Mutasd

>> Szerviz2015-05-30

Sima olajcsere. Egyrészt ideje volt már, másrészt a sok jó tapasztalat miatt ki akarom próbálni a Castrol Edge 5w-40-et. Tehát a Mobil helyett most Castrol ment bele, plusz gyári olajszűrő. Mivel a levegőszűrő és a gázolajszűrő idő közben cserélve lett, így most csak ennyi.

>> Tuning és extra2015-04-18

Két hónapja jött az ötlet, hogy nyárra valami ütős 17-es kellene az autóra, és ha már variálunk, akkor alapnak a 4C grafit színű kerekeit gondoltam ki. A büdzsé és az autó lehetőségei egy biohazard mintás 17-est tettek lehetővé, beszereztem a "donort", és G-MANN kolléga javaslatára a BUDAGUMI-hoz fordultam a megvalósításért. A színnel nagyjából 40 percet tököltem a sikkens katalógus felett, az eredményt a képeken láthatjátok.

A kerekeket 60,000,- forintért sikerült venni, szerkezetileg tökéletesek voltak de nagyon leharcoltak, a célnak pont mefeleltek. A budaguminál 12,000,- forintért vállalták a javítást és fényezést felninként, egy hét alatt készültek el, hibátlan minőségben. Nem tudok betellni velük, kijárok napközben nézegetni..:D

>> Szerviz2015-04-15

Várható volt a km. miatt, szívesen kihagytam volna, de ez van. Kettőstömegű lendkerék csere és Kuplungcsere. Grósz feri csinálta Tárnokon, a következő 200ezer kilométeren a hangját nem akarom hallani..:D

>> Szerviz2015-01-29

Nincs is csodásabb, mint reggel hétkor a mínusz hatban azt hallgatni, hogy minden gázadásra ordító fújtatás jön a motortérből. Eldurrant az alsó turbócső.
Ennél nagyobb baj sose' legyen, délután emelő, a mindent megoldó duct tape és elmúlt a trombitálás. Az alba-autónál rendeltem bele egy utángyártottat, megérkezett, lecseréltem, ez is megvólt, forza italia :D

 
>> Szerviz2015-01-20

A futómű gatyába rázásával megvártuk a műszakit. Elöl a két felső lengőkart kellett cserélni és egy keresztstabilizátort. Hátul egy keresztlengőkar ugrott ki. Megszűnt a nyöszörgés, kopogás, zuhogás. EGR szelepet is tisztított volna Gyuri, de sok dolga nem volt, mint kiderült az olasz gazdi már ledugóztatta. Így csak a MAP szenzort tisztította, légzsák lámpát ütötte ki, egy fényszóró izzót cserélt és a hátsó ablaktörlő lapátot. A lengőkar cserék miatt futóműállítás is volt.
Ami belekerült az autóba:
Első felső lengőkar jobb - TRW
Első felső lengőkar bal - TRW
Első keresztstabilizátor bal - Lemförder
Hátsó keresztlengőkar - Febi
Fényszóróizzó - Osram
Hátsó ablaktörlő - Champion

 
>> Szerviz2014-12-02

Folyamatos "zörgés" jobb elölről, a vezérlés deknije alól. Azonnal ki vörösvárra Balassi Gyurihoz. Persze nála síri csend, alig tudtam megmutatni neki a hangot. Az ékszíjtárcsa volt az első gondolata, de bontás után ígért tuti választ. Kocsi maradt, az ékszíjtárcsa "cserélődött" délutánra. Lőn néma csend, visszakaptam a legszebb diesel hangot "evör"..:)
Ami belekerült az autóba:
Főtengely ékszíjtárcsa - Akron

 
>> Szerviz2014-09-08

Az autó szeptember 5.-én lépte át a határt, 8.-án reggel pedig már Balassi Gyuri műhelyében állt Pilisvörösváron. Semmi különös, az ilyenkor szokásos olaj-szevíz, vezérléscsere történt.
Ami belekerült az autóba:
Mobil Super 3000 5w40 olaj - 5L
Olajszűrő - Gyári
Levegőszűrő - Sofima
Pollenszűrő - Sofima
Üzemanyag szűrő - UFI
Vezerlés szett - Gyári
Bordásszíj - Dayco
Bordásszí feszítő - Gyári
Bordásszíj vezető - Gyári
Vízpumpa - Ruville