Tagok >> Jock >> 156 1.6 TS >> Blog
- Típus:156 1.6 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:sötétkék
Majd 4 év után elválnak útjaink. Ma elvitték...
Jó autókázást és élményekkel teli km-eket kívánok az új tulajnak Tamásnak
Km: 216723 km
Esedékes az újabb műszaki vizsga. Az autó műszaki állapotát hűen tükrözi, hogy semmit nem kellett cserélni rajta és csont nélkül átment a vizsgán. Megkapta a téli szettet is.
Km:216425
Volt egy pár dolog ami már cserére szorult. Kicseréltük az összes stabszilentet elől-hátul. Borzasztó hangja volt a jobb hátsó kerékcsapágynak. Nem sokat bírt, valószínűleg kapott egy ütést ezeken a jó utakon szóval az plusz a csonkaállvány is kicserélődött. És végre hosszú idő után kapott egy új váltókulisszát bowdennel együtt. Most úgy néz ki hogy minden rendben az autóval. Csöndes, semmi koppanás és a váltó is mint újkorában :) Km: 215805
Már egy ideje mélyebb hangja volt mint kellett volna szóval irány a kipufogós a Mikepércsin. A flexicsövet cseréltük, minden más része a kipufogónak a szakember szerint teljesen rendben van. Csendesebb is azóta.
Km: 214602
Kapott előre és hátra is egy-egy új alfa jelet a régi kopott helyett. Plusz két matricát az index alá. Megérkeztek az alfás szelepsapkák is. Holnap jöhet a kerékcsere és indulhat a tavaszi szezon
KM: 212875
Nagyon szar állapotban voltak már a lengéscsillapítók meg a rugók. Instabil is volt az autó.
Mind a négy lengéscsillapítót cseréltük rugóval.
Kerékleszedéskor kiderült, hogy az ABS vezetékem elszakadt, azt is cseréltük plusz az ABS jeladót is.
Ha már emelőn volt az autó cseréltük a kipufogó gumitartóit is. Most már az is úgy áll ahogy kell és nem jár jobbra-balra menet közben.
KM: 212.680
Már egy ideje nem volt fűtés a kocsiban. Nem fújta a meleget csak a hideget.
Eddig bírtam a hideget. :)
Termosztát csere. Fagyálló csere.
És lőn jóidő.
KM: 210.865
Mivel a munkám miatt nélkülöznünk kellett egymást 4 hónapig ezért most éreztem azt, hogy eljött az idő, hogy helyrepofozzuk a karosszériát. Már a vásárlás óta mindkét oldalát és a motorháztetőt végighúzták egy kulccsal, ami már nagyon bántotta a szemem.
Ráadásul a küszöbre és az aljára is ráfért már a lakatosmunka.
A karosszériás kb a fél padlólemezt és az alját cserélte, cserélve lett a két küszöb is.
majd elvittem fényezőhöz aki telibe fújta az egész autót, hogy szép egységes színe legyen.
Most már nagyon szépséges a drága. :)
KM: 209.879