Mutasd

>> Esemény2012-10-21

Gyönyörű napos időben 24 C fokos hőmérsékletben zajlott a rendezvény mintegy 8-10 autó részvételével. Sajnos más olasz autó nem volt, így egyedüli Alfásként csapattam.
Végre működőképes kupplunggal tesztelhettem az eredeti "rövid" váltó áttétellel a kocsit. Miután beállítottam a megfelelő futómű-keménységet és eltaláltam az optimális gumi nyomást, nagyon jól kontrollálható lett a kocsi... Megjött az érzet, hogy lehet vele kanyarodni is. A pálya karakterisztikája -rövid egyenesek kemény féktávokkal, szűk fordulók, viszonylag magas rázókövek, a burkolat anyaga- nem kedveznek az autómnak, de ennek ellenére helyenként volt okom vigyorogni is...
Miután a félrekopott rallye-slickeket Yokohamás tanácsra megfordítottuk, sokat javult az autó balansza... Most koptak csak be igazán, van még bennük jó pár gyors kör!!
A kerékcseréknél nyújtott segítségért külön köszönet Szabó Marcika barátomnak! :-) Legjobb időm -a rázókövek használata nélkül- 1.25.7 mp lett. Maradt 2 körömben is jó pár tized -az egyikben elváltottam magam a célegyenesben, a másikban pedig megzavart egy lehúzódó autó- de így sem vagyok csalódott, mert az autó (váltó, kupplung, motor, fékek) megint jól bírta a strapát!
Ez már a második pályás szezonja volt a kocsinak, és kettő anyaghiba okozta meghibásodást leszámítva kitűnően bírja az igénybevételt!
Folytatás -remélem már egészségesen- a téli fejlesztéseket követően 2013-ban!! FORZA ALFA ROMEO.