent
-stabilizátorrudak J.B
Teljes a csend az autóban!
Korfut zökkenőmentesen kibírta a csoda!
3270km tettünk meg,oda-vissza,6.7l fogyasztással,végig légkondi,tetőbox csomagtartó full.tele,négy fővel,szerintem nem rossz.Óra szerint csak 5,8lvolt a fogyasztás.
következő projekt,vezérlés-hosszbordás szíj csere,a cuccok már megvannak hozzá,de megvárom vele a következő olajcserét,ameddig még van 1200km-em.
Bekerült az új kuplung és kettőstömegű,kicsit még szokatlan,de már nem kell elhajtogatnom a váltókart minden válltásnál.☺
A héten megérkezett az új szőnyeg garnitúra is,egész szép munka.
Tetőcsomagtartót is rendeltem,az is megérkezett,de még nem volt időm rápróbálni.
És a lényeg,tegnap felkrült rá a chiptuning is,manky és mreni kollégák kösreműködésével,eddig sem volt lusta a csoda,de most már megy mint a veszedelem!😉
Kuplung,kettőstömegű.
Több mint egy éve tagja vagyok a közösségnek,és még nem írtam semmit a csodáról,most egy kicsit pótolom.
Már mikor megvettem az autót,vacakolt a kuplung,de akkor még lehetett orvosolni,egy főmunkahenger cserével.
Eddig bírta.:-(
Így elérkezett a teljes kuplung cseréjének ideje.Legalábbis ez volt a terv,de a szerelőm.mivel már 205000 km tekeredett az órába,azt javasolta,cseréljük a kettőstömegüt is.Könnycseppek csordultak ki a szememből,mikor elárulta a költségeket,de rábólintottam.meg is érkeztek hozzá a cuccok,"képek alul :-)
Ezalatt a kicsit több mint 1 év alatt,ezek történtek még velünk.:
-olaj,természetesen selénia. kétszer mióta nálam van.
-olaj,gázolaj,levegő,pollenszűrő.szintén kétszer
-aksi,kicsit nagyobbra mint volt.85ah
-motortartó bakok
-bal kilincs zsanér
-bal első sárvédő.motorháztető,lakatolás-festés(sérüléseket,előző tulajtól kaptam)
-hátsó lökhárító hegesztés-festés(ezt is)
-teljes polír
-4 nyári gumi,Vredestein SPORTRAC 5, 195/65R15 Giugiaro design
-4 téli gumi,Dayton DW510E, 195/60R15
-termosztát
-hátsó kipufogó dob
-két első doblemez
-ablaktörlő mechanika+lapátok
Hát kb ennyi.Lehet kifelejtettem 1-2 dolgot.:-)
Össz költség:kb 600k.Nem számoltam pontosan,mert az asszony kinyírna :-)
Hátralévő projektek,:
-chiptuning,esetleg ez ügyben ha tippeket tudnátok adni,megköszönném!
-két első ülés elég ramaty állapotban van,azzal is kéne valamit kezdenem!
Örülök,hogy ennek az olasz csodának lehetek a gazdája!